Laura wat spannend voor jullie! Veel succes morgen. Wij hadden een soortgelijk gesprek afgelopen augustus. PCOmama wat een prachtige echo!
Mamenzo Whoehoe doet mee aan de ronde dans!!!!! Voorzichtig gefeliciteerd! Laura, heftig zeg en ja snap dat je hier niet alles opzet, dan wordt het wel heel makkelijk herkennen voor sommige! Hier snap ik er niets meer van had vrijdagmiddag een licht positieve ovulatietest, en 's avonds een knaltest, zaterdag en zondagmiddag knaller, zondagavond iets lichter, (ik had extra getest omdat ik het idee had dat mijn eisprong net was geweest pijn in buik en geen vruchtbaar slijm meer) maar maandagmorgen (10 uur) weer knaller, 's middags iets lichter en vanmirgen en middag weer knaltest???? Help... haha, mijn temperatuur was vanmorgen wel wat hoger??? Maar heb echt het gevoel dat ei weg is mijn baarmoeder voelde nu ook weer hard aan (dacht zal ik daar maar eens voelen haha) Of ben ik nu een lopende legbatterij haha straks een 5ling haha
daar is die dan!!! bedankt voor jullie lieve reacties...vind hetzelf nog wel 'eng' hoor morgen nog ff checken...xx
Ja laura konden we ons clupje maar dichtlijmen... maar helaas is dat niet mogelijk! goede nachtrust en toi toi voor morgen... Nou maartje dat is een beetje vreemd allemaal... maar ik had volgens mijn ovutesten ook het ei op do-vr en met temeraturen was die er vrijdag... toch vreemd! maar goed klussen en nog ff doorgaan... xx voor iedereen
jaa zie hem hoor! spannend spannend!! lief van je mama ik hoop het ook deze 2 testen heb ik gedaan..de bovenste is van 3 januari...de onderste van 6 januari....
Ik vind de tweede ook duidelijker... dat is toch wel heel spannend Dat het maar snel vrijdag is voor veel meer duidelijkheid
Mooie testen dames! Dat het maar echt een plakkertje mag zij!! Knuffel! Hier een bagger nacht gehad, pfff vanaf half 3 vannacht sms contact gehad met een client omdat haar vriend met een wapen zat te zwaaien pfff.... Ook heb ik een k*t nacht gehad omdat van alles door mijn hoofd blijft spoken zo ook dit verhaal...en ja het is mijn werk i know, maar bah ... meisje is vorig jaar juni bevallen, okt vorig jaar hebben we kind uit huis moeten plaatsen ivm de volledige situatie.. (helaas in 1,5 jaar 10 baby's bij clienten van ons uit huis moeten laten halen omdat ze er gewoon neit voor kunnen zorgen) Kreeg ik gisteren ochtend te horen dat madame doodleuk weer zwanger is, maar wat denk je....dat ze even over 2 weken abortus gaat plegen pfff en ze is dan 19 weken!! Nou zal je ze toch he!!! Ik was pissig...niet zozeer om die abortus, maar waarom heeft ze er zooo lang mee gewacht! Je bent niet goed bij je hoofd hoor... ik was dus echt verdrietig en mijn compagnon had ook gezegd dat hij het voor mij eigenlijk had willen verzwijgen nu, maar ja....dat is praktisch onmogelijk. Bah, en ik verdomme maar hele tijd in de rats zitten of alles wel goed blijft gaan en dat soort figuren doen maar raak, klooien een eind weg en blijven zwanger...bevallen van gezonde kinderen en vernachelen dan het ouderschap pfff... sorry moest het eventjes kwijt! :x
Ja dat hoop ik ook! Toch had ik liever de test van mama enzo aangezien er afgelopen echo niets in de bm te zien was .... Nu hopen dat ik vrijdag dan gewoon 5 weken ben ofzo en dat dat de reden was. Vanmorgen voor het eerst sinds 1,5 weer misselijk dus hcg lijkt iig wel te stijgen. Bloedverlies lijkt over. Spannend spannend. Fijne dag! Xxx
Gefeliciteerd blondie en Laura...hopenlijk hebben jullie allemaal mooie plakkers! @PCOmama: Zulke verhalen maken mij echt misselijk...hier hopen we allemaal dat het goed gaat en zullen de kindjes echt een goed thuis krijgen en als ik dat hoor krijg ik echt de kriebels.
Blondie ik hoop het zo voor je!! PCO mama dat is echt een naar verhaal. Ik zou er ook even overstuur van zijn hoor.
pcomama.. Respect voor je beroep! dat zal vaak niet eenvoudig zijn. en inderdaad andere moeten zoveel moeite doen en soms moeten stellen zelfs kinderloos door het leven, terwijl de ander het gewoon ff weggooit! Bizar, zo gaat het!! ik kon het niet..daarover beslissen toen ik hoorde met 10 weken dat ons frummeltje niet goed was... Laura, alles oke je gesprek? als je het prive wil houden snap ik het hoor.. hier nog steeds een heel licht streepje dus ik pas het lijstje nog even niet aan, ben voorzichtig! als hij morgen beter is doe ik het... en....blaas ik heel veel hcg naar jullie toe (omdat jullie het zo verdienen)
Mamenzo; dat is wel een goeie 2e streepje, hopen dat hij mooi donkerder wordt Blondie: ik zie toch echt dat het streepje donkerder is geworden! misselijkheid is een goed teken nu hopen dat je vrijdag een mooie echo hebt ( vrijdag moest je toch??) Hier gaat alles wel goed, heb alleen een vraag, mijn laatste cyclus was 27 dgn ipv 30 heeft dat een grote invloed op mijn eisprong? Weet iemand dat? Want als ik nu 27dgn invul op mijn banner zegt ie dat dit vandaag mijn vruchtbare dag is (stresss paniek )
Ziet er toch veelbelovend uit Blondie en mamenzo!! Pcomama jeetje das idd heftig zeg! Heb ook een vriendin die na 7 jaar besloten hebben een pleegkind te "nemen"en hebben nu een heel leuk kind van 4. Ze wilden absoluut geen adoptiekind juist omdat er zoveel kinderen zijn die pleegouders nodig hebben! Vond dat ook echt knap! Hier eindelijk een negatieve ovulatietest en temp omhoog vanaf gisteren dus ei zal idd wel zondagavond of maandag geweest zijn. Had ook echt geen zin meer om te klussen ma en di avond we hadden allebei tot 22 uur gewerkt en waren beide echt moe... Maar zoals het er nu naar uitziet had dat toch niet uitgemaakt haha! Pfieuw
Blondie, bij 5 weken is er nog niet veel te zien, hoor Vanaf 6 weken is er het wel al duidelijker ! Mamenzo, ik zie een 2e streep, dus vul dat lijstje nog maar aan En nu volg ik al niet meer, is er nog een felicitatie voor iemand? PCOmams, wat naar, brrrr... mensen gaan veel te licht met 'leven' om... xxx
Ha meiden, Maartje, fijn dat je eindelijk een nega ovulatietest hebt! Hopelijk geen vijfling Hier zijn mijn ovulatietesten steeds hetzelfde, bijna positief, al vanaf zaterdag, raar, normaal heb ik maar drie, vier dagen een heel licht streepje en één dag iets donkerder (niet eens positief) wat ik dan maar als positief reken. Dus wij klussen ook nog steeds maar door, maar gelukkig nog geen probleem om motivatie te vinden, haha @El9183: Tja, lastig he wisselende cyclus. Als je je ei niet duidelijk voelt springen, zul je er zonder ovulatietesten of temperaturen niet achterkomen wanneer je ei precies springt. Dus dan 'moet' je gewoon langere tijd om de dag klussen rond je eisprong, bv week 2 en 3 van je cyclus. Dusseh, klusze! @Blondie: meid, ik duim zo voor een gezonde, prille zwangerschap vrijdag op je echo... Testen beloven veel goeds, tweede is echt donkerder. Hoop dat je iig duidelijkheid krijgt vrijdag, maar snap dat je toch onzeker bent door dat bloedverlies, wat gelukkig gestopt is. Laura, hoe was je gesprek? Bracht het wat je verwacht had? Irritant dat iedereen kan meelezen he? Je kunt eventueel een club aanmaken, dat is niet openbaar en daar kunnen alleen leden die je hebt toegelaten meelezen... Mamenzo, morgen heb jij gewoon een nog duidelijker streepje en ga je die lijst updaten, yes!!
Volgens mij haalt iemand mij door de war want ik ben niet zwanger. Mamenzo en blondie ik denk dat jullie gwn allebei een goed plakbeebje hebben hoor. Bij mamenzo zie ik een duidelijke streep dat betekend maar 1 ding. En bij blondie is idd nog even spannend meid maar je hcg stijgt en dat is alleen maar een goed teken! Zolang je geen gekke dingen behalve bloed bent verloren zit alles er in elk geval nog wel hoor. Pco mama. ; echt erg ja sommige mensen gaan er heel makkelijk mee om alsof het niets waard is. Ik ben niet tegen abortus maar sommige meiden maken daar een hobby van..Ook echt verschrikkelijk om dat met 19 wk nog te gaan doen. Het is al helemaal compleet en de meeste vrouwen voelen het dan zelfs al bewegen enzo. Bahh maargoed wat doe je eraan. Het kleintje kan helaas geen moeder kiezen. Hier het nieuws gehad. Onze chromosomen waren goed ivm de miskramen. En bij mijn dochter hebben ze uitgebreid dna bekeken en ze heeft idd een klein foutje. Op chromosoom 7 zit een stukje dubbel. Ze zegt dat dit niet persee haar achterstand hoeft te veroorzaken. Het schijnt uit te maken of het is geerft van mn vriend en mij of dat het vanzelf is gemuteerd bij de bevruchting. Bij de mutatie is het waarschijnlijker dat het haar achterstand veroorzaakt. Dus we hebben nu een afspraak om bloed te prikken en dan gaan ze onze dna ook specifiek bekijken. Dan zullen we weer een aantal maanden moeten wachten op die uitslag. Ik weet het diep van binnen nu wel zeker, mn meid heeft een lichte handicap maar ze is mn zonnetje en we hebben er al mee om leren gaan. Ze gaat elke dag met sprongen voorruit dus wie weet merkt niemand er later nog iets van. Ik ben alleen maar opgelucht, Ik hoef niet meer te bikkelen om artsen te overtuigen dat er 'iets' aan haar anders is dan andere leeftijdsgenootjes.
je hebt niet het hele verhaal meegekregen inneminne ik heb een missed abortion gehad in november (9 week zwanger) heb daarna nooit meer een test gedaan, en opeens raar bloedverlies en een test op 3 januari was positief. toen echo gehad op 4 januari maar niets te zien in bm. HCG in bloed was 244 die dag. Dus nu grote vraagtekens bij gyn waar die 244 vandaan komt. Dus ook al is er niet een kindje te zien..hoop toch op een zwart vlekje met een wit stipje erin op de echo jettos en el thanks ja vrijdag moet ik er om 10:00 zijn weer voor echo en denk ook weer bloedafname.