Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Wat lief!!! en ik duim voor jullie net zo hard...

Ik heb vandaag met onze tim 1.9 jaar het woord baby geleerd
    Klinkt zo lief.. zeg ik papa en mama krijgen... beeebie

jettos hoe is het met je cyclus? En el zal zeker al wel testdrang hebben...! dat kan niet anders... Eerst liefsvanmama, al getest???

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hihihihihi, je kent me ;) moet me ontzettend tegen houden pfff hihihi ;)

3. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Thanx iedereen!
    Mamenzo hoelaat moet je? zal hard duimen!!

El en liefsvanmama ook alweer spannend!!

4. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    En Mamenzo?? Hoe was de echo?
    Moet steeds aan je denken en duim voor je!!

Maartje, alweer een btje aan het idee gewend? Heb je er vertrouwen in of vind je het spannender dan anders?

Leuk, El en Liefsvanmama, aftellen gaat de goede kant op, nog effies. Al een vermoeden wat het deze maand gaat worden?

@hier: ik denk/hoop weer een normale cyclus te pakken te hebben. Heb niet meer zoveel slijm als de vorige keer en zit nu op cd 12 en nog geen positieve ovulatietest.
    Normaalgesproken kan ik nu elk moment lichte streepjes op mijn testen krijgen, op weg naar de lh-piek.
    Ik hoop het zo, weer een normale cyclus met een kans op zwangerschap!! Voor mijn gevoel zit ik nu pas weer in de eerste ronde na mk...

Hoe ist met de andere meiden?
    Fijn dat de lijst weer ff helemaal upgedate is!

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Dank je lieverds voor jullie duimen..
    Er zat een vruchtzakje op de juiste plaats, met een ringetje voeding
    Een embryo was slecht te zien maar mn gyn zei dat dat wel bij deze termijn hoort en zei maakt zich daar geen zorgen over. Volgende week vrijdag nog een check en wanneer alles dan in orde is worden de papieren voor het andere ziekenhuis in orde gemaakt.. phoeheee wat een zenuwen had ik!
    Hè jettos eindelijk een beetje richting het normale..maar juist moet je nu toch meer slijm krijgen richting je vruchtbare dagen?
    Liefsvanmama al getest ?
    Tsja el we kennen je verhaaltje nog van schoponderjekont...
    Duimen draaien voor jullie x

6. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Fijn Mamenzo, dat de eerste beelden goed waren en alles op zn goede plek zat.
    Hopelijk volgende week een duidelijk beeld van de embryo...
    Ben blij voor je!!

Ja, vruchtbaar slijm zou je idd wel verwachten, maar dat heb ik dus nooit... Daarom was ik de vorige cyclus daar ook zo verbaasd over. Misschien dat het daarom ook wel wat langer duurt voordat ik zwanger werd.
    We hebben ons deze cyclus voorgenomen iets meer tijd te besteden aan voorspel en te proberen dat ik na mn partner klaar kom (schijnt goed te zijn voor opname zaadjes in bm)...

7. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ga dan ook wat langer door met klussen want ik had deze maand ff bijgehouden met tempen en ik had een lf van tien dagen...
    En nog ff met de beentjes omhoog hè...
    Knipoog...x

8. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hahaha, ik doe wel even handstand tegen de muur..!

Maar, thnx voor de tip, gaan we doen. Dat wordt een gezellig weekje ;)

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mamenzo, wat fijn dat de echo goed was, nu op naar volgende week :) ben je nu ook wat meer geruster? Of zit je nog in spanning?

Ik denk zelf niet dat het raak is deze maand, had gisteren giga rugpijn en er komen pukkels, en vandaag hoofdpijn. Meestal zijn dit bij mij ook de tekenen voor een ongi, maar ja ik ben ook gauw misselijk, maar goed. Mijn gevoel zegt van niet ;)

10. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Ik heb er wel rust in hoor...kan me wel druk maken maar daar heb ik niets aan
    Heb wel de zenuwen voor die vlokkentest. Vervelende ingreep en het wachten is slopend..
    Tsja el je kan niets anders dan wachten.. ik had ook een pukkel en lage rugpijn 2 weekjes geleden.. helaas zijn het voor zwanger zijn en menstruatie krijgen een beetje dezelfde symptomen dus daar lees je weinig aan af..
    Fingers crossed...

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Bij mij deze week weer posi ovu testen dus flink geklust :D
    @mamenzo: fijn dat je een goede echo hebt gehad en duimen dat volgende week het hartje klopt

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Marjol, mooi zo, ook met de beentjes omhoog gezeten ;):D
    Laten we hopen dat je straks een mooie dikke 2e streep hebt :)

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

#973 liefsvanmama, 23 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2013
    Maartje, jippie!! Proficiat!!
    Ik vind het niet tegenvallen hoor, hoe snel 'we' weer zwanger zijn! Meestal kan je het lijstje toch niet zo snel aanvullen?
    Ik hoop snel ook op de onderste lijst te staan...

Hier nog geen menstruatie, maar mijn cyclus is altijd onregelmatig. Dus wil ook nog niks zeggen.
    Ik hóóp zó dat ik zwanger ben, maar goed dat weet je toch niet. Flink geoefend. :D;)

Ik wacht nog even af.

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    maartje gefeliciteerd! supernieuws!!!

Mamenzo fijn zeg zo'n eerste goede echo! wanneer mag je weer?

ik ben gisteren weer bij de gyn geweest:(lief dat jullie meeleven)

HCG gisteren 139.
    dus dalende nog steeds en dat is een goed teken.

Maar veel en veel te langzaam.

Nu al 4 weken van 244, 242, 170 en nu dan 139.zo zijn we nog even bezig.
    En al 23 dagen bloedverlies. Superirritant. (jettos, soms rood, soms bruin, soms roze, alleen de laatste 2 dagen lijkt met steeds meer wat op een echte menstruatie.) Weet niet zo meer wie het vroeg, maar er zit geen enkel restant. heb al 6 echo's na de miskraam gehad zo onderhand......

echo ziet er goed uit alleen al 2 weken wat bloed/vocht te zien achter de bm. Maar niet verontrustend.

Nou ja artsen weten het niet, het zal altijd gissen blijven wat dit is, waar het vandaan komt.

ik wil het graag weten maar de gyn zei gisteren tegen me: als wij het al niet weten, kun jij het ook niet weten.
    ik mag blij zijn DAT de waarde dalende is, ook al is het langzaam.

volgende week dinsdag weer heen. (net zo lang elke week echo en bloed prikken totdat HCG op 0 staat...dat kan nog wel even duren voor dit zo is.......)

XXX

15. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Mamenzo , Gefeliciteerd met de goede echo. Fijn dat het op de goede plek zit. Ik ga duimen dat er volgende week een mooi knipperlichtje daar klopt. Hoe voel je je verder?

Blondie, echt balen dat je zo'n lange nasleep hebt en ze het niet weten verder. Ik hoop echt dat het snel daalt zodat je verder kunt en dit eindelijk een plekje kunt geven.

Ik ben bang dat het hier nog even duurt. Ik ben bekend met pcos achtige klachten (diagnose nooit officieel gesteld) in het verleden maar het was het laatste jaar erg netjes op tijd met me cyclus zelfs tussen de miskramen door.
    Ik heb ronde 1 en 2 een mooie cyclus van 30 en 31 dagen en ik had een vrij stabiele temperatuur en mijn ei kunnen vinden op dag 20 Mijn lf was 11 dagen. Deze 3e ronde zit ik al op dag 24 en heb totaal geen tekenen van een ei. Mijn kaartje is bergachtig in plaats van de stabiele temp vorige maanden , hij stijgt ook niet en ik maak me er zorgen om.

Ik zat eergister nog bij de gyn en die zei dat het niks hoeft te zijn!? En ik moet pas terug als ik een jaar na de laatste miskraam zit.
    Ik vind dit erg raar gezien het verleden en het feit dat een slechte eisprong ook miskramen kan veroorzaken. Ik raak ook meestal vlot zwanger dus dan zal ik nooit op een jaar na een miskraam komen mochten de miskramen zich nog voorzetten.

Ben benieuwd of ik ongesteld word de 31ste maar anders ga ik gewoon weer terug naar de gyn.
    Een hoop onzekerheid heb ik nu terwijl ik blij was met mijn mooie cyclussen bah

16. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Mamenzo, fijn een goede echo nu op naar een kloppend hartje!!

Marjol en Jettos: Klus ze en wel daarna in handstand tegen de muur en dat wel minimaal 10 minuten volhouden hè:D

Pff Blondie, wat zwaar voor je zeg, het wordt nu tijd om af te sluiten en verder te kunnen! Hele dikke knuffel!

Laura: Hopelijk komt je ei een dezer dagen, gebruik je ook ovulatietesten? Succes!

Hier begin ik langzaam aan het idee te wennen, maar merk wel dat ik onzekerder ben bij ieder krampje heb ik even stress, ik zou het liefst 3 x per dag testen haha! Maar aan de andere kant heb ik er een beter gevoel over dan de vorige keer, toen had ik vanaf het begin al een slecht gevoel erover. Hopelijk is dat een goed teken. Pff maar ga maandag denk ik nog eens testen (heb er toch nog 2 liggen haha) en dan zal ik eens gaan bellen wanneer ik voor de echo mag!

17. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Positieve ovutest: check
    Vruchtbaar slijm: check

Welterusten! 😉

18. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    npou laura en blondie ik hoop snel goed nieuws van jullie te horen want jullie verhalen zijn NIET fijn... balen dat het niet "gewoon"is allemaal
    liefs van mama nog nieuws?
    el...hahaha schop onder je kontje, hou je het nog vol?
    en jettos, geen weltrusten aaaaaaan de gang!!!

ik mag vrijdag nog ff een check om te kjken of er al wat meer te zien is... dus nog een weekje geduld en dat is niet makkelijk
    mijn vaste gyn is ook zwanger, mocht alles goed blijven gaan dan zie ik haar tot de helft van mn zwangerschap e moet ik het daarna zonder haar doen... daar baal ik van want aangezien ik haar al zoooo veel heb gezien heb ik er een goede band mee! maar natuurlijk komt het wel goed en is het super voor haar!!
    meiden fijn weekend en hou ons op de hoogte!!!! x

19. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    NOD:
    Datum (graag op volgorde) - Naam/leeftijd - Ronde - ... kindje

8 jan - Wendy86, 1e ronde na mk - 1e kindje
    24 jan- vlindertje126 (21) - 2de ronde na mk- 1e kindje
    25 jan - Liefsvanmama - 3e ronde na vroege miskraam - 2e kindje
    27 jan - El1983 - 4e ronde na mk - 1e kindje
    31 jan - Lauraa98 (23) - (3e ronde na 2e mk) - 3e kindje
    ?? jan - Blondie (35) - 2e? ronde na ma - 3e kindje
    31 jan - Lappie (37) - 3e ronde (na MA) - 2e kindje
    4 feb - Pom77 (35) - 4e ronde na bbz - 4e kindje
    ? feb - Jettos (28) - 2e ronde na mk - 1e kindje

ZWANGER!!
    Uitgerekende datum - Naam/leeftijd - 1e echo - bijzonderheden

3 aug - Senna82 - 1e echo 17 december - 1e kindje
    9 aug - Inneminne (28) - nekplooimeting 28/01 - 1e kindje (2e ronde na mk)
    12 aug - PCOmama (30)- 11 februari geslachtsbepaling DR Papa - 2e kindje, 1e ronde na mk
    4 sept- Ior (27) - 1e kindje
    18 sept - mamenzo (34) -2de echo 1 februari-2e kindje
    30 sept - Maartje78 (34)-2e kindje

20. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    whiehoe Jettos!!!

heb jij geslapen?? hahahahaha

Deel Deze Pagina