Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    Hallo allemaal.

Hier nog steeds niet ongi pffff.
    Het is alweer 12 weken na de curretage. Net nog een test gedaan maar die was negatief. Gister na het vrijen zag mijn vriend dat ik wat bloed was verloren dus dacht eindelijk ongi maar denk dat er een bloedvaatje is gesprongen tijdens het vrijen want heb verder geen bloedverlies gehad.

Ik heb wel iets raars meegemaakt. Ik ben iemand die bijna nooit droomt en als ik al droom dan is het meestal iets wat uitkomt. Bij de zwangerschappen van mijn 3 zonen heb ik ook dromen gehad dat het een jongen was. Waren hele duidelijke dromen. Nu heb ik eergisteren heel duidelijk een droom gehad dat ik zwanger was. Dus hoopte dat de test positief zou zijn. maar helaas:(

2. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Allereerst dank voor jullie lieve woorden, ze helpen wel zeker om het af en toe nog positief te bekijken.

Het gaat alleen volgens mij echt niet goed. Afscheiding wordt meer en dunner en volgens mij is dat niet goed. Net zag ik zelfs een sliertje rood bloed. Kortom er is volgens mij echt iets aan het bloeden daarbinnen. Vorige keer kwam de buikpijn ook pas later, maar weet voor 99% zeker dat dit niet goed kan gaan. Ben echt even heel erg boos op mijn lichaam waarom het nu 2x achter elkaar misgaat.

@fbdb spannende tijd zeg!
    @mamavansimon ik las je update op het miskraam-gedeelte, poehee, nog niet echt duidelijkheid dus....
    @jane sterkte, dit zijn geen makkelijke beslissingen.
    @danijelle hopelijk zijn dromen geen bedrog ;)
    @jolan0 hoe is het met jou? ik zie je alleen reageren en vroeg me af hoe het met jou zelf is!

3. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Sannez
    Het gaat gelukkig al beter, de pijn wordt minder.

Sterkte de komende weken... we duimen voor je!

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hallo allemaal,

ik heb vandaag bloedgeprikt en dat mag ik donderdag weer doen en dan weten of mijn hcg al daalt of niet. De baarmoeder was schoon, dus het was toch geen tweeling. Eigenlijk ben ik wel blij, want zo wilde ik helemaal niet zwanger zijn, ik zou als er wel nog een vruchtje zat toch steeds bezorgd blijven of die wel ongeschonden uit de strijd zou komen met alle ellende die er omheen is gebeurd. Dan begin ik liever gewoon opnieuw... Wanneer dat zal zijn is nog de vraag, alles moet eerst weer een beetje normaal gaan doen. Maar het is pas februari, het gaat dit jaar vast nog wel eens lukken :)

@sannez balen dat je er zo'n slecht gevoel over hebt, ik hoop toch echt dat je er naast zit....

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @sannez;heel veel sterkte hopen dat het wel goed blijft zitten ,bloeden hoeft niet altyd slechte teken te zijn bij mijn eerste zwangerschap heb ik 2weken lang gebloed en heb nu een prachtige kleine van 2,5 rond lopen .gewoon positief blijven.

@mama van simone; is wel een fijn gevoel dat je nu weet dat je helemaal schoon bent. Dan kan je snel weer beginnen. En hopen dat het snel raak mag zijn .

@danijelle; wel vervelend dat je na 12weken nog geen menstruatie hebt. Maar wie weet ben je weer zwanger en heb je te vroeg getest.

Ik hoop ook dat ik nu na currettage wel een regelmatige cyclus zal hebben.:)

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamavansimone: goed dat het er dus toch schoon uit zag! Ik weet wat je bedoelde met dat van die tweeling. En eerlijk gezecht was ik bij het zien wat er allemaal met mijn menstruatie mee uit kwam en de hoeveelheid bloed op dat moment ook blij dat ik niet direct zwanger was geworden.Niet dat ik het niet wilde hoor, maar meer zoiets van dat was niet goed geweest. (hoop dat jullie het snappen...)

Kinderwens:gelukkig wordt de pijn minder! Dan wordt het ook weer fijner om te knuffelen enzo en kan je weer voorzichtig vooruit kijken.

Kelly:houd er rekeing mee dat de eerste cyclus van slag kan zijn en dus (veel) langer kan duren. Was je voor je zwangerschap wel regelmatig?

Sannez: Lief dat je aan me denkt! En dat terwijl je genoeg aan je zelf hebt!

Tja hoe gaat het met mij. Lichamelijk voel ik me na de menstruatie weer de oude. Dat is wel erg fijn. Soms vind ik het gewoon moeilijk en o zo jammer dat het zo gelopen is. Ik hoop alleen dat het niet weer maanden duurt voor ik zwanger ben. Die kleine is al 5 en het leeftijdsverschil wordt alleen maar groter. Tuurlijk weet ik ook wel dat dat geen echt probleem hoeft te zijn, maar zou het wel leuk vinden als er niet nog een extra jaar tussen komt. Dan is hij bijna van de basisschool als de andere nog moet beginnen. Kijk over dat soort dingen zit ik soms over in. En als we dan fijn aan het knuffelen zijn kan ik opeens "blokkeren" en dat lukt het niet en dat vind ik dan weer heel jammer, net alsof mijn lichaam me opnieuw in de steek laat. (gebeurd niet elke keer hoor, maar soms opeens, dan hoor ik bijv een kind ergens huilen en gaan mijn gedachten opeens op hol slaan.)
    Maar verder gaat het goed. Heb lichamelijk nergens meer last van en het voelt wat dat betreft wel afgesloten.
    Dus ja, het is afwachten en hopen dat we snel een +test hebben! En dat geld natuurlijk voor iedereen hier (natuurlijk ieder op zijn eigen tijd en als je er weer aan toe bent maar uiteindelijk hopen we hem weer in onze handen te hebben).

Groetjes!

7. sannez

sannez Actief lid

3 jul 2011
    272
    349
    63
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even een kort berichtje van mij, omdat jullie zo lief meeleven. Gisteravond met sporten kreeg ik ineens 3 onwijze steken in mijn buik. Daarna bij de wc zag ik nu toch echt bloed. Daarna is het heel erg gaan bloeden en onwijze buikkramp vannacht. Kortom, weer mis, ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit goed is (patroon met vorige keer is ook precies hetzelfde). Ik baal enorm en ben boos op mijn lichaam. Heb gelukkig niet heel erg willen beseffen dat ik zwanger was, dus gevoel een kindje te verliezen is veel minder dan de vorige keer.

Kortom ik hoop maar dat bij mij straks 3x is scheepsrecht is!

8. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach Sannez....Wat erg....Heel veel sterkte...

9. Pien 72

Pien 72 Lid

11 jun 2011
    14
    0
    0
    Ahhh, wat jammer Sannez! Ik had het je zo gegund direct na je miskraam!
    Hoe nu verder...zorg goed voor jezelf he en laat je even verwennen deze dagen! Bel je met/ ga je langs de verloskundige? Doen hoor, ff wat morele support!

Heel veel sterkte!

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meiden vraagje hoe ziet een mk eruit?
    Ik weet dat het geen smakelijke vraag is maar ziekenhuis wil nou niet echt meewerken maar ben afgelopen maandag iets verloren waarvan wij denken dat het een vruchtje is maar heb hier weinig ervaring mee..

Ziekenhuis heeft de instelling, u bent geopereerd aan uw eileider dus daar zat het en verder kan niet.
    Uitslagen pas as maandag.

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Sannez: jeetje meid, wat verdrietig :(. Ik kan me voorstellen dat je erg boos en teleurgesteld bent. Veel sterkte.

@ Kinderwens: wat fijn om te horen dat de buikpijn iets minder wordt, langzaam toch een beetje afsluiting hopelijk en vooruit kijken. Succes! Hopelijk ook snel ei/ongi!

@ Jolan0: ik kan me voorstellen dat het 'tussen de oren' nog niet helemaal 'de oude' is, je moet toch weer helemaal aan het begin opnieuw beginnen. En niemand weet hoe lang je moet wachten etc. Hopelijk verdwijnt het blokkeren ook snel (want dat lijkt me echt niet leuk) en straks een mooie test in handen.

@ Jane: kan je helaas niet helpen, heb nooit een vruchtje gezien omdat het al vroeg is misgegaan, maar miskraam wat later op gang gekomen is. Stolsels kunnen er ook soms vreemd uitzien?

@ Kelly: op naar het ei, netjes op tijd! Ik ben ook benieuwd wat cyclus nu gaat doen.

@ Mamavansimone: fijn dat echo schoon was en je die zekerheid nu hebt. Hopelijk HCG ook snel weer weg zodat je ook opnieuw kunt beginnen.

@ hier: geen nieuws. Weinig bloedverlies, buikpijn gelukkig weg. Menstruatie lijkt al weer bijna voorbij.
    Moet wel moeite doen om niet veel te denken aan zwanger worden e.d. (hmm, hier kijken natuurlijk niet zo bevorderlijk ;)) Omdat het toch nog wel even wachten is tot de zomer...

12. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    @sannez he wat vervelend nieuws! Het klinkt inderdaad als een miskraam, zo ging het bij mij ook :(

@jane1981 ik heb een fotoalbum gemaakt met mijn vruchtje erin, juist omdat ik ook geen idee had vantevoren hoe het eruit had moeten zien. Daar kun je dus vergelijken, ik was toen 6w3d. Toen ik dat verloor wist ik zeker dat ik een miskraam had gehad.

@hier heb ik de uitslag van de eerste bloedtest, HCG dik in de 500!! Dat is wel balen, morgen de 2e test bekijken en ik vrees dat er nog iets moet gebeuren voor dit afgerond is. Ik heb namelijk ook al een tijdje buikpijn rechtsonderin, vandaag heb ik er zelfs een pcm voor moeten nemen want ik kon me echt niet concentreren op mijn werk. Ik hoop toch echt dat ik mijn eileiders beide mag houden want ik heb ze nog even nodig....

13. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hi lieve meiden! Ik weet niet of jullie het willen horen maar ik hoop jullie goede hoop te geven.. Ik ben weer zwanger! Vanmiddag een duidelijk 2e streepje. Ontzettend spannend weer en ik durf nog niet super blij te zijn! Maar ik hoop dat dit jullie wat moed en kracht geeft!

14. tulip

tulip Niet meer actief

bootjekatootje, tuurlijk willen we dat horen!!! Gefeliciteerd. Hopelijk kun jij ook gauw genieten.

sannez, he dat meen je toch niet he:(

jane, tja het zal er ook aan liggen hoever je bent. Ik was bijna 9 weken en ja zonder iemand te shockeren ofzo, hier was het echt goed herkenbaar.

mamavansimone, he nu mag het hcg toch ook wel snel dalen zeg!! Ik hoop dat het gewoon een langzame daling is en dat er verder niks aan de hand is.

15. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Sannez
    Damn... wat erg zeg! Ach meid... heel veel sterkte de komende tijd! Ik kan me je gevoel goed voorstellen!

@jane
    Ik weet het ook niet, heb namelijk een curretage gehad en ben helemaal onder narcose geweest.

@Kache
    Volgens FF heb ik mijn eisprong gehad, dus zal tussen 28.02 en 01.03 ongi moeten worden! Verwacht niet zwanger te zijn, volgende maand gaan we er weer helemaal vol!

@MamaVanSimone
    Ik heb net even naar je foto's gekeken! Dit heb ik ook verloren op 09.02.2012, daarna een echo gehad en toen bleek dat er wel nog een vruchtje zat. Maar wat ik verloren ben, zag er precies zo uit! Op het rapport van de curretage staat dat ze het vruchtzakje verwijderd hebben. Zal ik dan 2 vruchtjes hebben gehad? :(

Damn... HCG is erg hoog... kan dat van de eileiders komen? Hopelijk zakt het snel!

@Bootjekatootje
    Super... juist fijn om te horen!
    Dit geeft zeker moed, ik wacht de eerste ongie af en dan gaan we er meteen weer voor!

Ik mis dat gevoel, ik voelde me zo happy en gelukkig! :(

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Bootje gefeliciteerd.

Vandaag gesprek gehad met ha en later gyn over alles wat er gebeurt is.
    Was wel fijn.
    Meteen gevraagd of een eisprong mogelijk is als er nog hcg aanwezig is, volgens hun is dat mogelijk.
    Vandaag zwtest gedaan en hcg daalt snel.
    Meteen ovutesten gedaan, zie resultaat..
    Btw zien jullie verschil?

17. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    #397 MamaVanSimone, 23 feb 2012
    Laatst bewerkt: 23 feb 2012
    @jane1981 Ik heb geen ervaring met ovulatietesten maar ik vind het wel supergoed dat je er meteen weer voor gaat. Als je er emotioneel aan toe bent lijkt het me prima. Ik wil ook zo snel mogelijk mijn hcg weer naar 0 zien gaan en deze onzin achter me laten zodat we weer leuke dingen kunnen doen als klussen en kleppen in de NOD-topics enzo.... :)

@Kinderwens2012 dan denk ik dat je inderdaad een 2ling droeg. Ik heb die foto aan mijn huisarts laten zien en reacties van meiden hier gehad en het is inderdaad het vruchtzakje wat je daar ziet. Bovendien is mijn baarmoeder nu leeg en ik ben echt zwanger geweest anders test ik niet nog steeds positief.

@bootjekatootje hiep hiep hoera!

Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en zometeen ga ik het met de gyn over de uitslag hebben. Ik ben erg benieuwd, ga sowieso vragen of ze mijn eileiders kan bekijken want ik heb nog steeds buikpijn al lijkt het iets te zijn gezakt sinds vannacht, toen kon ik er echt niet van slapen. Ik begin het nu allemaal wel goed zat te worden.

18. tulip

tulip Niet meer actief

Mamavansimome, ben heel benieuwd of je wat wijzer wordt. En anders niet weggaan voor ze meer onderzoeken of weten waar het vandaan komt.

19. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    De gyn heeft me inwendig onderzocht en nog een echo gedaan, en geen rare dingen gevonden. Mijn hcg daalt wel, ik zit nu rond de 380.
    Ik ga maandag weer bloedprikken om te kijken of het blijft dalen.
    Zolang ik de buikpijn met paracetamol kan verhelpen is het niks ernstigs is het motto.
    Wel fijn dat het aan het dalen is, mijn lichaam is toch hard aan het werk om de rotzooi op te ruimen. Een curettage was daarom niet nodig, we laten het even op zijn beloop. Jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat, ik ben het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt. Eerst de vroeggeboorte en nu dit, en ik kan er helemaal niks aan doen. Maar ja je kan niet alles hebben.

Mijn schoonzusje zit al midden in de IVF-behandelingen, die heeft geeneens eileiders meer, en ook nog geen kind. Dan heb ik het nog getroffen....

20. tulip

tulip Niet meer actief

mamavansimone, gelukkig daalt je hcg weer, dat zou een goed teken moeten zijn. En je hoeft niet meteen te vergelijken met mensen die het erger hebben hoor, je mag best eens even goed balen en vinden dat je het moeilijk hebt. Ik kan mij je gevoel goed voorstellen. Een vroeggeboorte is niet niks en nu dit ook. Er zijn altijd mensen die het erger hebben, maar jouw gevoel is ook even heel belangrijk!!

Ik hoop dat je buikpijn snel weg is. Als het te lang blijft zou ik weer contact opnemen.

Deel Deze Pagina