Mamanzo, jullie hebben ook al een heftige tijd achter de rug Doe het rustig aan, en geef het een plekje. Ik hoop dat wij allen zo snel mogelijk weer een mooi frummeltje in onze buik hebben Dikke knuffel
Goedemorgen dames, Wat betreft jaloezie, ik heb dat nu niet moet ik zeggen. Echter, bij mijn eerste MK toen ik dus nog geen kinderen had, had ik dat wel enorm! Het is cru, maar gun het een ander net zo goed.... Wel had ik van de week iets dat ik boos werd op mijn eigen lichaam....we stonden bij de Action geloof ik en ik zag daar allemaal mooie baby slofjes en ik wilde het zo pakken pfff...
Lappie sterkte, hopelijk komt het toch al iets op gang, vervelend om te weten dat je lichaam het nog niet doorheeft. Bij mij kreeg ik 3 dagen voor mijn curretage wel al wat bloedingen en op de echo was te zien dat het wel iets op gang kwam maar de gyn zei ook dat het niet te zeggen was wanneer kon ook nog maand duren. Maar ik was wel blij dat ik geen zwangerschapsgevoel meer had want dat had ik de eerste dagen nadat ik wist dat het fout zat nog wel en dat vond ik vooral heftig. Mamenzo ook heel veel sterkte! Kwa jaloezie, ik merk wel dat het wel confronterend is om nu zwangere bekende te zien. Hier ook idd 2 kennissen die dit weekend bekend maakten dat ze zwanger waren en dit was ook het weekend dat ik 12 weken was... niet echt jaloezie maar wel lastig
Ik ben gisteren de hele dag bij haar in de buurt geweest. Ze heeft al een buik. Gun het haar natuurlijk, maar gun het onszelf ook. Onze tijd komt nog wel
Goedemorgen allen. Hoe is het? Hoe was jullie weekend? Hier lekker rustig. Zaterdag nog gebeld door de verloskundige. Ze wilde even weten hoe het ging. Gelukkig heeft ze me weer gerust kunnen stellen betreffende een nieuwe zwangerschap. En nogmaals groen licht gekregen voor een nieuwe ronde. Jeejjj! @Lappie, Hoe is het? Hoop dat het zelf al op gang is gekomen. @Mamenzo pfff wat een heftige periode voor jullie! Heel veel sterkte voor jullie!
Hier een heel heftig weekend gehad, aangezien mijn man er geen raad mee weet. Hij is echt verschrikkelijk bot, boos en onaardig tegen mij geweest. Er is nog niets vanzelf op gang gekomen, morgen met de cytotec beginnen. Wat fijn dat je meteen groen licht hebt gekregen voor een nieuwe zwangerschap! Ik hoop dat ik ook snel daarna weer groen licht krijg.
Helaaas, zelf afgelopen woensdag een vroege miskraam. bij 5,5 week was er wel snel bij, de 2e keer al. en nog erg jong. hoop alleen dat, dat de volgende keer ook weer gebeurd. voelt als zo'n leegte.
Dit is wel erg vervelend, want eigenlijk zou je juist in deze tijd ook steun aan hem moeten hebben. Misschien toch vandaag proberen om met hem te praten? En is hij morgen ook bij je?
Lappie Wat vervelend, dat mag nu echt niet gebeuren ... Juist heb je elkaar zo hard nodig.... toi toi .... Hier geen uitslag binnen....vandaag gebeld en tot overmaat van ramp niks binnen.heb de afgelopen week een doos asperine op...trek het niet Bijna 3 weken geleden en niets binnen Thats killing .....maar weer vroeg naar bed ... Succes meiden het
Mamenzo, wat raar dat ze de uitslag nog niet hebben, en wat vervelend dat je er zo lang op moet wachten. Wat. Ook goed helpt voor de buikpijn (bij mij) is ubi of slik dit al. Lees dat je veel pijnstillers slikt Dikke knuffel
Dank je el.... T is meer de hoofdpijn van de spanningen denk ik.... Ik begrijp het ook niet dat het zo lang duur... X
Analicia : Sterkte Lappie: Hoe gaat het nu met je, nog met je man gepraat? Mannen kunnen soms zo slecht met emoties omgaan! Hopelijk is het wat uitgepraat en heb je weer steun aan hem! Al begonnen met de cytotec? Sterkte !! Mamenzo: raar dat je nog steeds geen uitslag hebt! Is je hoofdpijn vandaag weer wat weg? El1982: Wat bijgeslapen na je weekend? Senna ook groen licht!! Wij kregen ook meteen groen licht moesten even wachten tot de bleoding gestopt was na de curretage maar verder geen enkel probleem! Hier ook druk weekendje en de week is weer begonnen! Ik ben wel benieuwd hoe mijn cyclus gaat zijn nu. Of het langer duurt etc. Na 3,5 jr niet ongesteld geweest te zijn na mirena had ik meteen een stabiele cyclus tenminste na 31 dgn ongesteld (voor mijn dochter ook altijd 31dgn) en daarna zwanger. dus ga maar beetje uit van 31 dgn maar heb geen idee haha!
Ja hahahaha ben n u wel bijgeslapen Ik heb ook de mirena gehad, vondt het heerlijk, daarna 2x een cyclus gehad en toen zwanger als ik het zo lees heb je eerder een normale cyclus dan de de pil.... Lappie, hoe gaat het met je lieverd??? Heb je al met je man kunnen praten??? Denk aan je
Hoi meiden, Mijn man is weer wat van de schrik bekomen... hij heeft nu het boetekleed aangetrokken en de excuses zijn begonnen... nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Om 14.10u mijn cytotec ingenomen, naar bed gegaan, zelfs even geslapen nog. Maar tot nu toe gebeurt er gewoon niets.... ik lig hier maar te wachten en te wachten... Als er echt niets gebeurt dat moet ik 24 uur later opnieuw 4 tabletten innemen. Meiden, ik hoop dat het maar snel achter de rug mag zijn! Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk.... Ik wil graag weer vooruit kijken.
Wat fijn dat je nu wel steun hebt aan je man, want dat is in deze periode wel belangrijk. Nu "hopen" dat het op gang komt, ik hoop voor je dat het niet lang meer op zich laat wachten. Igg veel sterkte lieverd, dikke dikke knuffel
Helaas kan ik ook aansluiten...vandaag n echo gehad en het hartje klopte niet meer.. Bij 6+6 klopte het nog sterk, dus bij deze echo (8,5 week) kwam t toch wel hard aan! Ergens had ik t voorgevoel maar omdat ik geen bloedverlies oid had dacht ik dat ik gewoon over-ongerust was... Helaas niet dus. Vrijdag de curettage.. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik moet nog bepalen of ik algehele narcose wil of ruggenprik... Daarna hoop ik toch ook weer snel te beginnen, maar eerst dit proberen af te sluiten..
Ik lees al eventjes mee maar heb nooit de puf om te reageren. Vind toch dat ik nu eventjes moet. @ LindaPV: volledig narcose als je het aan mij vraagt! Alleen al het binnenrijden in de ok vond ik verschrikkelijk. Je ziet alle instrumenten klaarliggen, ze leggen je benen in de beugels... Terwijl ik typ krijg ik nog steeds de tranen in mn ogen. Ik had het echt niet willen meemaken dat ik alles hoorde en zag gebeuren... Mss denkt iemand anders er helemaal niet zo over maar ik had zoiets van: mentaal is het al erg genoeg, fysiek wil ik er helemaal n iet bij zijn. Sterkte meid!