Tuuuuurlijk mag je meeschrijven! Wat kl.. dat je nog op je eerste menstruatie wacht. Als je er snel weer voor wilt gaan, zou ik ovutesten doen, met het gegeven dat je eitje op springen staat? @Kinderwens2012: Ja, dit is de eerste. Of eigenlijk tweede. Helaas in 2004 een abortus gehad met 8 weken het kon toen echt niet... Wat een naar gevoel he dat je 9 maanden dagboek ineens stopt sinds het weekend...
Jeetje er zijn echt weer veel meiden bijgekomen. Ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen! @ Jolan0 Ik heb ook een doosje gemaakt met de test er in en de echo foto's en heb mijn gevoel op papier gezet en erin gestopt geeft mij een goed gevoel, ik hoop dat dit jou ook een goed gevoel geeft. Heb trouwens ff n vraag aan jullie allemaal. Ik cytotec gebruikt van 4 op 5 januari. Vorige week vrijdag heb ik de laatste echo gehad of alles schoon was dit was het geval. Mijn cyclus was ook alweer op gang gekomen. Ik had alleen nog wat bruine rotzooi. Nu heb ik sinds maandag weer rood bloed, zonder stolsels met een gevoel in mijn buik dat ik ongesteld ben. ZOu dit in zo'n kort tijdsbestek kunnen? Maak me van de andere kant best zorgen dat er wat anders aan de hand is.
@RoA1981 Tuurlijk mag je meeschrijven, wat lijkt me dat balen om zo lang te moeten wachten zeg... en wie weet komt het nu idd snel! @mbeekje ik heb geen idee, maar bij is het via de natuurlijke weg op gang gekomen. Aan de andere kant, een keer een hele snelle cyclus kan misschien ook wel? En anders gewoon even bellen met vk/gyn/ha. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal nu weer op gang komt (vandaag voor het eerst geen bruin meer ). @BeccaB is het nu nog steeds zo anders als eerst? Misschien hoort dat er ook wel gewoon bij?
@RoAn1981, natuurlijk, kom er erbij en klets lekker mee. Sow, nog steeds aan het wachten, al bijna 2 maanden! Ik kan me voorstellen dat je baalt, je wilt natuurlijk door he! Ik hoop dat je snel je menstruatie hebt!
SanneZ ~ De eerste twee dagen waren heel hevig en veel bloed, maar nu lijkt het eigenlijk op een gewone menstruatie. Het is al heel wat geminderd, ik hoop er morgen en anders zondag vanaf te zijn.
@BeccaB, ja dat hoor ik wel vaker, dat het de 1e keer veel heftiger is, ik bereid me er vast op voor Dan nog even een kleine frustratie, collega nummer 4 (!) is zwanger... Heel leuk voor haar hoor, maar toch denk ik dan: auw...
Hey ladies, Hoe gaat het nu met jullie? Met mij gaat het goed, het begint weer te kriebelen! Mijn ei is aantocht!! We hebben gisteren geklust, morgen weer en zondag nog eens voor de zekerheid. Toch is het wel weer spannend he?!! Liefs
@mbeekje, poeh zou je graag willen helpen, maar weet het echt niet. @BeccaB, dat klinkt niet fijn, maar goed dat het na 2 dagen geminderd is. @Sannez, das inderdaad moeilijk. Bij mij op facebook is het nu de 'rage' om een foto van een zwangerschapstest neer te zetten waarop in het afleesschermpje staat 'just kiddin'. Ook zo vreselijk, ze moeten eens weten! @FBdB, hier gaat het redelijk. Emotioneel kan ik het al meer een plaatsje geven, al ben ik vandaag best down. Heb een lange werkdag gehad en dit merk ik ook meteen. De buikpijn (onderbuik bij de lies/schaamstreek) is nog best erg, maar met asperine red ik me redelijk. Ik heb geen bloedverlies meer, echt minimaal bruine afscheiding. Denk dat ik morgen/zondag een test doen om te kijken als de HCG uit het lichaam is. Dan even kijken hoe ik me voel. Spannend dat je ei in aantocht is, zeker weer spannend! Hopelijk heb je over een aantal weken een positieve test! Ik duim voor je...
hallo allemaal, Donderdag zat ik er even doorheen. Onze kat is weggelopen en is sinds woensdag niet terug gekomen en dat maakte dat ik me extra somber voelde. En mijn zoontje is al de hele week ziek. Dus dan ben je ook zo gebonden aan huis. Dus ik hoop dat we dit weekend even iets leuks kunnen doen, al is het maar een wandelingetje of zo. Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Geniet ervan! Afleiding werkt altijd goed. Groetjes!
Hoi Jolan0, hopelijk komt je kat gauw terug? Ik moest ook de dag na de miskraam met een aangereden kat naar de dierenarts...Op dat soort dingen zit je dan helemaal niet te wachten. En dan ook je zoontje nog ziek Afleiding is wel nodig ja.. Ben bezig met genealogisch onderzoek van mijn familie en morgen lekker 2,5 uur het bos in met de mountainbike. Eerste keer sporten na de MK. @de andere meiden: Hoe gaat het met jullie?
@jolan0 al nieuwd over je kat? Hier alles wel goed eigenlijk. Vandaag ook weer voor het eerst gesport, best lekker! Vanavond naar de sauna, dat mocht natuurlijk niet toen ik nog zwanger was, dus nu kan het weer (onder het mom van elk nadeel heeft z'n voordeel). Ik heb wel steeds meer het gevoel dat mijn lichaam weer normaal wordt, ik heb net even testjes gekocht, dus die doe ik na het weekend en dan hoop ik eigenlijk dat ik geen streep meer zie (ook raar eigenlijk om te zeggen)! Iedereen goed weekend!
@Jolan0, vervelend zeg... die 'dipjes' zullen denk ik nog wel vaker erbij komen. Maar zo'n situaties kun je er niet bij hebben he.. Hopelijk komt je kat snel terug en is je zoontje weer beter. Ik ga zo even naar de volleybal wedstrijd van mijn man kijken, samen met de andere 'volleybalvrouwen' Morgen hebben we de verjaardag van mijn man. Van de ene kant veel zin in, maar aan de andere kant ook helemaal niet. @Kruimel, afleiding doet goed ja... ben benieuwd hoe het sporten je morgen vergaat. Heb je lichamelijk geen klachten meer? Ik moet maandag weer spinningles en een CXWORX les geven, maar heb er nog niet echt zin in. Hier gaat het niet zo goed! ik heb de hele dag in het ziekenhuis gezeten. Ik heb nog steeds veel pijn in de onderbuik. Na 1 week zou het minder moeten worden, maar soms heb ik het gevoel dat het juist meer is. Vandaag hebben ze mijn bloed en urine gecontroleerd, een inwendige echo gedaan en een uitstrijkje van de baarmoeder gemaakt. Alles zag er goed uit. Net naar huis gestuurd en als het maandag niet minder is, moet ik terugkomen. Hopelijk vinden ze dan de oorzaak, erg vervelend.
@Kinderwens2012: Jeetje, de hele dag testen dus?? Maar het zag er goed uit? Moet je dan weer gecurreteert worden? Voel me niet optimaal nog...moet aan sporten niet denken, maar ga toch maar.. Met min 3 graden brrrr! Jij bent ook een sportieveling? Leuk!
mag ik me ook hierbij voegen? Heb een curettage gehad op 23 januari heb 2 dagen ietsje gevloeit. Weet alleen niet wanneer je mag beginnen met klussen. tempen doe ik al wel weer.
Hoi hoi ik heb eigelijk een vraag aan jullie en hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen.. ik hen afgelopen dinsdag avond en woensdag ochtend positief gestest maar heb vanaf woensdag avond bloedverlies zoveel dat t een menstruatie leek.. vanaf woensdag dus nog steeds tot op de dag van vandaag De vk zei wacht t maar af maar wat wacht ik af?? ik weet niet wat eruit moet komen of hoe t eruit moet zien... ben/was 5weken zwanger vanmiddag van werk weggegaan kreeg zo'n kramp maar alleen rechts onderin en ben daarmee naar de huisartsen post gegasn zij heeft alleen me temp opgenomen 37.0 en aan me buik gevoeld en zij zei ook wacht maar af... moet ik niet een echo krijgen ter controle ofzoiets??? ik weet t allemaal ff niet meer hebben jullie misschien advies?? xxx
Senna wat erg voor je! Helaas meld je je hier dus ook Je kunt beginnen als je niet meer vloeit. Ovulatietest is handig omdat je niet weet wat je cyclus is. Je kunt ook een cyclus wachten? Sterkte!
Lieve Disch, wat een nare dagen hè? Begrijpelijk dat je niets kunt met 'Wacht maar af'. Het klinkt zo te lezen dat je inderdaad een miskraam hebt gehad, maar heb je bv stolsels gehad? Je kunt het vruchtje ook zijn misgelopen misschien. Als je graag meer wilt weten, en dat is begrijpelijk, bel je de/een verloskundigenpraktijk. Laat je niet afschepen. Veel sterkte meid! X
ja helaas wel kruimel. Ik had een leeg vruchtzakje heb er toen nog paar dagen mee gelopen maar kon het gewoon niet afwachten. Heb gekozen voor curretage.
Kruimel, dank je wel voor je berichtje.. ik heb niet echt stolsels gehad leek meer op weefsel en donker rood. ik ga maandag ochtend weer bellen hoop dat ze toch een echo willen maken.. xxx