Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor Hummie! Fijn dat het zo goed gaat! We zijn eigenlijk een maand na de curretage gelijk er weer voor gegaan....maar ja..geduld is een schone zaak zeggen ze toch altijd.....

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kon me voor het eerst sinds lange tijd niet meer in bedwang houden....maar helaas...een spierwitte test....zo jammer....

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Jolan0: he verdorie meis :(, wat balen zeg... Je bent inmiddels wel geduldig genoeg geweest, zou je zeggen. Duim hard voor je!

@ Hummie: fijn dat je lekker kunt genieten nu! En lekker shoppen :D, altijd leuk.

@ hier: laatste loodjes echt begonnen en ze zijn niet makkelijk :(. Ik ben nu meer dan een week alweer erg misselijk, bijna dagelijks aan het spugen en zooooooo moe! Voel me echt belabberd, vergelijkbaar met hoe het in het begin was. Eten gaat mn in avond ook moeizaam, er is gewoon geen plek meer in mijn maag/buik ;)...

Dame ligt nog steeds netjes met hoofdje naar beneden en ik denk niet dat ze nog zal draaien. Nog niet ingedaald, net als mijn andere kindjes. Besloten om toch voor thuisbevalling te gaan en alles staat klaar...

Maar ga er vanuit dat ik weer ver overtijd zal gaan, dus heb nog even te gaan. Heb zo'n zin in baby!

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache: wat vervelend meid, dat je je weer zo beroerd voelt! Die laatste weekjes gaan toch al zo langzaam voorbij en als je je dan ziek voelt al helemaal! Ben je hiervoor ook thuis bevallen?
    Ik hoop dat je je gauw beter mag voelen en dat je nog voldoende op krachten kan komen voor de inspanning die je straks moet gaan leveren! Ik ben benieuwd hoor!Je zoon en dochter kunnen vast ook niet meer wachten?!

groetjes!

5. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ jolan0: balen van de witte test :( Ik hoop zo dat jullie niet lang meer moeten wachten. Kan me voorstellen dat je geduld wel een beetje op raakt?

@ Kache: jammer dat de laatste loodjes zo zwaar zijn. Hopelijk kun je nog genoeg uitrusten en op krachten komen. Spannend hoor!

Hier: vandaag weer groeiecho gehad. Onze kleine meid doet het goed! Ze zit al steeds dichter bij de p50, dus dat is heel goed nieuws. De gyn was tevreden :)
    Ik moest ook nog langs bij de anesthesist aangezien ik ben geopereerd aan mijn rug jaren geleden. De gyn wou toch laten nakijken of het wel mogelijk is om een epidurale verdoving te krijgen. Het komt er op neer dat het mogelijk is, maar dat hij de enige anesthesist is die het wil doen omdat het toch wel een risico is. Het grootste risico is eigenlijk dat het gewoon niet gaat werken. Ook zou ik ingeleid moeten worden om zeker te zijn dat de anesthesist aanwezig is op dat moment. Dit wordt dus nog verder besproken met de gyn.
    Ik vind de gedachte om spontaan te bevallen en geen mogelijkheid hebben om een epidurale te krijgen toch wel heel eng eigenlijk...

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja DNA, dat begrijp ik! Natuurlijk kan de bevalling altijd eerder beginnen dan de geplande datum. En als je ingeleid wordt doe je de bevalling verder wel zelf. Maar als de anesthesist afwezig is op het moment dat je hem nodig hebt dan zou je dus onder volledige verdoving moeten bevallen....dat lijkt me ook heel erg....Ik snap heel goed dat je daar tegen op ziet! Ik hoop dat ze je goed kunnen inlichten van te voren en dat het uiteindelijk helemaal niet nodig hoeft te zijn natuurlijk!
    Wel super dat de kleine het nu zo goed doet! Geniet ervan!

groetjes!

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Jolan, witte test is rot! :( Maar inmiddels al ongi, of dat ook nog niet (want dat is dan weer minder rot! :)) Ik duim voor je!

@ DNA, fijn dat de groeiecho goed was! :) Benieuwd wat er uit de bespreking naar voren komt!

@ Kache, spannend en zwaar die laatste loodjes! WIe weet komt de kleine meid wel eerder! :)

Hier alles goed! :) Ben wel minder gaan werken ivm m'n bekken, maar dat werpt nu echt goed zo'n vruchten af. We genieten heerlijk van ons druktemakertje! :) Babykamer zo goed als af, maar verder heb ik eigenlijk nog weinig geregeld (wel kraamzorg uiteraard). Merk dat ik er heel afwachtend mee ben... Geboortekaartje, verzekering, bevallingsplan... Slecht misschien?!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Hummie, fijn dat 20 weken echo goed was! :)

@ Kinderwens, hoe is het met Djenna?!

9. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Jolan0;
    damn balen, weer een witte test, snik snik... Ik duim voor je dat de volgende ronde raak is.

@Hummie;
    Goed om te horen dat je geniet. leuk dat shoppen en klussen he ;)

@Kache;
    Ah bah... dit is niet genieten van de laatste loodjes, vervelend zeg. Ik hoop dat jullie snel jullie meissie in de armen mogen nemen.
    Alvast succes, hopelijk ga je niet overtijd.

@DNA86;
    Fijn dat ze nu goed groeit, top nieuws.
    Is de pijnstilling via infuus/pompje (weet ff de naam niet meer) geen optie voor je?

@Noorus,
    Nee zeker niet slecht, lekker genieten van je druktemakertje en langzamerhand alles een beetje gaan regelen, m.n. geboortekaartje.

Hier gaat het heel goed. Ik ben niet meer gaan wegen, misschien donderdag of vrijdag weer.
    Ze is donderdag alweer 4 maanden, gaat snel he. Echt super.
    Ze is nu zo vrolijk, drinkt en slaapt goed, rolt al van buik naar rug en heeft nu sinds gisteren dat ze als ze ligt of schuin ligt rechtop wilt komen.
    Je ziet haar hoofdje naar voren komen.

Ff spammen, foto van afgelopen zondag! Ons knappe meissie!

Bijgevoegde bestanden:

10. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Wat een mooie meid :)

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kinderwens: Wat een mooi prinsesje!

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache: je bent bijna 40 weken! Hoe gaat het ermee? Hou je het nog vol? Hopelijk ben je weer wat opgeknapt. Succes met bevallen! Ik ben erg benieuwd!

Hoe gaat het met de andere?

Groetjes!

13. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Thanks all!

Kache, we wachten in spanning af

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ DNA: fijn dat je meisje goed (genoeg) groeit nu!
    Oeh, wat lastig verhaal van de ruggenprik :(, hoop dat je met gyn een goed plan kunt maken, waar jij je ook prettig bij voelt.

@ Noorus: fijn dat minder werken goed effect heeft voor je bekken. Je moet nog even vooruit, he ;).
    En je hebt echt nog tijd genoeg, zeker voor de dingen die je nog noemt. Ik garandeer je dat ik dat ook allemaal nog niet geregeld had bij die termijn, zelfs niet bij mijn 1e! (bij nr 2 en 3 alleen nog maar veel later ;))

@ kinderwens: heerlijke meid! :D Wat een guitig koppie heeft ze, prachtig hoor!

@ hier: op het wachtbankje ;)... Helaas weer overtijd nu, maar goed, daar was ik op voorbereid, gezien in verleden behaalde resultaten ;).
    Het wisselt een beetje van dag tot dag hoe ik me voel, vannacht voor het eerst wat gerommel gehad, maar helaas niet doorgezet.

De spanning/onrust in huis begint wel te stijgen, dus baby is erg welkom :p. Zoonlief is al weken onrustig, dochter begint nu ook meer wisselvallig en emotioneel te worden, en manlief klaagt al dagen dat hij zich zo opgefokt en onrustig voelt van binnen ;)... En ik? Tja... Ik wil zo graag mijn meisje gewoon vasthouden en ons leven samen echt beginnen :cool:. Wachten, wachten, wachten...

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache: Ik dacht misschien is de kleine er wel al. Maar helaas moet je nog even afwachten. Maar binnen niet al te lange tijd zullen jullie jullie kleine meisje in jullie armen kunnen sluiten! Spannend hoor! Ik hoop dat alles goed gaat en wens je een goede bevalling toe! Groetjes!

16. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ooeh Kache, het wordt echt spannend he nu? Ben heeeel benieuwd wanneer jullie kleine meisje gaat komen! Alvast heel veel succes meid!

@ Kinderwens: aaah wat een schattig meisje zeg!

Hier niet veel bijzonders te melden. Af en toe merk ik wel dat mijn hart wat sneller klopt als anders, gewoon in rust. Schijnt er ook bij te horen, maar is niet zo fijn... 's Nachts ook af en toe wat menstruatie-achtige krampjes, zouden dit voorweeën kunnen zijn?
    Nog 3 weekjes werken, en dan eindelijk in zwangerschapsverlof. Ik kijk er echt zo naar uit nu!

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Vanochtend met precies 41 wkn bevallen van dochter N.athalie, 4260 gram en 50 cm!
    Thuis, op zich goed gegaan, maar viel erg tegen, verliep heel anders dan andere 2 bevallingen .
    Nu rustig herstellen en wennen!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Kache, wat heerlijk meis! Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Waarom viel de bevalling tegen als ik vragen mag?! Rustig aan daar en geniet van jullie meid!

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Kache! Gefeliciteerd met jullie meisje en zusje!! Nu bijkomen meid , laat je lekker in de watten leggen deze week. Heel veel geluk samen en geniet ze! Benieuwd naar je hele verhaal ;).

Liefs humm

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kache: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet lekker van de kleine meid! Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar dat komt vanzelf wel ;)

Deel Deze Pagina