Miskraam in oktober....op naar een nieuwe ronde!

Discussie in 'Miskraam' gestart door PCOmama, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzyke

Lizzyke Lid

22 jun 2012
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Heb op 3/10 na 9,5 week zwangerschap een mk gehad (moeten opwekken met cytotec) Ik heb nu ( na bijna 6 weken) nog steeds geen MS. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie je MS kregen? Vind het nogal lang duren.
    M'n cyclus was vroeger 35 dagen.
    Veel succes nog allemaal deze ronde!!

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mijn cyclus begon was op dag 33 na de miskraam. Ik heb alleen een spontane miskraam gehad.
    Ik weet dat vk heeft aangegeven dat het 4 tot 6 weken kan duren voordat je cyclus weer terug komt, is het daarna niet begonnen dan moet je weer even contact opnemen met je huisarts.

Heb je het verlies al een plekje kunnen geven?

Dikke knuffel

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb gisteravond een testje gedaan, en zie heeeeel vaag een 2e streepje, zou het dan toch waar zijn?????????? ( maar dan echt een heel vaag streepje)
    Morgenvroeg weer een poging doen? Of ga ik me nu gek maken?

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    ooooooooooooooh El spannend spannend !
    Doe een CB dan weet je het zeker !
    Ik heb eind augustus, 's morgens een kv gedaan... lichtstreepje...
    in namiddag ook KV, weer licht streepje en toen was ik het beu, met zelfde urine cd digital gedaan en positief...
    Als je van het geduldige type bent, dan wacht je tot morgen.
    Zo niet, dan weet je wat te doen ;)

Lizzyke, zie mijn banner... moest paar dagen langer op ongie wachten.. xx

5. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Anders foto maken ??? ;) dan turen we mee :)

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat superspannend!!! Foto!!! :)

7. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    El1983 superspannend!!!! Foto!!!

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ben benieuwd. Test je morgen/overmorgen weer om te kijken of hij donkerder wordt?

9. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Spannend el!

Hier vanmiddag curettage gehad. Is me ontzettend meegevallen. Weet zeker dat ik weer voor een curettage ga de volgende keer (waar we natuurlijk niet op hopen) en niet weer eerst cytotec gebruik.

Nu wachten tot het vloeien gestopt is (is niet veel gelukkig) en dan gaan we er weer voor :p

10. Ior

Ior Niet meer actief

el!!!!!!!!!!!!!! wat spannend. Ik hoop het voor je :D duim, duim, duim, duim

11. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    El!!!!! Wat spannend!!! Hou ons op de hoogte! Zijn duimen draaien overuren voor je!!!!

Momof2 wat fijn dat de curetage je is mee gevallen. Hebben ze iets gezegd over het herstel en een nieuwe ronde?

12. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Mag alles weer doen als het vloeien gestopt is. Hebben niks gezegd over een ronde wachten oid. We gaan er dus ook gelijk weer voor. Heb nu al eigenlijk helemaal geen pijn meer, vanmiddag alleen een zeurderig ongi gevoel. Moest aan geven van 0 (niks) tot 10 (heel erg). Is niet hoger dan een 3 geweest (3 / 4 was draaglijk). Nu hopen dat ik niet te lang vloei ;)

13. Anoniem5

Anoniem5 Nieuw lid

14 nov 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn vorige miskraam duurde het ook 6/7 weken voor ik weer ongesteld was. Dus kan even duren, maar hou het in de gaten als het te lang duurt huisarts raadplegen.

Ik heb heel internet af zitten te zoeken om een vergelijkbare gebeurtenis te vinden van wat ik voel en mee maak maar ik kan niets vinden. Misschien dat hier iemand is die weet wat ik bedoel. Na mijn miskraam was ik gelukkig vrij snel zwanger. Prachtige baby, nu tien maanden oud, die ik nu nog steeds twee keer per dag borstvoeding geef. Na mijn bevalling ben ik niet meer ongesteld geweest. Toch op een gegeven moment misselijk, hoofdpijn, enz. Dus testen en jawel een vaag plusje. Twee weken er na weer getest plusje duidelijker, buik werd al dikker. Dus verloskundige gebeld, mocht langs komen voor uitwendige echo om te bepalen hoelang ik zwanger was. Niets te zien, vreemd. Achteraf waarschijnlijk toen zes weken zwanger. Kon week erna weer komen tenzij testen negatief zouden zijn. De volgende dag een duidelijke positieve test, maar drie dagen erna negatief, toen digitale. Hierna weer negatief. Toen twee testen gedaan een urinemonster, digitale was negatief, gewone vaag plusje? Volgens leverancier was digitale juiste. Geen bloeding gehad of ongesteldheid. Volgens verloskundige kan bij een zeer vroege miskraam een bloeding achterwege blijven. En toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. De testen zijn nu elke keer negatief. Bij mijn vorige miskraam was het duidelijk bloeding en ongesteldheid, is ook moeilijk, maar je kunt dan afsluiten en het een plekje proberen te geven. Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft?

14. MomOf2

MomOf2 Actief lid

2 sep 2012
    199
    0
    0
    Wat een vervelende rotsituatie waar je in zit! Misschien een bloedtest laten doen via de HA? Dan weet je het zeker. Heb er geen ervaring mee maar zou het wel zeker willen weten. Sterkte.

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vraag me af waarom ze dan geen inwendige echo hebben gedaan.
    Vervelend voor je.....
    Hopelijk heb je binnenkort toch duidelijkheid.

16. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Zag dat een paar mensen al vermoedens hebben spannend, ik hoop dat we allemaal snel weer zwanger zijn. Wij zijn hier ook weer bezig. Ik heb normaal een cyclus van 30-34 dagen maar na me vorige mk was ik na 3.5 week weer ong. Dus ik hoop dat het nu weer zo snel is dan heb ik me ei misschien al gehad(en goed geklust). Ik hoop zo dat ik geen ongi te zien krijg deze maand. En dat we volgend jaar eindelijk een 3e kleintje mogen omarmen. Ik maak mezelf soms best wel gek ermee; Als we niet binnen 4 maanden goed zwanger zijn word het 2014 pas op zn vroegst en dat duurt nog zo langg
    Maarja ik blijf positief dan komt de rest vanzelf wel. Gr

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Morgenvroeg ga ik weer testen, en ik zal dan kijken of ik het dan op de foto kan krijgen, ik test met de early predictor omdat het eigenlijk (volgens mij) nog te vroeg is om testen. Maar ja, ik wordt wederom weer gek van mijn lichaam.
    De vorige test had ik al in de prullenbak liggen omdat het zooooo licht was dat ik het niet zeker wist, en ik het in de middag had getest. Wordt vervold ;)

Anoniem5: wat vervelend dat het eigenlijk nog allemaal niet duidelijk voor je is, heeft de gyn een inwendige echo gedaan? En dan ook je eierstokken gecontrolleerd op een bbz?

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    En... heb je al getest??? Spannend hoor!

Ik heb vanochtend weer getest (elke drie dagen) en eindelijk wordt mijn test lichter. Het bleef maar een knaltest. Dus ik hoop over drie dagen een omo-witte test te hebben en dan kan ik starten met de ovu-testen.

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Weer getest maar weer bijna niks te zien, ik zag wel wat maar mijn vriend zag het niet.

Ik moet gewoon nu nog "geduldig" even 1,5 week wachten, want eigenlijk test ik veel te vroeg ;)
    Gisteren was ik net een windkussen en de dagen ervoor had ik veel last van mijn darmen, en dit had ik ook bij in het begin van mijn vorige zw... We wachten het af, pffff

Eerlijk gezegd vertrouw ik mijn lichaam ook niet meer zo, hebben meer meiden dit?

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Wanneer is je nod, denk je?
    Heb op zp bij forum testen gelezen dat predictor geen goede test is... dat zelfs mannen daarop positief testen... dus evt CB digital of kv doen ;)
    En wachten op het gemakje... wij proberen ook geduldig te zijn met jou! xxx

Deel Deze Pagina