Jettos. Ik weet niet hoe het aan het verlopen is. Int kort: 10 nov vruchtje verloren 15 nov. nog net niet schoon..kwam diezelfde dag vanzelf.. daarna beetje vloeien na 2 dagen erna gestopt. wachten op cyclus: 20 december zomaar onverwacht bloedverlies...duurt mx 4 dagen alleen helderrood, geen stolsels maar dacht dit is vast mn ongesteldheid...zal wel anders dan anders zijn door ontregeling. 24 dec dus gestopt. en vanaf 31 december begonnen met vloeien tot op de dag van vandaag. maar vlgs gyn van gisteren bouwt het slijmvlies zich alweer opnieuw op ondanks het vloeien. dus ik zit wel weer in een cyclus ondanks bloedverlies...maar of dit nou de eerste is of de 2e? niemand die het weet aangezien mn HCG nog hoog is en die flauwekul...
Blondie : vervelend dat je cyclus zo in de war is en je nog steeds hcg hebt. Dan ben je er eigenlijk nog steeds niet klaar mee. Maar ik weet wel dat een nieuwe cyclus idd begonnen kan zijn ondanks het hcg. En ze zeggen dat je vruchtbaarder ben na een mk volgens mij (weet niet zeker) doordat je dan nog hcg hebt en het lichaam het makkelijker oppakt. Maar ik kan begrijpen hoe je je voelt.. Ik hoop voor je dat je cyclus zich snel hersteld en het hcg ook snel daalt.
@blondie: Wat irritant dat je maar blijft vloeien. Ik vind het maar een rare situatie waar je in zit, maar ik ben geen arts en je moet er maar op vertrouwen dat je gyn weet waar die het over heeft. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je het zo niet kan afsluiten. Heb je binnenkort weer een afspraak met de gyn?
Ja gyn weet het zelf ook niet marjol dus ik ben al gestopt met prakkiseren hierover. Ben woensdag voor de laatste keer geweest hcg is iets dalende, moet elke week nu heen. Bloedprikken en echo totdat hcg op 0 staat. Laura helaas is dat een fabeltje dat vruchtbaarder zijn.
Dames, het is weeeeeekkkkeeeen ben er echt aan toen Volgens week mag ik op solli gesprek voor de opleiding verpleegkundige, ben zo benieuwd En vanmorgen was ik eff vergeten dat ik niet op mijn hoofd mag krabben *auwauwauw* ben blij als ik morgen mijn haren mag wassen heb nu een vette kop met haren joh, niet normaal Ik ga lekkerin het weekend genieten, en lekker wandelen, wat zijn plannen?? Dikke kus en knuffel
Blondie, wat een onzekerheid allemaal. Ik hoop dat het vloeien snel stopt en je hcg op nul staat. El, wat spannend dat gesprek! Ik wens je veel succes. Hier is alles rustig. Na ja rustig.... ik denk dat ik een eisprong heb gehad. Maar misschien houdt me lichaam me ook wel voor de gek. Ik vind het spannend allemaal, maar we wachten geduldig af. Ik ben ook blij als ik binnen afzienbare tijd weer ongi word.
Blondie maar heb je wel een echo gehad dan dat het wél helemaal schoon was? Dat moet wel. Hebben ze niet gekeken of het een mola was bijv? Ook belangrijk om te weten. Komt niet vaak voor, maar als dan je hcg niet goed zakt, moeten er in uiterste gevallen zelfs chemo aan te pas komen.....
Meid, pffff, wat irritant he??? Zie tussen ons heel wat paralellen, alleen heb jij ook nog eens Hcg erbij (wat bij mij wel dikke vier week heeft geduurd voor het verdween). Fijn dat je daarvoor onder controle bent en fijn dat je slijmvlies opbouwt, maar toch vaag inderdaad!!! Verlies je nu oud of vers bloed? Gyn heeft geen enig idee waarom? En heb je ooit een schone echo gehad? Nou, ik begrijp je iig helemaal, thnx voor je verhaal. Hopelijk hebben we wat steun aan elkaar... want ik snap er ook helemaal niks meer van en wordt er erg onrustig en ongeduldig van...
Goeiemorgen meiden, Het is eventjes geleden maar druk geweest ! Ook woensdag echo gehad, kleintje doet het goed manlief kon er niet bij zijn, die is helaas ziekjes... maar ik zie al een echt snoetje op de echo, dat is leuk! PCOmama, ik denk dat ik een rustige kleine heb, nog niet veel beweging gezien, al hoop ik dat hij dat volgende keer wat meer doet... en wat sneu van je ma... ik heb ook al 5 jaar geen contact met mijn ouders, die weten het nog niet. Van zodra ik mijn opa op de hoogte breng (die zie ik wel vaak genoeg), zullen ze het wel weten denk ik ... Zolang ze maar uit mijn leven blijven... Rest kan ik niet volgen, maar ik pikte ook op dat Blondie nog wat medische toestanden heeft... ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt ! Want dit sleept toch al even aan hé... dus dikke knuffel en hopelijk snel een nieuwe start !! Liefs!
Wel, mijn collega's weten het al, dus nu mag iedereen het wel weten. Sommige familieleden wisten het al een tijdje... met de feestdagen kan je weinig verborgen houden hé ! Heb alleen geen zin om het op FB te zetten, dus dat doe ik niet Voorlopig enkel mijn live contacten Bon, bedje in en veel slapen, kan het gebruiken ! PCOmama, ben jij niet te moe. Ik heb vooral daarvan last. De werkweek is echt doorbijten !
Hallo, Sorry dat ik jullie even verwaarloosd heb, maar was even ondergedoken in een grot in mijn winterslaap haha!! Blondie, hoe gaat het nu? Balen dat het niet op schiet en dat zelfs de gyn het niet snapt! Inneminne: Gefeliciteerd met je mooie echo! Voor de rest die ik vergeten ben sorry , ook een knuffel en hallo ! Pff ik vind het nu wel heel spannend, had eigenlijk dezelfde klachtjes als de vorige ronde, dus ging ervan uit dat het niets was, maar aangezien mijn temp gister terug omhoog ging en vandaag ook nog, dacht ik laat ik het er toch maar op wagen.... En volgens mij zie ik iets... maar wel echt tuurtest (maar vorige keer zag ik echt niets en nu toch echt wel als ik hem wat draai..) Dus tja morgen nog maar eens.. Wel wordt ik erg onzeker omdat ik bij mijn 1e zwangerschap 4 dagen voor nod al duidelijk streepje testte, en de vorige (ma) 1 dag voor nod hele duidelijke streep en nu zo'n tuurtest... zou het dan toch niet goed zitten... Pff stress dus! Wordt vervolgd!!! Bah hier is het weeral volop aan het sneeuwen.. Iedereen een hele fijne dag!!
Ooo spannend Maartje, laten we hopen dat je tuurtest een knaltest word Ik moet mezelf echt tegen houden om niet te gaan testen pff ik ben echt een neuroot aan het worden
Maartje spannend zeg! ik hoop het zo voor je meid! Ik ben inderdaad echt TE moe, maar ja ik kan daar niets aan veranderen...stop vroeg met werken, ga lekker op tijd naar huis. Vroeg mijn bed in en mag uitslapen van manlief wat ik wil dus ik heb in die zin luxe
Nou dat is niet mogelijk haha, is volgens mij zo licht dat ik hem niet op foto krijg, wie weet morgen beter!!
Sorry nog geen tijd gehad, mijn dochter was erg vroeg vanmorgen en lekker hyper, maar die is nu naar school, ga nu eerst effe werken en straks zal ik eens een testje wagen! Wel super tof dat iedereen zo meeleeft, zo gauw ik iets weet meld ik me weer!!