Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

fdbd, heel gek en eng, maar tis voor een goed doel he?? Ik wist ook niet zeker of ik er wel al aan toe zijn om weer zwanger te zijn, maar de wens is gewoon heel sterk en met mijn cyclus kan het zomaar zijn als we er 1 afwachten dat we zo weer 3 of 4 maanden verder zijn en dat vind ik ook zonde. We zien wel wat de tijd ons brengt.

Das vrijdag ook een spannende dag voor jullie!!
    Ik vier ook carnaval, druk weekend voor de boeg.

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb overlegd met mijn (oude) VK en ze vond het een goed idee om komend weekend pas weer een test te doen. Als die alsnog knalt moeten we toch maar eens een inwendige echo maken om te kijken wat er aan de hand is. Ik werd een beetje bang gemaakt voor een BBZ maar ze heeft me wel min of meer gerustgesteld: als dat zo is lag ik met deze termijn al compleet in de kreukels, en dat klinkt ook wel logisch eigenlijk.

Ik ben dus nu even van het gezeur af, als ik nog zwanger blijk is het leuk en heel speciaal maar mijn vk maakte ook terecht de opmerking dat ze me een negatieve test gunt om gewoon rustig weer opnieuw te beginnen aan een onbezorgde zwangerschap. Misschien is dat ook wel fijner en beter, ik krijg na de 12 weken al genoeg zorgen omdat we niet weten waarom Simone zo vroeg was en ik dus ook nog meer risico loop op een vroeggeboorte.

Wat een gedoe zeg, een kindje maken... :)

3. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Sannez: Gefeliciteerd! Wat gaaf zo snel weer! Dat geeft de burger moed ;)

4. tulip

tulip Niet meer actief

ja he, dat kan je van te voren allemaal niet voorstellen;)

Er is dus geen reden gevonden voor simone's vroeggeboorte, lijkt mij ook moeilijk hoor.
    Ik heb verder geen verstand van bbz, ik heb het 1 keer meegemaakt bij een nichtje en die lag idd met een week of 6 te creperen van de pijn en daar was duidelijk dat er iets goed mis was, maar weet natuurlijk niet of dat voor iedereen geldt. Ben heel benieuwd naar je tests van het weekend.

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Sannez: gefeliciteerd!!! Wat fijn voor je, meid, ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt en de spannende eerste weken snel voorbij gaan.

@ FBdB: nou spannend, dat er nu 'actie' komt bij de gyn, en je weet nu dus al dat het clomid gaat worden? Wordt daar LF mee verlengt?
    Succes in ieder geval! (en veel plezier met carnaval vieren :D, hoewel ik in het uiterste zuiden echt midden, midden in carnaval met hoofdletter C zit, heb ik er zo'n hekel aan ;). Wij gaan de verjaardagen van de kinderen vieren, ook gezellig)

@ nieuwe dames: veel sterkte.

@ hier: HCG in bloed was zo goed als 0, dus ik ben zeker niet zwanger (met heel veel moeite heb ik om 16:45 uur vanmiddag eindelijk de uitslag gekregen :x). Ik had vanochtend zelf opeens twijfels omdat ik maagpijn en beetje diarree heb gekregen, terwijl de misselijkheid stukken minder is, wat dan weer helemaal als een infectie voelt. Ken mijn eigen lijf blijkbaar niet meer :(, of het is meer 'overhoop' gehaald door de miskraam dan ik wellicht dacht. Of ik ben gewoon te paranoide geworden na mijn onverwachte zwangerschap :). Ik moet nog een weekje aankijken, als de klachten dan nog aanhouden, wil arts verder gaan kijken (want dan zou het te lang zijn voor een gewone infectie).
    Ik voel me nu... tja, ik weet het niet zo goed. Het is een beetje dubbel. Ben wel heel blij dat ik naar arts gegaan ben, tussen de oren geeft het wel rust dat het nu duidelijk is. Nu CD32, nog geen enkel teken van menstruatie, dus het is echt afwachten wat mijn cyclus gaat doen. Maar nu kan ik dus zonder verdere spanning afwachten en rustig toe leven naar de zomer. ;)

Manlief zei het heel passend: ik hoop dat het dan nu een paar maandjes rustig blijft in jouw lijf!!

6. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @sannez:van harte gefeliciteerd het is je gegund geniet ervan.
    kan je ons wel tips geven. wanneer had je ei en vanaf wanneer begon je met klussen ?xxx

@fbdb: erg spannend clomid heeft bij mij de eerste ronde gewerkt gelijk zwanger dus hoop het ook voor jouw.

@kache : misschien heb je wel te vroeg getest ik zou over een paar laagjes weer testen.

ik zelf ben vandaag begonnen met klussen. was wel weer leuk na zo een lange tijd.

7. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    @sannez: gefeliciteerd met je zwangerschap! Succes met het liegen, ik ben daar echt heel slecht in :)

@mbeekje, tulip en kelly01: veel plezier gewenst met het klussen.

@fbdb succes met de onderzoeken en veel plezier met carnaval. Hier in de provincie Utrecht vieren we het niet, ik ben zelf
    Friesdus ken de hype absoluut niet.....

@Kache Wel fijn dat je die duidelijkheid hebt, nu nog proberen je cyclus weer te snappen zodat je opnieuw kan proberen.

8. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    @Kelly, ik heb op 20-1 vruchtje verloren, maar vanaf 17-1 al bloedverlies en daarvoor al een week bruinverlies. Ik heb op 1-2 (dus binnen 2 weken) eisprong gehad, ik weet dat, omdat ik dan altijd een bepaalde buikpijn heb en de dag erna roze afscheiding.
    Verder hebben we vrij snel na de miskraam alweer seks gehad (sorry ik hou niet echt van het woord 'klussen', aangezien we nogal veel echt aan het klussen in ons huis zijn :)), volgens mij 4 dagen later. En vanaf toen gewoon om de dag. Verder niet echt ergens opgelet. Geen tips dus, sorry!

@mamavansimone, ik ben heel slecht in liegen, dus ik ben benieuwd hoe het me afgaat van het weekend!

@de rest, dank voor alle felicitaties, ik hoop dat het allemaal goed gaat!

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @sannez: dankje .

ik snap er niks meer van ik ben nu al 3 daagjes schoon niet meer bloeden of bruin verlies. gisteren avond geklust ook allemaal goed gegaan. en ben net even op de fiets boodschappen doen dan kom ik net thuis en zie dat ik aan het bloeden ben komt door het fietsen denk ik. wat nu?

10. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    jeetje wat schrijven jullie veel kan het echt niet allemaal bij houden!

* kelly001 : wat vervelend dat je nu weer bent gaan bloeden.
    zie dat je op 31 januari curretage heb gehad. ik heb op 31 januari mk gehad maar geen curretage gehad.

* sannez : Gefeliciteerd!

Ik had dinsdag een ovulatie teste gedaan en deze was positief dus ben benieuwd!
    Vind wel fijn dat je iedereen zijn verhalen kan lezen.
    En dat sommige toch die maand er na meteen weer zwanger zijn!

Heel veel sterkte voor die gene die nieuw zijn hier!

11. tulip

tulip Niet meer actief

angel, nou spannend!!

12. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @sannez
    ow ik meende dat je daarbij niet mocht drinken! Dan gewoon aangeven dat je niet lekker bent..
    Ik ben zo blij voor je!!! hihi...

Zie dat jullie al snel weer begonnen zijn! Ik pas na 2,5 week en heb er 3 dagen (onder)buikpijn van gehad. Wil het nu ook zo graag op gaan pakken, maar ben elke keer bang dat ik weer zo'n pijn krijg. Een deze dagen toch maar weer proberen!

@FBdB
    spannend dagje voor jullie morgen! Krijg je dan ook direct uitslag?
    Ik ga wel carnaval vieren, niet veel, heb er dit jaar niet zo'n zin in! Zeker ook omdat ik nog die buikpijn heb. Maar zondag en maandag gaan we wel. Manlief gaat dan in de kroeg werken.

@tulip
    zie dat je ook zo'n onregelmatige cyclus hebt, vervelend he... ik had dat voor mijn MK ook. Ben benieuwd hoe het nu zal zijn, zaterdag 4 weken geleden!

@MamaVanSimone
    Vervelend die onzekerheid, klinkt gek, maar inderdaad hopen dat ie dit weekend negatief is en je weer fijn verder kunt. Ff rust he...
    Een heel wonder om een gezond kindje op de wereld te zetten!

@Kache
    Wat een gedoe... maar wel duidelijkheid! Hopelijk ben je snel weer goed eraan en heb je dan inderdaad rust.
    Wat een lichaam toch gekke signalen kan geven he! Sterkte ermee...

@kelly001
    Leuk weer gestart, hopelijk gaat het bij jou net als bij Sannez...
    Veel plezier en succes!
    Oei, niet fijn dat je nu weer bloedverlies hebt, ik weet niet als dat door het fietsen kan komen. Misschien toch al een vroege menstruatie?

@angel2
    Spannend... nog 2 weekjes wachten!

@Hier
    alles rustig, buikpijn nog steeds aanwezig!
    We hebben 1 x seks gehad vorige week, maar de buikpijn werd er heviger van. Arts geeft aan dat dit normaal kan zijn, de komende dagen maar weer eens proberen.
    Naar mijn gevoel heb ik nog geen eisprong gehad, maar weet ik niet zeker, tis wel al bijna 4 weken geleden.

13. BeccaB

BeccaB Lid

20 jan 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit hier te wachten op mijn menstruatie. Volgens mijn cyclus voor de miskraam zou ik pas op 25 februari ongesteld moeten worden, maar volgens mij heb ik vorige week woensdag geovuleerd, dus dan zou ik over een dag of 6 (niet) ongesteld moeten worden. Ik meen af en toe wat steekjes in mijn borsten te voelen, maar wil er niet te veel achter zoeken.

14. tulip

tulip Niet meer actief

kinderwens, wat vervelend van die buikpijn!!

becca, spannend dan of het echt komt of niet. Ik hoop het niet voor je natuurlijk en dan over een week of 2 weken een mooie test.

15. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden!
    mag ik iets aan jullie vragen??

Op 2-2 is er geconstateerd dat ons kindje niet meer leeft.
    9-2 heb ik een curettage gehad. na 4 dagen was het vloeien en de buikkrampen over.
    Nu op dag 7 is het vloeien weer lichtelijk begonnen. Niet met het plassen zelf maar vooral met het afvegen.Tis bruin/oud bloed (sorry) ik heb geen buikkrampen.

Is dit normaal??? of moet ik me zorgen maken en morgen de gyno bellen??
    alvast bedankt voor het antwoorden en lezen!
    groetjes Karin

16. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zou wel bellen, bij mij is het afgelopen vrijdag gestopt en ik heb maandag met de vk gebeld hadden we afgesproken. Zij vertelde mij terug te bellen mocht ik buikpijn krijgen of weer vloeien. Een menstruatie kan het nog niet zijn neem ik aan.

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Angel: veel succes (nou ja, ook veel plezier :D), hopelijk is dit 'het' eitje!

@ Kinderwens: wat balen meid, dat het zo blijft slepen. Lijkt me ook heel irritant als de seks pijn doet (ik ken dat alleen van +30 weken zwanger). Ik hoop dat je lijf snel tot rust komt en zijn normale ding gaat doen.
    Toch veel plezier met carnaval, hopelijk kun je even lekker los en genieten!

@ BeccaB: spannend, dus. Wat zijn 6 dagen dan nog lang, he?

@ hier: wisselend, van hetzelfde :(. Wachten tot klachten verdwijnen en wachten op menstruatie (CD34 nu). Helaas geen van beide tot nu toe. ;) Lange cyclus dus helaas...

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey ladies,

Vanochtend naar het ZH geweest. Mijn man heeft zijn zaadjes ingeleverd en ik heb mijn eerste follikelmeting gehad.
    Mijn eitje is rechts dominant, nu 13 bij 10 mm ( geloof dat deze bij ongeveer 20mm springt) en mijn BMslijm is 4.5 mm.
    Om goed te nestelen moet je BMslijm 10mm zijn vertelde ze.
    Maandag moet ik weer terug komen om te zien hoe mijn eitje er dan bij zit. IAls het goed is krijgen we dan ook de uitslag van het zaadonderzoek. Mijn man vindt het wel spannend hoor!

Hoe gaat het vandaag met jullie allemaal?

19. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    @FBDB Poe ingewikkeld met al die getalletjes. Dat je man het spannend vindt snap ik wel, maar gek genoeg is het fijner als het aan hem ligt en niet aan jou, dat is gemakkelijker 'op te lossen' volgens mij. Jij bent degene die 9 maanden (of nouja minstens 7) dat kindje moet laten groeien...

Ik had vanmorgen bijna een test gedaan maar ik had mijn man beloofd tot maandag te wachten dus ik heb me kunnen inhouden. We hadden nogal een rotnacht achter de rug met een spugende snotterige Simone dus ik dacht 'als het dan toch dan maar meteen' maar ik weet ook dat als ik nu positief test ik nog steeds niks weet en niks kan doen dus wacht ik maar braaf tot maandag. Als hij dan negatief is heb ik meteen afleiding in mijn werk zullen we maar zeggen.

Ik probeer aan mijn lichaam te voelen of ik nog zwanger ben, ik voelde me van de week nog heel zwanger met de groeiende baarmoederzeurpijntjes die ik nog herken maar nu voel ik helemaal niks meer dus tsja... Kan er niks van zeggen helaas.

20. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    ik ben al een tijdje niet meer geweest hier.
    Ik heb op 5 dec een curretage gehad en nu, bijna 11 weken later, nog steeds niet ongi. IK heb vorige week een test gedaan maar die was helaas negatief.
    Me lichaam houd me wel voor de gek want heb vaak gevoel dat ik zwanger ben. 's morgens last van me maag, heel moe, pijn onder in me buik en en heel erg veel zin in snoepjes.

De huisarts zei vorige week dat het best wel een tijd kan duren tot ik weer ingo word en dat ik maar regelmatig moet testen of ik wel of niet zwanger ben. Pffffff

Ik wacht nog 2 weken denk ik en dan ga ik een verwijzing voor het ziekenhuis halen want ik ben bijna 40 dus heb niet veel tijd meer om nog zwanger te raken van een liefdes baby van mijn vriend en mij.

groetjes danielle

Deel Deze Pagina