Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    die is duidelijker, vind ik !

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Yup dat vind ik dus ook :(
    Zou die dan toch reageren op eisprong, gisteravond werd die ook weer donkerder.
    Nja heb nog 1 kv liggen die zal ik vrijdag eens doen, snap er gern bal meer van.
    Gyn zegt dat ie nu toch nog niets kan doen, bm is schoon, niets in andere eileider en bloedtest willen ze nog niet aan, voor een nieuwe zwschap te vroeg om maar iets te doen.
    Heb geen pijn dus moet gewoon afwachten van zowel gyn als ha, als hij vrijdag nog donkerder is weer bellen.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ben benieuwd dan naar je test van vrijdag !

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik ook :D

Hoe is t met jou vandaag?

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goed hoor !! lekker drukkies !! Moet eigenlijk van alles doen maar geen zin , dan maar wat quality time extra met mijn kleine meissie voordat we de 2 andere van school gaan halen en zp natuurlijk ,hihih

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    #466 Jane1981, 29 feb 2012
    Laatst bewerkt: 29 feb 2012
    Hier nog de laatste paar dagen thuis, volgende week weer rustig beginnen met werken.
    Weinig zin in nog maar goed wil ook verder met het dagelijkse leven.
    Moet ook nog een en ander in huis gebeuren dus zal dat straks ook eens gaan doen, alhoewel manlief echt nog niet wil dat ik veel doe.

Hier ff testrijtje, wel vertekend vind ik omdat de onderste al zo geel geworden is.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het lijkt er zo toch op dat het rest hcg is , vindt je zelf niet ?

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb geen idee, ik vind ze nog te duidelijk en moeilijk te zien op de foto maar in t echt wel dat ze hier iets donkerder lijken, maar goed ik wacht af tot vrijdag, als ie dan minder is ben ik gerustgesteld.

Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet dat er nu al een nieuwe zwschaps is, ik wil juist schoon zijn, niet dat ze iets over het hoofd hebben gezien met alle gevolg van dien, we willen verder.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik snap je helemaal meid , bij mij duurde het toen 3 weken voordat ik hcg vrij was met mijn bbz ,maar omdat mijn eileider gespaard is gebleven , moet je dan wel 2x in de week bloedprikken totdat hcg weg is ..Dus dat was wel fijn

10. Ellen84

Ellen84 Lid

29 feb 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben op 11 januari jl. gecurreteerd na een zwangerschap van 12 weken (gegroeid tot 8,5 wk). Op 4 januari bleek bij de eerste termijnecho er geen hartje te kloppen :(. Hoe verdrietig dit ook was, willen nu wel gewoon weer verder. Inmiddels zijn we 7 weken verder en nog steeds geen menstruatie, maar wel sinds 2 weken het gevoel dat het elk moment kan doorbreken.

Op 29 januari jl. had ik een negatieve zwangerschapstest in mijn handen. Gelukkig, want dan kunnen we nu weer verder. Op 4 februari jl. dacht ik een eisprong te hebben gehad (deze voel ik namelijk altijd). Wel gewoon geklust rond deze periode. Op 18 februari jl. en 22 februari jl. heb ik helaas negatief getest (witter dan wit).

Tot op heden nog steeds geen menstruatie of zwangerschap. Ik baal hiervan, want je wil gewoon verder. Herkent iemand dat menstruatiegevoel zonder dat het doorbreekt na een curretage? Het duurt namelijk al 2 weken en had gisteren ook een soort spierpijn gevoel in mijn onderbuik.

Veel sterkte iedereen en hoop dat we allen snel weer zwanger zullen zijn!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb ook ooit een curretage gehad, en ik had toen heel netjes na 30 dagen weer mijn menstruatie , maar weet wel dat je cyclus behoorlijk van slag kan raken hiervan, knufffff

12. Ellen84

Ellen84 Lid

29 feb 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey marjon 2, bedankt voor je reactie. Ik weet dat na een curretage je cyclus van slag kan zijn. Er is mij verteld dat je na ongeveer 6 weken ongesteld zal worden. Als dat na 8 weken nog niet zo is moest ik het ziekenhuis weer bellen. Nog 1 week afwachten dus.

Toen ik in augustus stopte met de pil was mijn cyclus ook 2 x precies 30 dagen en daarna was ik zwanger. Al gelijk heel regelmatig dus. Het is gewoon frustrerend dat ik nu al op dag 49 zit en er niets gebeurt. Wel heb ik constant dat rare gevoel in mijn onderbuik.

Was je eerste menstruatie na je curretage wel normaal? Ik ben gewoon zo onzeker en bang dat er iets mis is.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja na mijn curretage was hij weer gewoon normaal , altijd tussen de 28 -30 dagen ...Vervelend dat je ongi er nog niet is , en voral dat het je zo onzeker gaat en het enige wilt is gewoon verder gaan om zo snel mogelijk weer zwanger te zijn ....hoop dat je ongi snel komt , knufff

14. tulip

tulip Niet meer actief

kache, o dat is idd even pijnlijk als je dat zo meemaakt. was beter geweest als ze 2 maanden later uitgerekend was geweest he?? Dezelfde maand is zo pijnlijk.
    Hier gaat het vandaag idd weer wat beter. Gister nog ff flink gehuild en dat luchtte op.

ellen, zou je niet kunnen helpen, ik heb zulke wisselende cyclussen dat het bij mij 3 maanden kan duren voor ik ongesteld wordt.

15. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Jane
    Wat vervelend dat ze niet mee willen werken!

@Kache
    Ik ken je gevoel. Mijn schoonzus zou 12 dagen verschil et me zijn in de zwangerschap. Erg confronterend elke keer, ben wel echt super blij voor haar! Maar het blijft niet makkelijk om te zien dat je schoonzus het mooie dikke buikie krijgt!

@Ellen
    Wat erg voor je, ik hoop dat je het een plaats hebt kunnen geven!
    Ik was na 36 dagen ongesteld, dus herken je verhaal niet.
    Ik weet dat er hier op dit forum een meid is die al 11 weken niet ongi geworden is. Het kan gewoon langer duren... Heb je al controle gehad bij de gyn? Hier was mijn menstruatie de eerste 2 dagen heviger dan normaal, daarna weer normaal.

16. Ellen84

Ellen84 Lid

29 feb 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderwens, ik heb op 23 januari nacontrole gehad en zag het er op de echo allemaal prima uit en mochten we het gewoon weer gaan proberen. Inmiddels op dag 50 en is mijn menstruatiegevoel ook weer weg. Ik snap gewoon even niets meer van mijn lichaam.

Emotioneel gezien heb ik het inmiddels een plekje kunnen geven. Wij zijn beide praters en dat helpt enorm om het te verwerken. Wel heeft het me meer gedaan dan ik had gedacht. Ik las even een stukje terug en herken heel erg je verhaal over hoe je man het ervaart. Wij reden net weg van het ziekenhuis toen ik gecurreteerd was en zei hij: ''Zo, en nu houden we erover op''. Ik was boos en teleurgesteld, want ik was eerst al zo blij dat we er goed over konden praten..... Ondertussen gierde de hormonen nog even door mijn lichaam...en dat heeft hij geweten :D.

Hoe voel jij je nu? Ik zie dat het voor jou ook je eerste kindje was en ook in de 8e week :(. Ik hoop dat we snel weer zwanger zijn.

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Ellen84: welkom en wat verdrietig! En wat balen dat lichaam nog steeds zo van slag is, ik kan me voorstellen dat je daar niet geruster op wordt.
    Ik had na 36 dgn mijn menstruatie weer, maar echt enorm, enorm veel hormonale klachten 2 weken voorafgaand (identiek aan 6-7 wkn zwanger zijn, met veel misselijkheid, spugen, intense vermoeidheid etc). Ik was er heilig van overtuigd dat ik weer zwanger moest zijn, maar niets bleek minder waar. Hormonen speelden een vervelend spelletjes met me :(, en duidelijk nog erg van slag.
    Menstruatie was anders dan ik gewend was: meer buikpijn, minder bloedverlies en 2 dagen korter.

Nu heb ik sinds 2-3 dagen weer klachten, die hormonaal voelen, gelukkig alleen wel minder dan de vorige keer. Als ze over een kleine 2 weken weer als sneeuw voor de zon verdwijnen bij menstruatie, dan weet ik zeker dat het (weer) PMS was.

En zo heb ik nog steeds 'last' van mijn miskraam... Het doet toch (blijkbaar) veel meer met je lijf/hormoonhuishouding dan ik had gedacht! Ken mijn lijf nu echt even niet meer, doet allemaal rare dingen :x.

Veel succes, hopelijk komt je menstruatie nu snel en kun je weer vooruit gaan kijken!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Misschien tegen beter weten in en met mijn stomme kop vanochtend weer een zwtest gedaan, had ik dat maar niet gedaan want nu snap ik er geen bal meer van, eergisteren was de test toch omo wit en nu?
    Bovenste van eergisteren onderste van vanochtend:

19. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Jane1981, bij de onderste een tuurlijntje..?

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja dat is ook wat ik zie, werd gezegd indroger (dit streepje binnen 5min) reactie op eisprong, ovulatietest negatief..
    Ik snap t niet meer...

Deel Deze Pagina