Ha meiden, Lees al een tijdje met jullie mee, maar heb me nog niet gemeld, alhoewel ik sommigen al wel ken uit andere topics. Hier nog steeds de nasleep van mijn mk. 22 maart met Cytotec mk gehad en daarna week echt gevloeid, daarna werd het oud bloed maar om de zoveel dagen heb ik toch weer een beetje rood bloed, vandaag ook weer... Nu is het weer weg en gewoon weer oud bloed. Maar ik wil zo graag dat het ophoud en dat we verder kunnen. Zwangere dames, heel hard gefeliciteerd!!! Wat heerlijk dat jullie weer zwanger zijn.
Hoi Meiden! @allen, Bedankt voor het welkom hier, fijn om mee te kletsen! @Sandana, kan me heel goed voorstellen dat je even wilt wachten met vertellen tot je iets verder bent! Na de eerste goede echo wellicht een beter gevoel als jullie kloppend hartje hebben gezien? Dat deden wij bij kleine Hummie. Toen 7 weken geloof ik ergens. @Noorus, fijne vakantie! Geniet ervan en hopelijk doet al die ontspanning je cyclus goed @Rebma, succes met de acup beh! Hopelijk helpt het je gauw goed in je vel te komen! (en dus gauw een gezonde zwangerschap te mogen krijgen!!) @ kinderwens, wauw meid, van harte gefelciteerd!! Ik duim mee voor je dat het goed gaat! blijplakbeeb!! @Ellen, ook voor jou meid, van harte geffeliciteerd! Het is weer zover, ik duim mee dat het een goede zwangersschap is, plakplakplak!! Hier alles goed, heerlijke dagen gehad met manlief en kleine hummie! Paaseieren gezocht (ja echte, hihi), heerlijk om dat blijde snoetje te zien van kleine Hummie als ze er weer een vond en in haar mandje kon stoppen! Het kriebelt wel weer erg hoor als ik dikke buiken zie of kleine beebjes!! Volgende maand gaan we er weer voor. Volgende week ergens mijn 2e ongi na mk en dan een frisse nieuwe start! Succes voor alle klussers hier! (ps lag wakker te hoesten nu dus niet gangbaar hoor dat ik normaal op dit tijdstip wakker ben)
Wat fijn te lezen dat er weer zwangere zijn! van harte gefeliciteerd dames! Probeer er van te genieten! En Hopelijk mag alles nu wel goed gaan, dan hebben jullie inderdaad aan het eind van dit jaar toch een lief kleintje in jullie armen! Hier ben ik ongi geworden helaas, dus mijn droom om dit jaar voor de tweede keer mama te worden is nu definitief voorbij. Nu maar hopen dat ik dit jaar wel weer zwanger mag worden... Ben stiekum jalours op jullie! Ha ha nee hoor meiden, het is jullie van harte gegunt! En is er een topic zwanger na de mk rond jan 2012 geopend? Groetjes!
@ ellen, ook van harte gefeliciteer meid! als mn cylcus gewoon op dezelfde manier door gaat heb ik morgen mn nod. maarja hij kan natuurlijk afwijken dus ik wacht gewoon af. heb zelf t gevoel dat de ongi deze week wel komt.
Ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen worden! @ kinderwens ik ben nog maar erg kort zwanger, vandaag 4 weken en 2 dagen. Pfff over 1 week en 2 dagen begon ik de vorige keer met vloeien en over 2 weken verloor ik het vruchtje, die week zal wel een spannende tijd worden. Ik ga denk ik vragen voor een vroege echo... Heb nu iets meer last gehad van misselijkheid (maar niet veel), een ander soort buikpijn (meer ongipijn, de vorige keer steekjes), maar juist minder pijnlijke borsten. Hopelijk goede tekenen.
@Ellen, super... gefeliciteerd! Echt geweldig! Ik moet zeggen dat kk het wel erg spannend vind! Wij hebben besloten om het pas te vertellen als we ook de 12 weken echo hebben gehad! Vind het wel moeilijk, want je wilt de vreugde met iedereen delen. @Sandana, ik ga zo ook bellen met de verloskundige, hopelijk volgende week een echo. Ik begon met 6 wk en 3 dagen te bloeden, die periode is morgen, ben er wel bang voor. Hoop niet dat ik het weer moet meemaken.
kinderwens:ik duim voor jou (en ook voor de andere meiden naturlijk!) dat het nu wel goed mag gaan! Ik snap dat het heel spannend is. Het is ook nog niet zo lang geleden allemaal. Wat wel leuk is is dat jij dit topic geopend hebt en dat jij nu weer zwanger bent! Ik hoop toch dat je er , misschien over een poosje, weer van mag gaan genieten! Zelf ga ik nu weer ronde 4 na mijn mk in...merk dat ik het moeilijk vind, maar weet dat dat zodra mijn menstruatie gestopt is weer beter gaat. Nou ja, maar niet te veel bij stil proberen te staan.... Groetjes!
@Jolan0 Ja toch snel gegaan en totaal niet verwacht. Ik heb mijn temp. Via de mond bijgehouden en meende dat ik geen eisprong had.we hebben alles sex gehad wanneer we zin hadden, dus ging er niet van uit. 23 april he de echo, nog 13 dagen dus, aftellen! De vorige x heeft het 14 maanden geduurt en nu slechts 1 cyclus ertussen, de verloskundige gaf aan dat mijn lichaam nu weet hoe het moet! Vreemd he... Ik hoop dat jij oook snel mag genieten van een baby in je buik, ik gun. Het je zo!
@ kinderwens: JAAAAAAA!!! Wauw, wat geweldig! Natuurlijk is het wel spannend, maar wat ontzettend leuk dat het zo snel al weer raak is! Hopelijk straks een prachtige echo! @ Ellen: gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het bij jou ook zo snel weer raak is! Hopelijk straks ook een prachtige echo! (dat geeft de burger moed, al die positieve vibes ) @ Jolan0: he meid, wat jammer dat je weer een volgende ronde moet beginnen . Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is. Veel succes de komende maand! @ collo003: welkom en vervelend dat het zo blijft naslepen. Hopelijk houdt bloedverlies snel op en kun je er weer voor gaan. @ Hummie: ook welkom en wat verdrietig, een tweeling verliezen. Maar wel fijn dat je er geestelijk en lichamelijk weer klaar voor bent. Veel succes! @ kell84: spannend!!! Duim voor je. @ Sandana: geen enkele zwangerschap is hetzelfde, dus zegt gelukkig niet zoveel. Ik had bij mijn 2e zwangerschap overigens ook nauwelijks last van mijn borsten, terwijl bij de 3e (miskraam) juist wel weer heel erg. Bij mijn goede zwangerschappen ongikrampen, vooral de eerste, bij de miskraam juist nauwelijks (tot bloedverlies begon). Pfff, tja, het blijft gewoon spannend ! Succes. @ hier: redelijk goede paasdagen gehad. Dag 19 en PMS houdt zich nog gedeisd , zouden die vitaminepillen toch echt verschil maken? Denk dat eisprong geweest is, nu maar weer even afwachten wanneer ongi zich aanmeldt. En dan nog maar 2 maandjes wachten... (die rot-rubbertjes staan me nu al weer zo tegen )
@Kache, Super he... ben. Ook zo happy, maar ook wel voorzichtig. Die 2 maanden bij jou vliegen ook zo voorbkj en hopelijk ben je dan ook snel zwanger!
kinderwens, ontzettend gefeliciteerd!! sandans, gewoon de vk bellen hoor. Ik wilde dat hier eens een nieuwe ronde begon, kan gewoon echt niet verder nu. Van het weekend eerst verhuizen en dan dinsdag meteen de dokter bellen, dan is het 11 weken geleden en laat mij niet afschepen.
Dames, allemaal hartelijk dank voor de felicitaties!! We zijn echt superblij, maar ook heel erg bang voor nog een miskraam. Ik ben nu 5 weken en 1 dag. Het is vorige keer mis gegaan bij bijna 9 weken, dus wilde ik eerst daarna pas de echo. Vandaag denk ik daar weer anders over en zou ik toch wel graag snel een echo willen . Ik ga morgen bellen voor een afspraak, want ik kan gewoon niet wachten. @Sandana en Kinderwens 2012, wij hebben het nu alleen aan de mensen verteld waar we veel steun van hebben gehad tijdens de miskraam. Voor de rest ook nog even niet. Eerst maar even een goede echo. Spannend he dames!! Ik ga voor ons duimen dat het goed mag gaan! @tulip, je moet je zeker niet laten schepen. Je kunt nu gewoon niet verder. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. @collo003, wat verdrietig! Ik hoop dat je lichaamllijk en geestelijk snel zal herstelllen. Bij mij heeft het vloeien bijna 3 weken geduurd. Ook had ik oud bloed en daarna weer helder bloed en soms een dag helemaal niets. Dat is opzich wel normaal. Helaas heeft je lichaam toch even de tijd nodig. Maar ja, je wilt gewoon verder en dat snap ik heel goed. Veel sterkte! @hummie, wat erg om dan ook nog een tweeling te verliezen. Gelukkig is je cyclus wel weer op gang gekomen. Heel veel sterkte de komende tijd! @kache, gefeliciteerd dat je tante wordt!! @kell84, ik hoop dat je cyclus regelmatig zal zijn of....wat anders natuurlijk . Verder hoop ik natuurlijk dat iedereen maar snel zwanger mag zijn!
Kache: hopleijk nemen je pms klachten steeds meer af en dan inderdaad over 2 maanden er tegen aan! Maar kan me het goed voorstellen dat je geen zin in die dingen hebt hoor! Tulip:Wat vervelend! Hopelijk kan de doikter je helpen, heb wel eens gelezen dat er iets is om het optewekken. Hopelijk krijg je daarna je cyclus weer teug! Ellen: ik zou inderdaad even met je vk overleggen en dan haar advies volgen. Het is natuurlijk allemaal extra spannend nu! Sterkte! Kinderwens of een van de andere zwangere: Hebben jullie een nieuw topic geopend of schrijven jullie hier verder? Ben natuurlijk erg benieuwd hoe het met jullie gaat! Kan ik af en toe eens spieken! Voor de rest wens ik alle nieuwe meiden heel veel sterkte toe! En zoals je hier kunt lezen, gelukkig komen er ook weer goede berichten voorbij! Groetjes!
Ellen, snap je angst heel goed. Jolan, ja er is een kuurtje om een menstruatie op te wekken en ik ga volgende week niet naar huis voor ik dat heb.
@tulip, ik zou idd om die medicatie vragen. Je wilt. Tenslotte toch verder! Ik heb me aangemeld bij 1-15 december 2012 mama's, maar blijf hier ook meekletsen en hopen dat de andere lok snel zwanger mogen zijn! Hier gaat het prima, geen kkwaaltjes, maar wel veel spanning, slaap erg slecht en heb. Steeds de angst dat ik een miskraam krijg. Denk dat ik pas kan genieten als. Ik een goede echo heb. Gehad.
@ kache Voor je het weet zijn die 2 maanden voorbij. Veel sterkte in de tussentijd, hoop dat je dan snel een beebje in je buik mag voelen! Dank je voor je optimistische woorden. Ik heb ook echt het gevoel dat het goed zit nu. En misschien heel raar... maar de eerste vlinder van het jaar kwam vlak voor mijn gezicht fladderen enkele seconden. Ik kreeg echt het idee dat ons vlinderkindje kwam vertellen dat het snel goed zou komen. Enkele dagen later was mijn eisprong... en werd ik zwanger. @ hier ik heb 2 kv testen hier liggen. Die wil ii dit weekend en volgend weekend gaan gebruiken. Omdat ik niet kon wachten maar gewoon een ovutest gedaan en die knalt flink! Het zit dus goed met mijn hcg Heb het gewoon in mijn templijstje gezet.
@Sandana; ow wat mooi met die vlinder! Fijn om zo'n gedachte te hebben. Ik hoop dat onze ster van januari waakt over dit kindje!