Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Tot overmaat van ramp ook nog is verslapen en me afspraak bij de huisarts gemist dus maandag de herkansing.

@lappie ja ik was dat idd maar ik heb niet meer getest omdat ik ongi ben geworden vandaag dag 4 alleen voel me soms ineens misselijk. Ik heb geen hoop meer, maar wil gwn 100% zekerheid dat het dat niet is. En jij dan meid? Heb jij nog getest? Zie dat je nu overtijd bent spannend.

@mamenzo dankjewel meid idd ik hoop ook voor zo velen hier. Ik voel me idd wel rot en ik heb weinig vertrouwen meer in me lichaam en dat is behoorlijk frustrerend.

Nou ik hoop voor de rest op meer geluk dan ik vandaag had. Laat blondie vandaag maar met goed nieuws komen!! xx

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    NOD:
    Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje

7 jan- mamenzo (34) -2e ronde na mk- 2e kindje
    8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje
    21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje
    24 jan- vlindertje126 (21) - 2de ronde na mk- 1e kindje
    25 jan - Liefsvanmama - 3e ronde na vroege miskraam - 2e kindje
    26 jan - Jettos (28) - 2e ronde na mk - 1e kindje
    27 jan - El1983 - 4e ronde na mk - 1e kindje
    31 jan - Lauraa98 (23) - (3e ronde na 2e mk) - 3e kindje
    ?? jan - Blondie (35) - 2e? ronde na ma - 3e kindje
    1 feb - Lappie (37) - 3e ronde (na MA) - 2e kindje
    4 feb - Pom77 (35) - 4e ronde na bbz - 4e kindje

ZWANGER!!
    Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden

3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje
    9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk)
    12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk
    4 sept- Ior (27) - 1e kindje

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vandaag is mijn nieuwe cyclus begonnen.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Toch ook wel blij met mijn mooie cyclus van 28 dagen en mijn eisprong precies op dag 14.
    Maar ja, dan ben je er nog niet he. ;)
    Ik heb trouwens weer even een gezellig kleurtje aan de lijst toegevoegd misschien helpt het! Hihi.

4. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Lappie balen meid op naar de volgende ronde dan. Je hebt wel een mooie cyclus idd een volgens de boekjes. En je hebt over 2 weken alweer een nieuwe kans. Dit jaar word voor ons allemaal een beter jaar en ook voor jou! xx

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi meiden,

Ik heb eind december een missed abortion gehad. Gisteren is de mk volledig opgewekt met cytotec. Vandaag met de tweede serie pillen begonnen. Ik denk dat ik gisteren alles volledig heb verloren en vandaag bloed ik nog wel hevig en verlies nog wat lijkt op roze propjes. Waarschijnlijk zijn dat nog restjes baarmoederslijmvlies. Vanaf wanneer kan ik mijn nieuwe cyclus gaan rekenen? De gyn. zei dat we het beste is om te wachten op de eerste menstruatie. Dat snap ik uiteraard. Maar heeft het bijvoorbeeld wel zin om weer je temperatuur bij te houden? Als alles schoon is kan je lichaam in principe toch gewoon weer opstarten?

6. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,
    Ik ben een poosje niet online geweest. Omdat ik me toch rot voelde.

Ik heb waarschijnelijk een miskraam gehad in november.
    Ik was heel kort ongesteld op 9 november ( Ik was maar heel even 1 minuut en toen had ik niks meer.)

Maar 3 dagen laten moest ik veel naar de wc. Ik had last van me tempels ze deden pijn en ook als ik ging douche en me eigen ging afdrogen.( Beetje een raar verhaal maar moet het even kwijt)
    23 november voelde ik me opeens niet lekker. misselijk hoofdpijn duizelig.
    Op 26 november had ik heel veel krampen en dat was niet zomaar een kramp. Ik kreeg rug pijn en moest naar de wc en daar kwam iets uit. Ik schrok me rot en was gelijk wit van het verdriet.
    Ik had het aan me vriendin laten zien en die zei dat ik een miskraam heb gehad. Ik zei dit kan niet was de zwangerschaptest zeg dat ik het niet ben. Ik had het gevoel ook niet dat ik zwanger was.

Toen vroeg me vriendin wat voelde je wat had je. Dat ik last had van me tempels en dat ik een dag niet lekker was.
    Me vriendin zei dat ik maar heel kort zwanger was.

Maar kan dat dat je niks voelt of dat je de symptomen niet precies niet kan weten dat dit op een zwangerschap lijd.

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Nou Meiden enerverende uurtjes gehad... Naar echocentrum geen zw schap zichtbaar op echo. Wel buiten de bm een holte met schot zichtbaar. Echoscopiiste dacht aan BBz van een tweeling... Pfff meteen doorgestuurd naar gyn. Deze vond het er niet zo uit zien wrs follikel of corpus luteum. Nu Cito bloedgeprikt en hoor zo de uitslag. Is hcg hoger dan 2000 dan moet ik een kijkoperatie. Arts denkt zelf aan zeer prille zwangerschap anders kan hij de positieve test niet verklaren..... Dus nu wachten op telefoontje wordt vervolgd.....

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    En kans dat zw schap niet goed is trouwens ivm aanhoudend bloedverlies.....

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ikapika vervelend voor je. Ik denk dat je nog een controle echo gaat krijgen. Ik dacht ook schoon te zijn maar bleek niet zo. Nu weet ik nog steeds niet zo Gied wanneer m'n cyclus weer op gang is gekomen. Maar reken zo tussen de 4 en 8 week dan zal je wel weer ongesteld gaan worden....sterkte!

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Blondie ik wens jou ook veel sterkte. Een kijkoperatie is nu het laatste waar je op zit te wachten.
    Ik heb 15-01 de controle echo. Ik hoop dat alles weer snel opgang komt.

@ supernanny: het zou idd kunnen zijn dat je zwanger was. Ben je al naar de ha geweest? Ik heb ooit als jong meisje iets tijdens mijn menstruatie verloren. Achteraf bleek dat dit het baarmoederslijmvlies te zíjn wat er in één keer uitkwam. Ik was toen voor de tweede keer in mijn leven ongesteld en alles was nog niet regelmatig. Ik zou als ik jou was gewoon bij de huisarts langsgaan. Zij hebben daar vast ervaring mee.

11. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    het is de dag van de slechte verhalen hier... wat jammer zeg!!
    ik voel me ook zwaar #%&&%$# heb mn klein schatje naar oma gebracht.. zwaar emo dagje, alles komt naar boven vandaag!!
    ikapika: welkom, helaas in mindere tijden!! je mag de eerste dag tellen als je nieuwe cyclus... laat je nog wel ff checken of alles schoon is?? hoever was je??? temperaturen kan nooit kwaad... ik temp mn eerste maand op ff maar vandaag was mijn rode kruis weg...kan je dus geen advies hierin geven... heeeel veel succes
    ow enne veel gynecologen verschillen... van die van mij kreeg ik meteen groen licht en ik ben echt een medische misser...dus wat let je.... (zou ik zeggen) als de wens zo groot is moet je niet uitstellen....xx

12. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben wel naar de huisarts geweest. Maar die was heel vaag.
    Zijn antwoorden was. Vind je het jammer dat je niet meer zwanger bent. Ik zei ik wist het niet en ik had er geen band mee.
    Toen zag hij dat ik het niet leuk vond. Want hij zei gelijk van je heb geen miskraam gehad. Hij maakte naar de hand ook grapjes dat ik dacht van ik geloof het niet. Want hij vroeg nog bloed je nog. Ik zei nee heb maar 3 dagen bloedverlies gehad.

Maar wat ik me afvraagd. Waarom krijg ik dan een bloeding 2 weken voor mijn ongesteldheid. Vind het toch een beetje raar.

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Supernanny, wat een hork die arts. Dat mag ook allemaal wat gevoelliger. Mijn ervaring met de gyn. ten tijde van de miskraam was ook geen pretje. Helaas weet ik ook niet wat het bij jou was, maar ik kan me voorstellen dat je erover piekert.

Thanx, Mamenzo. Ik was 9 weken en 4 dagen. Het kindje is echter gestopt met groeien met 7 weken en 6 dagen. Alleen mijn lijf had het niet zo door. Ik onbewust wel, want de zwangerschapsverschijnselen (de weinige die ik had) werden steeds minder.
    De wens voor een kindje is nu nog groter. Het liefst starten we zo snel mogelijk als alles schoon blijkt te zijn.

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Supernany klinkt niet als een zwangerschap. Daar moet ik je arts wel gelijk in geven. Iets verliezen qua stolsels heb ik bijna elke ongesteldheid.

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Blondie, weet je al iets meer??
    Sterkte in ieder geval!!

16. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Blondie weet je al iets??

Pom, jammer dat het deze maand niet gelukt is. Hopelijk de volgende ronde.

Mamenzo, een digibloemetje voor jou.

Ikapika, welkom en vervelend dat je ook bij deze groep hoort. Een goede zwangerschap zou fijner zijn.

Supernany, ik heb geen idee. Het klinkt mij niet als een miskraam, maar wat het wel is, geen idee.

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja ik weet wat meer!
    even het hele verhaal bij elkaar:

Nou Meiden enerverende uurtjes gehad... Naar echocentrum geen zw schap zichtbaar op echo. Wel buiten de bm een holte met schot zichtbaar. Echoscopiste dacht aan bbz van een tweeling... Pfff meteen doorgestuurd naar gyn.Die wilde me meteen zien.
    Ik in tranen natuurlijk en man gebeld dat ie maar naar het zkh moest komen.Deze vond het er niet zo uit zien wrs follikel of corpus luteum.
    Nu Cito bloedgeprikt en hoor zo de uitslag.
    Is hcg hoger dan 2000 dan moet ik een kijkoperatie. Arts denkt zelf aan zeer prille zwangerschap anders kan hij de positieve test niet verklaren..... Dus nu wachten op telefoontje wordt vervolgd.....

17:15 telefoon:
    HCG was 244, passen bij een prille zwangerschap, maar mss toch ook wel nog als restant van de missed abortion.

alleen vind de gyn deze waarde dan wel veel te hoog en wil hij me dus blijven zien de komende weken. (HCG tussen de 10-50 had hij aannemelijker gevonden met deze tijd tussen de missed abortion en nu weer een positieve test)

Dat betekent volgende week vrijdag weer bloedprikken en echo...

(zucht heel hard)

18. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    ikapika Welkom en hopelijk op je controle echo alles goed!

Supernany vreemd, zou het ook niet weten

Mamenzo dikke knuffel!

Blondie jeetje balen, je begint dan toch echt goede hoop te krijgen en raar dan dat je hcg zo hoog is nog, tja off hele vroege zwangerschap pff wachten dan tot vw vrijdag..... Sterkte met wachten!!

19. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Pfff wat een onduidelijkheid blondie..... Succes

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Maartje ik ga ervanuit dat dit een nieuwe zwangerschap is die al verdwenen is hen al 4 dagen licht bloedverlies wat niet stopt. Ik baal dat ik tussentijds niet een keer een test heb gedaan. Dan gaf ik het zwart op wit gehad dat het niet van m a kon zijn. Mama enzo dikke knuffel !!

Deel Deze Pagina