Hihi, wat korter geslapen dan normaal... 😊 Ben steeds bang dat ik weer ongesteld wordt, tot nu toe steeds om de twee week bloedingen. Maar, ti's rustig tot nu toe, komt vast goed! Blondie en Laura, balen dat het bij jullie nog steeds niet op de regel is he!? Bah!! Leef met jullie mee... Mamenzo, nog ff geduld, maar dan kun je waarsch mooi zien hoe goed jullie kleintje is gegroeid...! Liefsvanmama, al ongi? Hoop het niet! Wanneer ga je testen? El, nog heeeel even geduld! Kun je je nog inhouden?
Nu maar hopen dat het raak is Jettos Volgens mij heb ik net een rode duivel gespot, heel klein beetje oud bruin verlies, en slijm. En pukkels all over the place :O
Nou het klinkt mischien raar, maar als ik nu idd ongesteld word dan zou ik wel teleurgesteld zijn maar niet verdrietig. Omdat we deze maand naar mijn gevoel niet op het juiste moment geklust hebben. Maar goed, wacht het nog even af, want het was een veeg oud bruin slijm en daarna niets meer..... Dus wacht nog even af
Spannend El, hopelijk blijft het hierbij...! Scheelt wel dat je er al rekening mee houdt dat de kans klein is deze x. Vraagje, ik heb vandaag opeens menstruatiepijn..! Nou schrik ik hiervan, ik zou toch niet wéér ongi worden na twee week? Toen dacht ik, gister posi ovutest, misschien het ovulatiepijn? Alleen k voel het niet duidelijk links of rechts en het zijn geen steken ofzo. Het voelt echt als 'gewone', beginnende menstruatiepijn... Kunnen jullie mij verder helpen? Als je ovupijn hebt, hoe voelt dat dan? Vergelijkbaar met menstruatiepijn? Hope so!!
Ovupijn voelt bij mij ook echt als menstruatiepijn zelfs wat heftiger diep onderin.de buik, rommelende steken. Dus dat komt wel overeen met je posi ovutest en slijm..ik denk echt dat hij gaat springen... Dus, hup hup nog een keer xx
Jettos, wat Mamenzo zegt, huphup weer even gezellig aan de klus, en beentjes omhoog Het kan idd als een zeurende pijn aanvoelen Dames, dank jullie voor de lieve woorden ik ga slapen, morgen weer vroeg op, heb weekenddienst. Duim voor me dat er niet weer een ziekmelding is, vandaag was het not fun om te werken.
Ik voel nooit mijn eisprong, maar dacht hem laatst toch wel te voelen. Hier nog niks, maar sowieso wisselt het bij mij erg. Op zich de komende 10 dagen kan makkelijk nog afwijken....
Het was een hel op mijn werk, morgen nog een dag dag werken en ja, ziekmelding, onderbezetting :X ben kapot, heb anderhalf uur over gewerkt. En de rode duivel is geheel gearriveerd met alle toeters en bellen Lang leve de asprine. Maar goed, vl had allemaal tapas hapjes klaar gemaakt toen ik thuis kwam, en is nu heerlijk een kopje thee aan het zetten Hoe is het me de rest van de dames?
Wat lief van vriendlief....! Ook samen all you need gekeken? Wel balen maar het komt goed, dat weet ik zeker!! X
Leuk he, all you need... Balen El!! Last je maar lekker verwennen en succes morgen! Hier pijn weer verdwenen, dus denk dat het idd ovupijn was. Gisteravond dus nog maar keertje geklust en nu nog paar x om de dag. Kan het daar iig niet aan liggen Fijne avond nog meiden!
Heeee lief van mama, ik kan niets duidelijks zien. Het lijkt op een deukje in het folietje van het dip stickje! Maar wat denk jezelf .. ? Fingers crossed
Spannend liefs van mama! Ik zal straks ff t topic opzoeken. Duim voor je morgen!!! Waren lange dagen voor je Lappie, of niet!? Wat zegt je gevoel?
Liefsvanmama, ik dat de test zelf niet goed is, hij ziet er apart uit? Fingers crossed voor een 2e streep, wanneer ga je weer proberen te testen? Lappie, ook bij jou fingers crossed, hou je het nog vol om niet te testen?