en ik ben eindelijk ongesteld na 48 dagen... nu hopen dat deze ronde wat korter duurt . gefeliciteerd voor de zwangeren
Niet leuk, maar wel een opluchting. Tenminste zo ervaarde ik het. Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Heey dames , ik heb stiekem wel een beetje hoop voor deze maand. Ben wat emotioneel geweest de laatste 2 dagen. En ik deed gister voor de lol nog een ovutest en die was in mijn ogen positief (teststreep was donkerder) en dat nadat ze al lichter werden. Zschaptest was negatief veeelste vroeg getest maar ik kon me ook niet inhouden. Ik heb volgens ff 20 december me ei gehad dus ik zit vandaag pas 7dpo. Ik ben al 4 keer zwanger geweest en ik test altijd wel wat eerder positief dus ik ga nu echt proberen me in te houden tot 31ste (of tot ongi) ik haaaaat wachten hihi Zag net in een ander topic dat mamadaisy ook zwanger is, Gefeliciteerd! Ior beter dat het bruinverlies is opgehouden maar het kan wel is voorkomen hoor. En meestal is alles gewoon goed. Ik zou gewoon er lekker van proberen te genieten al is dat verschrikkelijk moeilijk na wat we allemaal hebben meegemaakt. En de zwangeren wanneer mogen jullie (weer) voor een echo?
Dag meiden, Hier weer een beetje beter in ons huis...pfff kind zit aan de AB, manlief kan weer normaal ademen alleen ik ben gigaaaa moe! Maar ja dat komt ergens anders vandaan denk ik Wat leuk dat er nog een zwangere is zeg! Ik heb morgen intake VK en dan volgende week woensdag weer een echo...en dan die maandag erop weer dat komt omdat er eentje bij de gyn is en de andere bij de fertiliteiten poli...dus dat is mijn mazzel Hoe is het met jullie allemaal ? Zie dat er alweer een aantal bijna mogen testen..en sommige helaas weer op rood....
Pfff, die hopelijk slaat de AB aan bijje zoontje. Was het voor de waterpokken of heeft hij een infectie? Ja mag bijna testen,bijna.......zoals je al eerder akn lezen had ik er al een gedaan
Nee, die waterpokken waren een voorloper op de rest denk ik pff...hij heeft vocht bij zijn longetjes, en waarschijnlijk een virus...maar goed dat wordt nu wel rechtgetrokken door de AB dus dat is wel fijn! Ja had al gelezen dat je stiekem getest had
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 21 dec- liefsvanmama - 2e ronde na vroege miskraam - 2e kindje 30 dec - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje 31 dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 3 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje 7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje 8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje 21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk) 12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk 4 sept- Ior (29) - 1e kindje _________________
zwangere ior ff naar beneden gedaan.... heerlijk meiden!! weet liefsvanmama al wat meer??? zou wel heel leuk zijn... het wordt spannend!! fingers crossed....
Ff mijn leeftijd weer kloppend gemaakt NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 21 dec- liefsvanmama - 2e ronde na vroege miskraam - 2e kindje 30 dec - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje 31 dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 3 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje 7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje 8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje 21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk) 12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk 4 sept- Ior (27) - 1e kindje _________________
Hoi, kan ik me er ook bij laten zetten? Ik heb 1 oktober een bbz gehad w (Zie weblog) en heb al 3 kinderen uit mijn vorige relatie van 11, 9 en 7. Nu hopen we sinds sept. 2011 op een kindje van ons samen . Ik ben 35 jaar. Oja nod is 4-1-13, 3e ronde na bbz . Groetjes pom77.
@pom77. Welkom hier ,tuurlijk mag je je aansluiten maar je mag jezelf op de lijst erbij zetten als je dat wil. Zat jij eerst ook in het 16-31 mei 2013 forum? Ik denk je daarvan te herkennen vandaar ,groetjes
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 21 dec- liefsvanmama - 2e ronde na vroege miskraam - 2e kindje 30 dec - El1983 (29)- (3e ronde na mk)- 1e kindje 31 dec - Lauraa98 (23) - (2e ronde na 2e mk) - 3e kindje 3 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje 4 jan - Jettos (28) - 9e ronde (1e ronde na mk) - 1e kindje 4 jan - pom(35) - 3e ronde na bbz- 4e kindje 7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje 8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje 21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk) 12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk 4 sept- Ior (27) - 1e kindje