He bah sterkte blondie! Duim voor je dat het geen BBZ is! Verder allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en tja hoop dat het geen invloed heeft maar geen idee! Ga weer terug slapen fijne dag allemaal!
dank dames... gyn heeft ondertussen gebeld.. week geleden was mn hcg 244, nu was hij 242. Niks gebeurd dus en gyn snapt er zelf ook niets van (man met erg veel ervaring) -curretage (voor evt restweefsel missed abortion nov'12 )doet hij liever niet als het niet nodig is. Dit ivm met mogelijke verklevingen etc. Hij zit ook echt helemaal niets wat daar op wijst. kijkoperatie voor evt bbz doet hij nu ook nog niet. niks wijst op een bbz, klinisch niet en de waardes in het bloed niet en de echo niet. dus beleid voor eerst: handen thuis zoals hij het noemt. volgende week weer echo en bloedprikken.... zucht steun..wil er gewoon klaar mee zijn!
Ah, Blondie...! Gatsie!! Dit zijn berichten waar je echt niet op zit te wachten. Wat een dubbele teleurstelling: én niet zwanger, én nog steeds mk niet afgerond... Pfff! Ik had echt verwacht een foto van een echo met prille zwangerschap te zien op het forum... Niet dus. Meid, dikke knuffel en hopelijk is je Hcg volgende week wel gedaald! Liefs
Bah blondie, zit je nog steeds in die onzekerheid kan verder iets anders zeggen sterkte meid en een dikke dikke knuffel
Blondie, ik wil je veel sterkte wensen. Ik hoop dat er gauw meer duidelijkheid voor je komt. Hier aanstaande dinsdag controle echo of alles schoon is. Ik heb geen bloedvelies en buikpijn meer na de cytotec een week geleden. Ik hoop dat het een goed teken is.
Nou, meiden, ik snap er echt niks meer van!!!! Vrijdagavond menstruatiekrampen en humeurig, zaterdagmiddag bruinverlies en vandaag toenemend bloedverlies, ook rood. Ik ben dus verdorie alweer ongesteld geworden??!?!? Baal er zó van en ben er ook wel een beetje verdrietig van... Wat waren die vier dagen bloedverlies twee week geleden dan? Toch nog restant mk? Of heb ik deze keer een heeeel korte cyclus gehad? Ik neig naar het eerste, maar heb geen idee! Bah, ik kan er echt van huilen, nu weer terug bij af dus. Bah, bah, bah...! Wat denken jullie ervan? Verklaring??
He bah blondie een hele dikke digitale knuffel!! En hopelijk volgende week meer duidelijkheid! Jettos: Geen idee, wel vreemd, heb je na je mk wel een controle echo gehad? Hier gelukkig weer beter, viel uiteindelijk goed mee, 2 dagen beroerd waarvan een dag flink koorts, en vanaf gisteren weer helemaal het mannetje uh... vrouwtje haha! Verder begint het wachtbankje al te vervelen en ik moet nog een hele week. En helaas nog geen tekenen van iets... ook een hele stabiele temp... Ach ja we zullen niets anders kunnen doen dan afwachten...................en wachten..........en wachten.............
He bah Jettos, wat vervelend dat je nu weer ongi bent lijkt wel of je cyclus helemaal in de war is?? Ik heb volgens mij vanaaf mijn eisprong gehad, had een hele scherpe steek li onderin ( ik klapte zelfs helemaal dubbel van de pijn) gosterenavond en vanmorgen ook hoop dat het voldoende was. Ik had vanmorgen tijdens het klussen ook pijn aan mijn baarmoeder is dat normaal? En die pijn heb ik nu nog.... Anyway, op het wachtbankje nu Blondie: hoe gaat het nu verder? Volgende week weer hcg prikken?
Thnx Maarjte en El1983 voor jullie reactie. Ik heb dag na Cytotec meteen nacontrole gehad en toen leek de bm schoon. Dus ja, eigenlijk kan dat het niet zijn. Mijn cyclus is denk ik inderdaad helemaal in de war! Het is wel voornamelijk oud bloed wat ik verlies. Misschien toch ff met vk bellen, alhoewel die vast zegt dat het bij mk hoort en cyclus 'even' weer op gang moet komen... Bah, baal er nog steeds van! Beetje down... El1983, fijn dat je je eisprong zo duidelijk hebt gevoeld én hebt geklust!! Nu duimen en hopen! Maartje, aan de ene kant vervelend zo'n wachtbankje, aan de andere kant, ik zou nu heeeel graag willen dat op het wachtbankje zat. Je hebt in ieder geval kans op zwangerschap en je cyclus loopt...! Succes met wachten, veel afleiding zoeken meid!
Nou Jettos dat klinkt heel raar..kan hier geen beoordeling op geven. Het enige wat de gyn bij mij zei was na de curretage moet je binnen 4 tot 6 weken ongi zijn daarna moet het weer nomaal verlopen...je eerste cyclus was toch binnen 25 dagen? Maartje wachtbankje, tijd kruipt hè... ik duim mee..! El en liefsvanmama doen goed hun best...beentjes omhoog nog even hè Ik heb met mn gyn gebeld en heb de 23ste n mini echo, ben dan volgens mijn berekening zes weekjes! Spannend hoor...nergens last van alleen boobies kramp. X
Zow vanmorgen bij de ha geweest. Ik had al bijna 13 jaar een bult op mijn hoofd, begon nu met groeien,dus weggehaald. Bleek een grote verstopte talgklier te zijn ( ter grote van ong een knikker). Pff ben ik toch nog een beetje blij dat ik nu mijn lading pijnstilles in mag en kan nemen On topic: hoe is het met de dames, zaten er nu ook dames op het wachtbankje? oja het sneeeeeeeeuwt ik ben er blij mee ( kan me voorstellen sommige wat minder maar ik ben vrij )
Fijn om zulke positieve berichten hier te lezen! Meiden op het wachtbankje, spannend! Ik ga voor jullie duimen. Mamenzo, ik hoop dat je gauw een mooi kloppend hartje ziet Ik heb vandaag de nacontrole bij de gyn. gehad. Alles was goed! De cytotec heeft volgens het boekje gewerkt. Ik ben heel erg opgelucht. Ook was er geen cyste meer te zien in mijn eierstok. Het was dus kennelijk geen cyste, maar het gele lichaam wat ze toen hebben gezien. De gyn. zei dat we moesten afwachten tot de eerste menstruatie, maar ik denk dat we gewoon weer aan de klus gaan de komende weken. Dat zijn mijn ha ook al. Medisch gezien is er geen reden om te wachten. Het enige nadeel is dat de termijn moeilijker te bepalen is. Dan gooien we gewoon een extra echo er tegenaan, hihi
Fijn Ikapika! Enne, groot gelijk, gewoon weer beginnen...! Succes! Mamenzo, leuk, leuk, je eerste echo! Gaat het nog steeds goed voor je gevoel? Merk je verschil met vorige zwangerschap? Enne, pas je je banner nog aan, of wacht je nog even af? Leuk he, die sneeuw!! Vanmorgen wel flinke vertraging opgelopen, kon maar 50 op de snelweg helaas.. Ach ja, hoort wel een btje bij het sfeertje toch? Beter dan die druilerige regen van de afgelopen tijd!
Meiden ik verwaarloos jullie....maar jullie kletsen wel erg vele hahaha... Nog positieve verhalen hier? Knuff....
Ikika: wat fijn dat jullie nu weer verder kunnen, ennuh ga gewoon lekker aan de klus joh Jettos ik zie jij ook op het wachtbankje,hou je het nog? Bij mij begint het nu al weer te kriebelen om te gaan testen, erg he Pcomama: je verwaarloosd ons niet hoor ja we kletsen idd een flink end weg hier wel gezellig alleen soms vergeet ik gewon volgens mij wat meiden zoveel gepraat hier Hoe gaat het met jou?