Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    #741 Blondie, 3 jan 2013
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
    nee vk zei dat het onmogelijk is om nu week na 8 weken nog steeds een positieve test te hebben van de miskraam...

dus ik ben echt wel opnieuw zwanger.
    alleen weet ik dus niet of het wel echt goed zit met al dat bloedverlies.

nu vallen dingen ook op hun plek. gisteren smaakte en rook de spinazie naar vis...wilde het eerst weggooien.... maar ligt dus aan de zwangerschap...

nu om 13:00 bellen voor echo

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeetje wat spannend Blondie. Ik snap dat je je ongerust maakt door je bloeding van 20 december.
    Toch ga ik heel hard voor je duimen.
    Succes vanmiddag!

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hey PCOmama, ga je alsjeblieft niet verontschuldigen hoor!! Nergens voor nodig.
    Hartstikke fijn dat het goed met je gaat. Dan gunnen we je allemaal, weet ik zeker!
    Fijn dat je zoveel echo's krijgt.

@hier, toch tegen beter weten in nog een testje gedaan, hartstikke negatief zoals verwacht. Ik wil nu zo graag ongesteld worden!!

@Pom, heb je nog een test gedaan vandaag??

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Lappie nog niet ongi? Ik heb gebeld en Ik mag morgen om 11:40 voor een echo. Ik jen nog steeds licht wat bloedverlies sinds oudejaarsnacht maar geen krampen oid....

5. pom77

pom77 Niet meer actief

Ja heb getest, zo goed als negatief, als het nog vager kon is dat het nu geworden, baal als een stekker, er spelen ook wat andere persoonlijke narigheden op het moment met mijn ex en de kids, dat maakt het niet makkelijker allemaal, besloten om pas zondag of maandag weer te testen als ik dan tenminste niet ongi ben. De klachtjes nemen ook af lijkt het ...........

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    sterkte pom!

7. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    shit pom....
    blondie toi toi voor morgen.... fingers crossed

en ik..... wil slapen, tot nod

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    #748 Blondie, 3 jan 2013
    Laatst bewerkt: 3 jan 2013
    ja een 2 wachtweekse winterslaap zou fantastisch zijn he?

ja ben heel benieuwd voor morgen. Kan me niet voorstellen dat ik opeens goed zwanger ben. dacht echt dat ik alweer in de eerste ronde na miskraam zat....

en al dat bloedverlies zit me niet lekker!

maar wat een verrassing zou het zijn om morgen een kloppend hartje te zien....

Ik heb de eisprong gevoeld die was rond 10 december ergens...dus als alles wel okee is moet er iig wel iets te zien zijn....mss net te vroeg voor een mogelijk kloppend hartje...maar wil gewoon weten of er wat zit en wat er dan zit

9. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Blondie wat spannend zeg! Ben echt benieuwd ik hooooop het zo voor je.. Laat je het ons direct weten hahah :) Zet hem op morgen en hopelijk krijg je heeeel erg goed nieuws nou dan is het begin van 2013 toch maar mooi even super goed meegenomen.

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Oeoeoeoeo wat spannend :) fingers crossed voor morgen voor een mooie echo :)

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Erg is dat he, die klachten waarvan je denkt dat je zw bent en de testen blijven negatief pfff vermoeiend is dat. Laten we hopen dat de hcg volop aangemaakt wordt ;)

12. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Blondie welkom en meteen goed nieuws! Alvast voorzichtig gefeliciteerd en heel veel succes morgen!!

Hier is het verder rustig, wat aan de klus haha! En gisteren heerlijk een dagje naar de sauna geweest met zijn tweeën! We kunnen dus heerlijk relax aan het nieuwe jaar beginnen!

Pom balen zeg!
    Lappie hoe is het nu al ongi?

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nee, nog niet ongesteld geworden. Maar ik ben uitgegaan van een LF van 14 dagen... misschien klopt dit wel niet en is het 15 ofzo... ?? We zullen zien, misschien word ik het morgen.

14. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Blondie wat spannend!!! Ik duim voor je morgen!

pom, balen zeg.... Nog even afwachten dan

15. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik laat het weten! lekker slapen allemaal! Liefs!

16. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Spannend hoor blondie! Hoop dat je morgen gewoon super nieuws krijgt. Zou een mooi begin van het jaar zijn toch?

Ik had hier de laatste x op 5 weken ook bloedverlies het was net zo veel als een ongi maar bleef wel zwanger! Uiteindelijk wel een mk geworden maar pas later op 9 wk is het hartje gestopt dus dat had waarsch niet veel met het bloedverlies van toen te maken.

Hier op dag 3 van mijn ongi en zo raar want ik voel me gewoon misselijk de laatste 3 avonden. Heb zelfs geen trek meer in me rosbief. Omdat ik wel bekend ben met bloedverlies tijdens zwschap maakt het me in de war. Ik ga morgen voor de zekerheid nog wel even een test doen. Ik ben ook zo moe sinds me laatste mk en daarom ben ik ook bang dat ik miss een b12 tekort heb bovenop me vit d en ijzertekort. Ik slik nu al een paar weken vit d en ijzer bij en ik voel me alleen slechter alsof ze totaal niet werken. Ik heb ook lezen dat foliumzuur gevaarlijk is bij b12 tekort en laat ik nu net toevallig drie maanden 5mg per dag slikken ivm risicogroep en kinderwens. Mijn oren zitten al 9 weken dicht (sinds mk) en ik verlies nu gewoon soms een paar dagen me reuk en smaak terwijl me neus vrij is. Pfff heb gelukkig morgenvroeg een afspraak bij de huisarts en die gaat me niet wegsturen zonder verder onderzoek.. Ik hoop zo dat mijn lichaam snel hersteld genoeg kan zijn voor een nieuwe zwschap en dat ik gewoon overal spoken zie.

17. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    ik vind het rot voor je laura dat je je onzeker/ niet lekker voelt....
    het is ook allemaal niet niks met al je tekorten en 2 miskramen in een jaar
    ik hoop zooooo voor alles en iedereeen hier

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Spannend! Heb je al getest??
    Je had (net als ik) van de week een schaduwstreepje toch??
    Ik duim voor je. Ben benieuwd.

19. pom77

pom77 Niet meer actief

Game over, bruinverlies dus ongi komt eraan :(. Baal ervan dat ik me weer niet heb kunnen inhouden om na nod te testen, had me zo voorgenomen dit te doen! Kwam vooral door alle symptomen die ik had. Denk ook wel dat er iets gaande was maar niet goed is ingesteld.
    Goed, het leven gaat door ookal is het nu al 15 maanden dat we bezig zijn, het zal toch wel eens lukken! Ga maar beginnen met hardlopen en wat kilootjes kwijtraken, kan alvast geen kwaad :)
    Nieuwe nod zal 4 heb zijn denk ik.
    Zal de lijst nog ff aanpassen.

20. pom77

pom77 Niet meer actief

NOD:
    Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje

3 jan - Lappie (37) - 2e ronde (na MA) - 2e kindje
    7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje
    8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje
    21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje
    24 jan- vlindertje126 (21) - 2de ronde na mk- 1e kindje
    25 jan - Liefsvanmama - 3e ronde na vroege miskraam - 2e kindje
    26 jan - Jettos (28) - 2e ronde na mk - 1e kindje
    27 jan - El1983 - 4e ronde na mk - 1e kindje
    31 jan - Lauraa98 (23) - (3e ronde na 2e mk) - 3e kindje
    ?? jan - Blondie (35) - 2e? ronde na ma - 3e kindje
    4 feb - Pom77 (35) - 4e ronde na bbz - 4e kindje

ZWANGER!!
    Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden

3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje
    9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk)
    12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk
    4 sept- Ior (27) - 1e kindje

Deel Deze Pagina