Miskraam in oktober, uitgerekend in oktober!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Flamingo1990, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dat is goed! Lijkt me leuk! Ik heb namelijk precies hetzelfde.. ben toch bang dat het mis gaat en ik er weer uit moet :(
     
  2. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!:D:D
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  3. wendy160981

    wendy160981 Bekend lid

    3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    Gefeliciteerd.
    Ik heb ook een miskraam gehad gehad in oktober en ben nu 4 dagen over tijd maar nog geen goeie test gehad, maar ik test vaker laat positief. Ik wacht nog eff af dus en anders ben ook ik in oktober uitgerekend, voel me met alles zwanger dus blijf hopen.
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  4. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Verdrietig he, zon miskraam. Maar ah wat spannend! Ik duim voor een positieve test voor jou!
     
  5. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles goed, tijd gaat zo snel dit keer! Maar het is nog steeds genieten elke dag :)

    Ik hoop dat je snel door die eerste onzekere weken bent en dat je daarna ook echt kan genieten.
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  6. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Fijn om te horen dat alles goed gaat! Ik hoop echt zo erg dat het hier dit keer goed gaat.. ik ben echt bang. Ik ga proberen te genieten!
     
    ciprilla vindt dit leuk.
  7. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Vannacht wakker geworden om 4 uur met een nachtmerrie dat ik een miskraam had. Dus ik moest gewoon even testen. Heel erg opgelucht want er is oploop te zien :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kimmetjuh90, miniVosje, Mammielove en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Wat fijn, van harte gefeliciteerd. Hopelijk gaat alles goed :)
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  9. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Lieve @Flamingo1990
    Ik ‘ken’ je uit een ander groepje. Allebei een miskraam in oktober en nu allebei pril zwanger.
    Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Je angst herken ik. De ene keer zweef ik op mijn roze wolk, een minuut later denk ik dat het ook nu weer fout kan gaan. Elke dag komen we een stukje dichterbij de eerste echo, de terminnecho, de 12 weken grens..
    ik ha duimen voor onze kindjes in oktober!
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  10. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Lief!! Dikke knuffel. Ik duim ook voor onze kindjes, wat super fijn dat we allebei weer zwanger zijn. We gaan voor een blijver!
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  11. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Lieve @Flamingo1990 GEFELICITEEEEEERD meid!!

    Ik ga heel hard voor je duimen dat het dit keer wel goed mag blijven gaan en dat de tijd van de 1e maanden ook maar gauw voorbij mag gaan!
    Dat je dit keer helemaal geen last zult hebben van bloedverlies ook.
    En dat jullie rond oktober jullie wolk van een baby in je armen mag nemen!

    Hoe het bij mij gaat heb je een beetje gevolgd natuurlijk ;)
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  12. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dankjewel!!! Ik ben zo blij! Vandaag ook weer een prachtige oploop te zien, dus het gaat vooralsnog de goede kant op. Ik vrees voor bloedverlies momenten :(, ik probeer er vanuit te gaan dat het de vorige keer dikke verschrikkelijke pech was..

    Ik begreep dat het met jouw kleintje wel weer de goede richting in gaat toch? Het was even spannend qua onderzoeken maar dat het nu allemaal weer in het normale zit? Ik wens je een hele gezonde verdere zwangerschap toe en dat die kleine gezond en wel in mei geboren wordt :):) knuffel!
     
  13. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    De oploop :) de bovenste is vandaag 12dpo
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Ziet er goed uit! Hele mooie oploop! Kan me voorstellen dat dat bloedverlies steeds ook soort traumatisch gewerkt heeft. Ik hoop echt dat t je dit keer bespaard zal blijven en dat je een fijne zwangerschap zult hebben met aan het eind een gezond kindje :)

    Laatste meting was idd weer gunstiger! Morgen weer controle, zou me opluchten wel weer verder als ook die meting goed is ;) dan durf ik er wel echt weer op te vertrouwen ;)
    Ik moet wel aan de insuline, omdat mn suikerwaardes met normaal eten niet onder controle te houden zijn helaas. Maar goed als dat dan de oplossing is ;) dan moet t maar ;)
    Dus als het goed is wordt het een eind april kindje! Verheug me er nu al op!
     
  15. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dat bloedverlies is zeker traumatisch geweest. Elke keer als ik naar de toilet ga ben ik ook angstig voor wat ik aantref. Hopelijk geeft de tijd mij wat meer vertrouwen..

    Succes morgen bij de controle, ik duim voor een goede meting! Wel vervelend dat je insuline moet.. het zit wat zorgeloze zwangerschap betreft betreft niet echt mee op deze manier.
     
  16. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat de angst snel weg, en kan je gaan genieteb
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.
  17. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Dankjewel, lief! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  18. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.079
    113
    Hulpverlener
    Hoi Flamingo,

    Ik ken je nog van vorige NOD groepjes. Je had mij zelfs een keer een goed advies gegeven in een topic wat ik gestart had, ik heb daar veel aan gehad. Beide in oktober uitgerekend, wat leuk. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
     
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd!!
    Hopelijk blijft deze beeb lekker bij je! Ik.duim in iedergeval voor een goede echo!:)
     
  20. Habeebah

    Habeebah Actief lid

    23 mrt 2010
    207
    10
    18
    Vrouw
    Prachtig nieuws gefeliciteerd!

    Eind oktober ook een miskraam gehad met 16 wk en nu een week terug positief getest. Moet echt m'n zenuwen in bedwang krijgen en let nature do it's thing. We zien het wel allemaal en voor ons allen voorspoedige zwangerschappen toegewenst.
     
    Flamingo1990 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina