Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Wow kinderwens! Gefeliciteerd!

Hier erg genieten van de kleine ;)
    Dinsdag naar het consultatiebureau voor check up van haar en de neuroloog voor check up van mij. Per dag verschillend Hoe het gaat. .
    Mijn benen zijn nog niet de oude.

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ kruimel: jeetje, meid wat een heftige kraamtijd, ben er helemaal stil van. Ik kan me voorstellen dat je nog lange tijd nodig zult hebben om daar fysiek en emotioneel van te herstellen. Knuffel!

@ kinderwens: wauw, wat geweldig zeg, gefeliciteerd!! Duim heel hard dat het nu (weer) helemaal goed gaat!

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kinderwens: gefeliciteerd meid!

@ jolan: hoop zo dat jij binnenkort ook mag vertellen dat het eindelijk is. Gelukt. Gun het je zo!

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    lief van je girafje....ik hoop dat ook zooooooo erg!!!!!!

5. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Kinderwens gefeliciteeeerd! Super nieuws! Geniet maar ;)

Jolan0: ik duim nog steeds voor jou!

Ik zou ook graag alweer zwanger willen zijn. Ik mis het nog steeds, en kijk nog steeds vol heimwee terug op de zwangerschap en bevalling. Maar realistisch is het niet momenteel. We hebben te weinig plaats voor een 2e kindje, dus moeten eerst op zoek naar een groter huis enzo.
    Onze meid is al bijna 6 maand ondertussen, wat gaat het hard!

6. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Dank je allemaal.
    We zijn het termijn waar de vorige keer het bloeden begon voorbij, klein beetje spanning weg.
    Nu nog 1 week wachten tot de eerste echo.

Spannend.

Alles goed met jullie kids?

Nog 9 dagen tot Djenna's eerste verjaardag, heb er zo'n zin in.

7. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwens: wat spannend meid! Ik duim zo op een mooie echo voor jullie! Succes!

8. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Kinderwens ik duim ook voor een mooie echo! Hebben jullie een voorkeur jongen/meisje deze keer? En willen jullie het geslacht weten?

Ik ben net weer thuis uit het ziekenhuis. Ik moest dinsdag geopereerd worden aan een gezwel in mijn hals. Ze hebben het goed kunnen weghalen, maar ze hebben ook een speekselklier moeten wegnemen. Wat was dat lastig zeg zo alleen in het ziekenhuis zonder m'n schatjes. Ben zó blij dat ik weer thuis ben :)
    Verder alles goed hier :)

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    o DNA, dat wist ik helemaal niet. Ik durf het bijna niet te vragen, maar het is toch niet kwaadaardig....Hopelijk knap je gauw weer helemaal op. Heel veel sterkte en beterschap!

groetjes!

10. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Jolan0 waarschijnlijk niet, maar dat wordt nog onderzocht. Ik ga er maar vanuit dat alles goed is :) Dankjewel :)

11. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    DNA.
    Ja spannend. De echo is verschoven naar dinsdag, nog 4 daagjes wachten.
    Als het aan mij ligt blijft het geslacht weer een verassing.
    Maar heb het daar met mijn man nog niet over gehad.

Wat het wordt maakt mij ook niets uit.
    Een meisje en jongen is leuk en mijn man wil graag een stamhouder.
    Maar 2 meiden lijkt me ook super.

Fijn dat je weer thuis bent, nooit leuk om in het ziekenhuis te liggen.
    Hopelijk is nu alles goed.
    Beterschap

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Kruimel en dna, ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

En kinderwens: morgen de echo! spannend! hoe gaat het nu met je? Ik duim op goed nieuws!

En de andere meiden, hoe gaat het met jullie?

Gisteren was mijn zoon jarig. 7 alweer! Hij heeft een super verjaardag gehad! En natuurlijk flink verwent!

Groetjes!

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Jolan0: gefeliciteerd! Ze worden snel groot he? ;) Nog even en dan is mijn oudste ook al weer 7 jaar... Hopelijk een heerlijk feestje gehad!

@ DNA: oeh, meid, veel sterkte! Hopelijk goede uitslag en herstel je goed! Ziekenhuis is geen plek om te zijn, zeker niet als jonge moeder (ik heb galblaas operatie gehad toen mijn oudste 5 mnd was, pfff, wat heb ik hem gemist!!)

@ Kinderwens: duimerdeduim, ik hoop zo dat je vandaag een prachtig knipperlichtje hebt gezien!

@ Kruimel: hoe gaat het met je herstel? Ik hoop de goede kant op!

@ hier: druk, druk, druk... Ook nog zelf flink ziek geweest dit weekend (samen met manlief en zoon!), hierdoor flinke dip in BV. N is ook weer aan het springen, dus ik hoef me niet te vervelen :p. Ook het werk is druk, nog even doorbikkelen tot de kerst.
    Maar goed, nog steeds genieten, mijn lekkere trio :D. Dochter E had een mooi verlanglijstje geplakt/geknipt en ze heeft ook voor N een schommel gevraagd. Zo lief! (*smelt*) Maar goed, zij is sowieso erg gek op haar zusje.

14. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwens: ik ben zo benieuwd! Ik hoop zooooo erg op goed nieuws!

15. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Jolan0: lief dat je het vraagt :) Alles gaat goed met mij. Gisteren op controle geweest en de draadjes zijn er uit. De uitslag van het weefselonderzoek is ook goed, dus we moeten ons geen zorgen maken gelukkig. Ik heb wel nog wat last van mijn hals/kaak. De huid is nog wat doof gevoel, en m'n kaak doet nog wat pijn. En als ik lach staat m'n mond wat scheef haha. Maar dat zou allemaal moeten weg trekken de komende weken.

@ Kinderwens: ben benieuwd hoe de echo was gisteren!

16. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    DNA: gefeliciteerd met de goede uitslag! een hele opluchting! sterkte met verder opknappen.

Kinderwens: ik ben ook benieuwd. Hopelijk ben je ons gewoon even vergeten....

17. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Hey meiden.

Sorry voor de late reactie.
    We waren best beduusd en waren blij en verdrietig.

We kregen dinsdag de echo.
    Al snel zagen we een vruchtje met een kloppend hartje.
    Helemaal blij natuurlijk.

Totdat de verloskundige een tweede vruchtzakje zag. Een tweeling. Slik... maar wel gaaf natuurlijk. Helaas konden we geen hartactie constateren en heeft dit vruchtje het niet overleefd.

Blijdschap en verdriet. Een kindje en een sterretje.

Ik heb nog geen bloedverlies gehad, maar dat hoeft ook niet perse.

Donderdag is onze kleine meid 1 jaar geworden. Super leuke dag gehad.

18. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Kinderwens: wauw een tweeling... Wat jammer dat er eentje een sterretje is geworden. De andere zal voor altijd een beschermengeltje hebben.

19. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwens: Dat is zeer zeker heel dubbel! Bij mij was het toendertijd ook een tweeling, dus ik weet een beetje wat jullie gevoel is...
    Hoever ben je nu? En is het andere vruchtje wel op de juiste grote voor de duur dat je nu zwanger bent? En wanneer mag je weer even naar binnen gluren? Ik hoop eigenlijk ook dat je helemaal geen bloedverlies krijgt, want dan krijg je gelijk zoveel zorgen en onzekerheid en twijfels. En ik hoop dat jullie gewoon lekker kunnen en mogen genieten! Ach meis, ik hoop heel erg dat het goed mag gaan en dat er straks een prachtig broertje of zusje voor jullie dochter komt!

Groetjes!
    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met de kleine grote meid! Snel gaat z'n eerste jaar he?

20. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @DNA; die gedachte hou ik ook vast.
    Djenna heeft ons eerste ster als beschermengel en deze babt heeft zijn twin als beschermengel.

@Jolan0; lief van je. Ik ben morgen 8 weken. Met 10 weken heb ik weer een echo.
    Het andere vruchtje zat op het goede termijn gelukkig.

Ja gaat echt snel. Kan me nog als de dag van gisteren herinneren hoe ik ons meisje voor het eerst in de armen had.

Deel Deze Pagina