Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Jeeh blondie
    Wat een verhaal...erg vervelend dat je een week moet wachten in onzekerheid
    Klets maar raak hier en zoek wat leuke afleiding xx

Slaap lekker meiden

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb af en toe meegeschreven we altijd meegelezen. De laatste tijd wat afstand genomen om een en ander te verwerken. Nu was ik de afgelopen week erg onzeker, want had ontzettend veel klachten die ik ook bij mijn andere zwangerschappen had: boeren, gevoelige borsten en grote tepelhoven. Ik had dan ook 2 dagen voor nod (gisteren - pos. ovutest op 19 dec) een test gedaan van sensitest. Hierop verscheen een tuurstreep. De dag erna in de ochtend een kv 2v5 gedaan. Hierop verscheen weer een heel licht streepje. Gistermiddag op nod weer een test gedaan (kv), wederom een heel licht streepje. Vanochtend dus een clear blue met weekindicator gedaan. Deze gaf aan niet zwanger.
    Ik had hierop in een ander topic geschreven dat ik dus een vmk verwacht. Ik ben dan ook erg verdrietig van alle onzekerheid. Er schreef daar iemand dat het geen vroege miskraam kon zijn omdat ik nog niet echt een positieve test had gehad. Dat kwam voor mij wel hard aan, want het voelt voor mij wel zo. Ik heb ook geen zin in een discussie in dat andere topic, maar wilde het even van mij afschrijven.

Sorry voor dit egobericht en hoop dat jullie meer positieve berichten hebben zo in het begin van het nieuwe jaar.

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    lieve marjol,

ik denk dat er zeker een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar dat dit voor je nod alweer is afgebroken...

90% van alle bevruchtingen gaan al voor nod fout.
    Door de komst van die gevoelige zwangerschapstesten weet je soms meer dan eigenlijk goed voor een mens is denk ik.

het kan ook zijn dat je een nog licht verhoogde waarde hebt van de miskraam in oktober en dat een sensitest deze meet. (ben gisteren bij de gyn geweest en vond een waarde nog meetbaar van 10-50 nog wel plausibel na zo'n tijd.) maar als je al es eerder had getest na de miskraam en hij was gewoon wit dan gaat dit verhaal niet op .....

dus laat je niet gek maken door anderen.
    Je kent jouw lijf het beste.

sterkte en liefs!

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Marjol, ik hoop voor je dat je niet te snel hebt getest met de CB, want als het de cb zonder indicator is geweest deze heeft namelijk VEEL hcg nodig.....

Succes meid

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    hey marjol.... welkom back!! ik ken je inderdaad nog wel...
    maar net wat blondie zegt.. je kent je lichaam zelf het beste...
    mensen die nog nooit een miskraam hebben gehad begrijpen ons niet.. ik had NOOIT verwacht dat dat zoveel inpact zou maken.. ben ook snel geirriteerd door bepaalde opmerkingen... ga daardoor zelfs dingen uit de weg... mijn schoonzus is zwanger zou daar 4 weken op voorlopen, heb zo'n moeite met haar aankomende buik... dus wanneer die iets kleins verkeerd zegt.... en zo nog tig voorbeelden...
    bestel het boek maar eens... als je een prille zwangerschap verliest...
    veel liefs xxxx

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bedankt voor jullie lieve woorden.
    Ik heb trouwens al vanaf eind november negatieve testen dus ik weet zeker dat dit van een nieuwe bevruchting is geweest. Ik denk dat ik nog geduld moet hebben. Op dit moment nog steeds geen druppeltje bloed te bekennen en nog steeds misselijk. Als ik niet zo zeker was van mijn eisprong had ik gedacht dat ik toch te vroeg ben geweest met testen.

In het andere topic is er trouwens toch een discussie ontstaan.

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Echt waar joh? Mijn god, sommige hier op het forum :x

8. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Blondie, wat een onzekerheid allemaal. Sterkte

Marjol: ook voor jou nog geen duidelijkheid. Laten we hopen dat je morgen een mooiere streep hebt op een kvtest ;) je hebt geen bloedverlies of wel? De cb testen hebben meer hcg nodig dus het kan idd misschien wel zijn dat je zwanger bent,fingerscrossed

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Weet je wat soms zeggen mensen heel snel dat je een mk kan verwachten als je testen lichter worden of als er een test geen streepje laat zien en de andere wel. Maar dat hoeft echt niet!
    Je kan hier zo onzeker van worden, ik zeg dan doe een nieuwe test en luister naar jezelf.

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Marjol, zag net je test trouwens en ik vind het wel positief...het is allemaal nog zo pril en dan zo zenuwslopend he...pff ik hoop voor je dat het echt raak is deze keer en een goede afloop ook heeft....wanneer wil je weer gaan testen denk je?

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bedankt. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik in ieder geval tot maandag wacht en als het mij lukt tot dinsdag. Mocht er dan nog geen ongi zijn toch nega test dan bel ik met de vk.

12. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    @Pcomama en Inneminne, wat fijn dat het zo goed met jullie zwangerschappen gaat!! Lekker blijven posten hier hoor, vind het alleen maar leuk en hoopgevend te lezen hoe goed het met jullie zwangerschappen gaat. Al veel klachten, misselijk? Of valt het mee?

@Blondie, meid wat een spanning zeg!! Ik hoop zo voor je dat het goed zit en 'gewoon' een prille zwangerschap is! Heel erg spannend, duim heel hard voor je, pfff... Hoe is het nu met je?

@Marjol, welkom hier. Spannend he!? Zwanger of niet? Laat je niet gek maken en volg je eigen gevoel. CB digital met indicator is erg gevoelig en geeft duidelijkheid, geen tuurtest. Aantal meiden hier had schaduwstreep met Kruidvat en waren toch niet zwanger. Volgens mij worden die kvtesten er niet beter op. CB digital met indicator is én gevoelig én duidelijk. Succes!! Hoop op goed nieuws voor je.

@mamenzo, hoe is het met jou? Voel je je al wat beter na je rotdag van gister?? Al testen in huis gehaald, of wacht je netjes tot NOD?

@lappie en Pom, jammer definitief op naar de volgende ronde dus... Balen!

@maartje78, alweer bijna je eisprong! Al lekker aan de klus?

@Wendy86, hoe is het met jou?

@Laura, hoe is het met jou meid? Nog steeds misselijk? Al nieuwe afspraak bij ha? Bah, wat een onzekerheid...

@ikapika en supernanny: welkom

@liefsvanmama, saai he? Wachten op de eisprong? Of vind je het wel relaxed, er even niet zoveel mee bezig kunnen zijn?

Nou, meiden, missch ben ik er een aantal vergeten, srry, het is hier ook zo gezellig druk!

@hier: vanaf eergister klaar met ongi en gisteravond ineens heel draderig en doorzichtig slijm waar ik draden van kon trekken...!?! Dat heb ik namelijk NOOIT, ook niet als mn ovulatietesten positief zijn (alhoewel ik nooit knallers heb). Slijm hoort na ongi toch wit en korrelig te zijn? Hoe hebben jullie dat?
    Naja, voor de zekerheid gister maar ff gezellig geklust, pas de problem ;)

13. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Nou jettos dat klinkt als een aankomend eitje....
    dus hop hop gas dr op!!

ik heb twee testen in huis, maar durf nog niet...
    volgens mijn banner had ik 25 december mn eitje maar volgens ff met temperaturen had ik deze de 28ste. dus is mijn nod 7 of 10 januari.... als mn lf 14 is natuurlijk, maar dat is ook maar afwachten!! en daarbij heb ik best last van mn onderrug dus dat beloofd ook niet alles:x

14. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mamenzo spannend hoor...als het je lukt zou ik wachten, want onzekerheid is ook niet alles.

@jettos: lijkt inderdaad of je ei er aan komt. Ik heb dit zo elke maand en dan 5 dagen later mijn ei.

15. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Daarnet een heel klein beetje bruinverlies bij het afvegen. Ik denk dat ik nu dus gewoon ongesteld ga worden. Helaas:( bij sensitest maar weer een nieuw pak ovulatietesten bestellen en weer opnieuw beginnen.
    Hoe verdrietig nu ook ik ben blij dat ik nu weet waar ik aan tie ben. Moet zeggen dat ik vandaag al veel minder last van mijn maag had.

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Balen zeg Marjol!

knuffel!

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Knuffel marjol

18. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    @blondie spannend meid ik hoop dat het uiteindelijk toch gewoon goed zit en je nog maar heel pril zwanger bent!

@marjon
    Balen meid dat je bruinverlies hebt. Ik heb ook je test bekeken en ik vind hem ook wel heel duidelijk. Vrees dat je moet afwachten. Maar bruinverlies is niet perse iets negatiefs dus wie weet zit het voor jou gewoon goed. Zwanger ben je wel hoor dus nu gaan we duimen dat je geen enge dingen verliest wie weet blijft je zwangerschap dan gwn intact.

@yettos, ja het gaat wel hoor nog steeds erg moe maarja ik moet even doorbijten tot we meer weten. Vandaag is me ongi weer gestopt. Misselijkheid is wel minder en ik heb soms wel vlagen dat eten me even niet aanstaat. Me test was neg. Verwachtte ik uiteraard door mijn ongi maar ik wou het zeker weten. Ik heb maandag om half 9 weer een afspraak bij de huisarts. Ik ga zo lekker slapen, ik had vanavond ruzie met mijn vriend dus hij is al aan het tukken en ik schuif zo maar aan.
    Weltrusten iedereen xx

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Bruinverlies heeft niet altijd foute boel te zijn, maar ik snap je ongerustheid meid.
    Doe het rustig aan, maandag een nieuwe test of morgen.
    Sterkte met de onzekerheid, en laten we hopen dat je maandag of morgen een mooiere test hebt

Dikke knuffel

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lieve meiden,
    Ik moet het van me afschrijven. Ik voel me zo ontzettend naar en leeg. Ik lig nu alleen in bed en draai alleen maar rondjes in mijn hoofd. Sinds de echo van woensdag en de medicijnen erna is mijn wereld zo anders. De ochtenden zijn vreselijk. Elke keer weer dat besef dat het er niet meer is. Ik ben zo bang voor de controle echo. Echo's betekenen in mijn beleving niets goeds. De eerste ervaring was zo naar, mentaal en fysiek. De artsen bleven maar met dat ellendige ding in mij prikken en ze zeiden niets of mijn kind nog leefde. Natuurlijk wist ik door de gang van zaken dat het fout was. Ik moest ernaar vragen waarna ik het heb uitgegild op de tafel. Elke keer overvalt me dit beeld weer. Ik ben zo boos op die mensen. Hadden ze allemaal niet wat gevoeliger kunnen zijn? Of zeur ik? Ligt het aan mij? Al vanaf het moment dat de arts de echo wilde maken was het vreselijk. Op de gang vroeg ze namelijk of er een apperaat beschikbaar was waarop haar collega zegt " je wilt ook weten of het levensvatbaar is". Had ze maar de deur gesloten. Ja, zo praten artsen onderling, maar dat hoef ik toch niet te horen? Alles van die dag spookt door mijn hoofd. Ik zou willen dat we al een maand verder waren...

Deel Deze Pagina