Dank je wel ladies... Ikapika ik wil je een dikke knuffel geven meid! Jullie zijn schatten, maar dat wisten jullie al he! Soms voelde ik mij bezwaard, omdat het bij mij al raak is, maar ik moet zeggen jullie komen in ieder geval heel lief over en ondanks dat het bij vele nog niet gelukt is helaas gunnen jullie het mij ook... dikke pakkerd! Dat is soms wel anders hoor helaas
Voel je alstublieft niet bezwaard.we hebben allemaal helaas in het verkeerde schuitje gezeten. Een aantal zijn er al uitgekropen en de rest volgt snel. We hebben toch allemaal steun aan elkaar!? X
Pco mama voel je niet bezwaard hoor. We zijn hier allen in Dit Topic verdrietig begonnen allen wachtend op nieuw geluk. En jou geluk is al gekomen ! Dat is alleen maar mooi om te lezen. Cambridge heb ik 2 jaar geleden gedaan. Ik hen helaas lactose intolerantie en heb het niet af kunnen maken door hevige pijnen. Uiteindelijk gastroscopie en ambulance voor de deur..... Maar dat is sporadisch hoor ik vind de lactose vrije te vies anders zou ik het zo weer doen. Was in 2 maand 15 kilo kwijt! Mama enzo winterslaap voorbij; dday vandaag ! Hoe is het??? Liefs, p
Zo even snel, niet helemaal bijgelezen maar iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel (en degene die het niet nodig hebben ook haha) Mamenzo?????? en? Hier op het wachtbankje, volgens mijn gevoel zondagavond mijn ei gehad maar volgens temp pas gisteren... Ach die ene dag haha, zie het wel over een week of 2, wil ook in winterslaap!!!
Hihi, ideaal, zo'n winterslaap! Hopelijk gaat de tijd snel voorbij Maartje. Goed hoor, al die lijnende dames hier, succes!! Pcomama, fijn dat de echo wederom goed was. Geniet vh delen vh goeie nieuws, zo leuk lijkt me dat!! @hier: nog steeds vruchtbaar, draderig slijm...! Voel me echt mega vruchtbaar haha. Ook steeds vrij donkere streepjes op ovulatietest, nog net niet zo donker als controlestreep. Gister leek teststreep iets lichter, dus ben benieuwd naar de streep van vandaag. Nog geen gevoelige borsten, dus ei is nog niet gesprongen denk/hoop ik, anders was het ook veel te snel op ongi vind ik..! Mamenzo, ik zeg, tijd voor een update..!!! Blondie, mooi gezegd, we komen hier allemaal verdrietig binnen in dit topic, maar gaan waarschijnlijk ook weer heel gelukkig worden!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh Ik heb een heel licht streepje!!! Manlief en ik springen voorzichtig....
Oh, dat meen je!!!!! Wat super zeg!!!! GEFELICITEERD! Ik spring even gezellig met jullie mee. Hartstikke leuk, op naar een nog donkerder streepje komende dagen!!! Plaats je nog ff een foto? Zo leuk om ff mee te kijken..! Geniet!
Pcomama; ik vind het juist leuk om te lezen hoe het met je gaat hoor! Door goede verhalen te lezen hou ik me goede hoop op een wondertje vast. En ik weet dat (bijna) iedereen hier dit jaar wel meer geluk gaat krijgen dus we wachten gewoon op onze tijd. Fijn dat je echo goed was. Nu lekker genieten van je zwangerschap meid. Ik zou het zelfs leuk vinden om je echofotos mee te spieken maar dat is alsje dat zelf wil hoor! Mamenzo spannenddd!! Ben ook benieuwd naar een foto van je test alsje die hebt. We gaan duimen voor een knaller voor jou deze week! Hierr, ben gister naar me huisarts geweest. Heb een neusspray die me oren moet open maken dus hoop dat het werkt en heb bloedgeprikt op een hoop dingen dus ik moet even wachten tot ik meer hoor. Ik hoop dat ze iets vinden waardoor ik me soms slecht voel dan kunnen ze me teminste helpen. Had gister ook weer uit het niets 2x misselijkheidsaanvallen en ik ben echt niet zw.. Dus ik zal even moeten afwachten nog. Groetjess
Er is nog iets wat ik even met jullie wil delen; als ik het gedetailleerd zou vertellen zou het een superlang verhaal zijn dus ik probeer het kort te houden maarrr, Mijn dochter heeft een aangeboren darmafwijking en een grote achterstand die ze niet kunnen verklaren. Ze gaan me morgen eindelijk bellen met waarschijnlijk de uitslag van mijn dochter haar dna test !! Je moet 3 tot 4 maanden wachten op de uitslag dus ik was erop aan het wachten. Ik belde ze net en ze zeiden u word toevallig morgen gebeld! Na een medische misser bij haar geboorte omdat ze een aangeboren afwijking heeft waar ze op 2.5 jaar pas achter kwamen (door mij nog wel geen arts geloofde mij), na al haar operaties en dan nog vergeten te zijn mochten we eindelijk naar de klinisch geneticus voor dna onderzoek. Toen moesten we nog 3 maanden wachten op de uitslag. Eindelijk na al die jaren krijgen we zekerheid over de achterstand van me meisjee !! Onze dna was ook nagekeken ivm de miskramen dus ben benieuwd. Helaas moet ik nog heel even geduld hebben tot morgen maar ik vind het superspannend!
Oei laura wat een verhaal, dat heb je niet eerder verteld toch? Dan heb je dus erg lang (tot morgen) in onzekerheid gezeten.. En dat een meisje van 3 dat moet meemaken, op die leeftijd kun je dat nog niet uitleggen.....nou ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, hoop dat alles in zovere dat dat nog kan mee gaat vallen! ik ga vanavond ff een foto posten, als me dat lukt! thanks meiden, maar spring nog niet te hoog hoor!!
Mamenzo; nee ik heb het nog niet eerder verteld. Ik zou hele fora vol kunnen schrijven met allerlei verhalen in privesfeer die op dit moment spelen. Iemand maakt gauw misbruik of ze herkennen me hier dat kan ook. Maar daarom ik hou er normaal niet zo van om alles op het internet te gooien maar dit moest ik even kwijt. Ik ben benieuwd naar je foto. Maar als je hem duidelijk ziet denk ik dat je wel blij mag zijn hoor! Wanneer is je nod?
Mamenzo, wat spannend alvast voorzichtig gefeliciteerd en hopen op een goeie plakker fingercrossed Laura: wat word een spannende dag morgen voor jou/jullie. Dikke knuffel
Mamenzo wooow gefeliciteerd voorzichtig...is er een test foto haha.. Laura wat een heftig verhaal zeg, ben benieuwd naar de uitslag, fijn dat je nu dan eindelijk iets te horen krijgt niet waar! Nou meiden, hier dan een paar echo's van ons spruitje Dit was met 5 en 6 weken...en zal hierna die van 8 weken posten..die van gisteren heb ik nog niet geupload, maar zit niet heel veel verschil tussen..ja 0,4 cm
En hier moet je bij de uitvergrootte foto op de kop gaan staan haha, dan zie je het gezichtje onder en de billen boven in... als je heel goed kijkt kan je ook de oogjes, neusje/mondje zien zitten...
Oooooooh Pcomama wat ziet het er prachtig uit hihihihihi,meer dan ik heb kunnen zien in ieder geval Nu wachten op de volgende echo,mijn vriendin had laatst een echo, joh was net een alien hoofd hahahahaha
Leuk pco mama. Blijft prachtig om te zien he die echos. Mamenzo! Wat een goed nieuws!! Ben ook benieuwd naar de foto van je test!! Laura spannend!
mooi pco mama! laura wat spannend! succes voor morgen!!! Mama enzo! Whiehoe!! klein sprongetje met je mee de lucht in! super!! Ik begin hem ondertussen toch wel aardig te knijpen voor vrijdag..nog steeds minimaal roze/bruinverlies, sinds vanavond veel meer slijm..maar dan wit (zoals ik het gewend was bij mn vorige zwangerschappen )met een spoortje rood of bruin erdoor.. nu al 8 dagen wat licht bloedverlies......maar het is alleen bij het afvegen, dus doe al 8 dagen met 1 maandverbandje (theoretisch gezien dan he? ) En geen pijn oid dus bbz lijkt me ook erg sterk..... Nou ja kan niet anders dan afwachten....