Ik was dit topic helemaal kwijt geraakt, zie nu pas dat ie verplaatst is. Wat is er in tussentijd veel gebeurd zeg! @ Sandana en Kinderwens: gefeliciteerd! Wow dat is leuk nieuws! Ik hoop dat we snel allemaal mogen volgen! Ik ben ondertussen de 2e ronde ingegaan. 2 dagen heel kort bloedverlies gehad, en dat was het dus. Was veel feller rood dan ik gewend ben eigenlijk. Nu zijn we weer een week verder en heb ik steeds steekjes in mijn lies. En mijn borsten doen pijn. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me gewoon de hele tijd voor de gek houdt. Ik kan niet meer vertrouwen op hetgeen ik voel. Hopelijk is alles snel weer normaal, want ik word gek zo, loop constant testjes te doen die natuurlijk steeds negatief zijn...
hoi allemaal! hier mijn verhaal... 7 julie gestopt met de pil, na 100 dgn 1e ongi, daarna in de 60 dgn positieve zw.sch.test! uiteindelijk op 4 jan met 8 weken een MK, 18 jan gecurreteerd. inmiddels nog steeds geen menstruatie! wel al positieve ovutest en actieve eierstokken/follikels kunnen zien op echo bij gyn. ook al een baarmoederonderzoek gehad, zag er ook prima uit, dus waarom mn bloedingen uitblijven is voor gyn een raadsel!!! vandaag inmiddels met de 1e dag van een 10 daagse primolutkuur begonnen! moet op de 21e dag vanaf de eerste bloedingsdag bloedprikken voor hormonen, en dan op de 29e dag de uitslag. klus ondertussen gewoon lekker door hihi you'll never know met al die extra hormoontjes in mn lijf! xxx
@DNA, wat vervelend, je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden. Ik duim voor je dat je snel een positieve test in handen hebt. @tante M, damn meid, nog steeds geen ongi, zeer vervelend, hopelijk helpt de medicatie. Succes... @hier... Voel me niet goed, ben zo bang... heb weer beetje buikpijn en last van mijn onderrug, zo bang dat het weer fout gaat!
ach kinderwens....een dikke knuffel voor jou!Snap heel goed dat je je zo voelt...hoop dat het door je angst komt en dat nu alles wel goed mag gaan...
Kinderwens, he wat naar!! Mijn duimen draaien voor jou dat er niks aan de hand is en alles goed gaat.
@ kinderwens: dikke knuffel voor jou en mijn duimen draaien voor je! hoop dat alles goed is en blijft bij je!
@kinderwens, ach meis toch.... zo rot die onzekerheid en zo herkenbaar!! die eerste weken zijn gewoon killing. hoe is het vandaag met je? KNUF voor jou! @ellen en sandana, al datum bekend voor echo? hoe is het met jullie? @tante m, he wat waardeloos als je lichaam je zo in de steek laat! hopelijk gauw meer duidelijkheid of een ongi! sterkte ermee. @dna, ja heel vervelend en naar kan je ervan worden als je lichaam 'raar' doet. je wilt gewoon zsm een goede ongi erachteraan zodat je weer verder kan he? als je 2 dagen 'goed' hebt gebloed kun je het wel rekenen als een ongi zeggen ze. Hier alles fijn!
@Kinderwens2012: Lees nu pas dat je weer zwanger bent: gefelici! Houdt moed, we hopen met je mee! @Tullip: Inmiddels al ongesteld geworden, of lees ik niet goed? @Hier: Volgens de ovutesten een cyclus van 35 dagen. Morgen dus mijn NOD. Niets wijst op een zwangerschap, maar ook niets wijst op ongesteld worden. Zo heb ik altijd de week vooraf: súpervage buien/down zijn, zoete troep vreetbuien, huilen om niks. Heb nu niets van dat al. Net de Predictor Early zw.test gedaan (kon t niet laten..) en die was gewoon negatief. Lees wel veel negatieve verhalen daarover, dus die koop ik niet meer in de toekomst. Succes weer allen!
@ Kruimel: Spannend meid! Hoop voor jou dat de predictor het mis heeft en dat je wel zwanger bent. Morgenmiddag weer naar de gyn. Ben erg benieuwd dat de uitslag van het zaadonderzoek is en vooral wat de volgende stap zal worden. Eerst maar even al mijn vragen op papier zetten zodat ik ze morgen niet vergeet....
Wat lief van jullie allemaal! Dank je, voel me nu (ff) iets beter. Vanmorgen ook weer wat buikklachten, maar goed, maar ff rustig houden. @Kruimel1; Ja super he.... heb me voorgenomen om er gewoon van te genieten! Mocht het mis gaan heb ik wel (weer) een mooie tijd gehad. Straks even met mijn mannetje shoppen of zo... babyspulletjes! Ik wil zo graag het dagboek 'negen maanden zwanger' van daltas, maar bijna 40 euro, maar wil het zo graag. Dus misschien straks toch halen. Al zal ik wel wachten met schrijven totdat ik een echo heb gehad. Spannend voor jou... hopelijk wordt 2012 ook echt jullie jaar en mag je mee naar december mama's @girafje; Succes morgen, hopen op goed nieuws!
@ dna Bah zeg.. hopelijk is je cyclus weer snel normaal. Dan kun je in elk geval weer lekker verder. @ tante M Vervelend voor je dat je dit ook moet doorstaan. En dat het dan niet op gang komt. Hoe voel je je erbij? Kun je het een beetje van je af zetten? @ kinderwens Wat een rotgevoel... blijf hoop houden. Stuur zoveel mogelijk liefde en positieve energie naar je kindje. Ik begrijp je angst. @ Hummie hoe staat het bij jou? Je mag over enkele dagen testen zie ik? @ kruimel hoop dat de test het mis heeft voor je, lastig als je helemaal nog geen tekenen hebt. Succes met (af)wachten. @ girafje succes morgen! @ hier ik krijg met 7 weken een echo ivm mijn de vmk in mijn vorige ronde, yes!! Ik moet nog wel even een afspraak maken. Bel ik volgende week ergens wel voor. Vandaag een vervelende dag op het werk, misselijk en moe. Maar verder alles okee.
Kruimel1 wat een ontzettend mooi filmpje, tranen stromen nog over mijn wangen! @girafje sterkte morgen. @kinderwens hier een dikke knuffel, ik duim voor je dat het blijft plakken. @hier vandaag mijn eisprong alweer gehad, had het niet zo voorspoedig verwacht. Ook weer geklust voeld wel heel dubbel. Herkennen jullie die stemmingswisselingen? het ene moment kan ik lopen fluiten en denk ik kom we gaan er tegenaan, het andere moment ben ik down en staat het huilen me nader. Ook kan ik me zeer slecht concentreren. Wens iedereen weer veel kracht!
@Sandana, Jazeker ik heb nu een positieve boost. Ga nu lekker genieten en dan zien we wel hoe het gaat. Fijn dat je een vroege echo krijgt!
@ Sandana: Lekker voor je dat je met 7 weken al een echo krijgt. Hoop voor je dat het bij een vervelende werkdag blijft. @ Rebma: Herken de stemmingswisselingen! Suc6 met afwachten!
Ha meiden, was jullie even kwijt...zag door alle topics het bos niet meer... Ellen Bedankt voor jouw ervaring. Begon me al een beetje zorgen te maken over het aanhoudende bloedverlies... Afgelopen dinsdag nog weer wat rood bloed en nu minimaal oud bloed weer, maar helemaal weg dus nog steeds niet. Wel afgelopen dinsdag volgens mij eisprong gehad en dus niet kunnen verzilveren...ahum... Sex komt wel weer als het helemaal gestopt is, vind ik nu niet zo'n prettige gedachte. Tante M Jee wat een ellende zeg, zo lang op je menstruatie moeten wachten... Hoop dat de Primolut je gaat helpen. Girafje Hoop op een goede uitslag voor jullie morgen. Succes. Kinderwens Ik heb de afgelopen zwangerschap wel een dagboek bijgehouden. Was wel iets minder duur (15 euro) maar ben er nu wel blij om. Heb hem wel even op zolder gelegd, eigenlijk is de bedoeling dat ik er nog een stukje in schrijf maar ik kom er niet toe... De andere dagboekjes van mijn meiden staan hier beneden in de boekenkast. Daar kijk ik nog regelmatig in. Rebma Zeker stemmingwisselingen. Gisteren supervrolijk, vandaag eerder een beetje down... geen pijl op te trekken. Concentratie is al lang geleden vertrokken...gelukkig is het erg rustig op mijn werk.
Kruimel, spannend! Ik duim voor je! Girafje, ik hoop ook morgen op positief nieuws voor je! Kinderwens, fijn dat je vandaag iets beter voelt! Sandana, ik duim voor je mee voor een goede echo! Ik vond een vroege echo ook erg prettig. Ben zo blij dat ik die twee tikkende hartjes nog gezien heb! En bij kleine hummie gaf het erg rust dat ons minimensje het 'deed'!
@Collo003 Ik heb bij mij MK ook een dagboek bij gehouden. Die iedereen heeft, idd iets van 15 euro. Zelf vond ik die niet zo leuk... dus wil nu zo graag deze! Die is echt leuk... Vandaag is het vrijdag de 13e... hopen dat er niets geks gebeurt.