hey laura, fijn dat jullie match in ieder geval oke is... en hopelijk valt het met dochterlief mee naarmate ze ouder word.. toi toi voor blondie... hier nog niks bijzonders, nog steeds een onduidelijke streep.. ik ga zo maar ff een clear bleu halen! xx
NOD: Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje 8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje 21 jan- Maartje78 (34)- 3e ronde na ma - 2e kindje 24 jan- vlindertje126 (21) - 2de ronde na mk- 1e kindje 25 jan - Liefsvanmama - 3e ronde na vroege miskraam - 2e kindje 26 jan - Jettos (28) - 2e ronde na mk - 1e kindje 27 jan - El1983 - 4e ronde na mk - 1e kindje 31 jan - Lauraa98 (23) - (3e ronde na 2e mk) - 3e kindje ?? jan - Blondie (35) - 2e? ronde na ma - 3e kindje 1 feb - Lappie (37) - 3e ronde (na MA) - 2e kindje 4 feb - Pom77 (35) - 4e ronde na bbz - 4e kindje ZWANGER!! Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden 3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje 9 aug - Inneminne (28) - 1e echo 17 december - 1e kindje (2e ronde na mk) 12 aug - PCOmama (30)- 2e echo 21 december - 2e kindje, 1e ronde na mk 4 sept- Ior (27) - 1e kindje 18 sept - mamenzo (34) - 2e kindje
voorzichtig durf ik het, na positieve digitale uitgerekende datum word zowiezo weer drie weken eerder bij me...woensdag 28 aug....! ik hoop het..xx
Super proficiat meid! Nu op naar je eerste echo! Hier minder lig met koorts in bed grr is vast ook niet bevorderend voor een evt innesteling grr hopelijk snel beter en niet hele maand verkloot. Naast kut voelen ook effe dipje...
Hihi, ik kan gewoon niet meer volgen... ik duim voor jou voor een goede echo... zou leuk zijn hé ! Hm missschien helpt het om een CBdigi te doen... met weken aanduiding... maar als je morgen toch naar gynae gaat, is het misschien niet meer nodig ! Ik duim voor je!
Woohoo, mamenzo... was er ook een wekenaanduiding op je digitale of niet... Mijn testen knalden ook niet onmiddellijk hoor.... duim duim voor plakbeeb !
Jeeeej mamenzo, gefeliciteerd wat was de weekindicatie? Ik denk dat het deze maand voor ons niet gaat lukken, vl is nu 2dagen voor werk naar Parijs, en gisterenavond had hij geen zin...... Heb nu overduidelijk slijmverlies Laura: wat fijn dt jullie nu duidelijkheid hebben, in ieder geval dat jullie match goed is. En hopelijk valt het allemaal wel mee met de achterstand van jullie dochtertje.
Laura, fijn dat de combitest goed was! Ook fijn dat je medische erkenning hebt gekregen over je dochtertje. Nu nog weer paar maanden wachten op nog meer duideljkheid dus... Mamenzo, joehoe,lijst upgedate! Gefeliciteerd meid!! Waarom wordt jouw datum drie weken eerder dan? El1983, balen zeg, dat je man dan niet in the mood is he!? Ik had pas twee dagen na eerste vruchtbare slijm een zo goed als posi ovulatietest en dan duurt het nog 24-36 voor je ei springt, dus misschien kan het straks alsnog...? Doe je aan ovulatietesten? Maartje, beterschap meid!! Geen idee of koorts effect heeft op innesteling... Weet wel dat ik juist in de ronde dat ik fline griep had zwanger werd. Knuffel en gewoon blijven hopen hoor!! Blondie, nogmaals, succes morgen he?? Spannend! Hier worden de ovulatietesten steeds lichter en slijm is weg. Denk dat ik op cd 9 ei had, op cd 8 was ovulatietest meest donker (bijna positief). Test voor de zekerheid nog ff door, heb meestal mn ei rond dag 14, dus wacht die dag nog ff af...
Nee ik doe nog niet aan ovu testen. Vanmorgen ook een beetje boos geworden op vl. Doordat het zo druk is op zijn werk hebben we 1x p.week sex. En ja ik ben maar ong 3dgn vruchtbaar in de maand. Vanmorgen dit tegen hem gezegd, vond hij niet leuk vond dat ik druk op legde. Maar ja eerlijk tegen hem gezegd dat als we allebei vakantie hebben dat zijn libido wel omhoog gaat maar zodra hij aan het werk zitten we dus weer op 1x p.week. Ik moet er gewoon soms om vragen Igg ik doe nog niet aan ovu testen maar als het zo door gaat ga ik het wel doen want anders duurt het voor mij toch te lang, of leg ik nu idd teveel druk op hem?
Mannen beleven dat toch vaak anders dan vrouwen. Die van mij werd op den duur gek van de ovutesten vruchtbaar slijm en babyforums....wij gaan er gewoon helemaal in op Jettos dank je wel lief! Laura fijn zon goed bericht! Nu gauw een plakbeebje Lekker slapen ga ik ook doen!!!
Maartje.. thans lief. ik ga morgenochtend naar het ziekenhuis bellen dus zal dan horen wanneer een echo mogelijk is. Vervelend dat je niet lekker bent. Ik denk niet dat je jezelf om die innestelling druk hoeft te maken hoor, dat gaat echt wel gewoon door! Ik verklaar je dip als op het wachtbankje zitten, dat kruipt te langzaam. Probeer wat afleiding te zoeken x x Inemini .. het is ook niet bij te houden ons cluppie. Maar allemaal even lief. Mijn week indicator zijn 1-2 dat is vanaf de bevruchting. Dus zit nu zo op het4+1 x x Ellepel.. mannen komen van mars de belevenis is anders bij hen, die denken daar gemakkelijker over! Ik geloof ook wel dat bij vrouwen na een miskraam de wens nog groter is, maar daar is toch niks mis mee. Later lach je erom. En het wil echt niet zeggen dat je kans gemist is. Maak het gezellig als hij terug komt x x Jettos .. fijn dat het zo duidelijk is bij je! Dat klust wat gemakkelijker.. ik duim voor je. Ow en die drie weken eerder halen is ivm mijn hoge bloeddruk tegen zwangerschapsvergiftiging. Ik heb chronische hoge bloeddruk en vroeger een hersenbloeding gehad. Dus heb veel controles daarop x x
El1983, misschien helpt om met je man vaste dagen af te spreken om te klussen? Bv vrijdag, zondag, woensdag. Dan heb je maar één keer in de werkweek sex en de rest in het weekend en kan hij er al een btje rekening mee houden... Klinkt missch niet zo romantisch, maar dit werkt voor sommige stellen wel. Enne, libido schijnt omhoog te gaan als je meer sex hebt...! Wij gaan zelf op werkdagen extra vroeg naar bed als we gaan klussen, zodat we nog energie en zin hebben. Succes!
Thnks lady's ja,merk idd dat het voor mannen meer een ver van de bed show is (hahahaha) maar heb tegen hem gezegd dat ik graag gewoon 2x p.week wilt, niet alleen voor het zwanger wordenmaar ook omdat mijn libido na de stop van de spiraal ook veel,hoger is
hier terug van de gyn...niets te zien in bm..zag dat het slijmvlies nu dun was...nu afwachten op ongesteldheid. wel HCG geprikt met spoed, hoor ik vanmiddag. Hopen dat het lager is dan 244, want anders nog kans op een bbz. en dan moet ik dus onder controle blijven.... Gyn vermoedt dat het een hele vroege miskraam was, anders een restant van de missed abortion in november. Maar het blijft gissen. we wachten af! Bedankt voor jullie meeleven!