@Rebma; Mij gaven ze ook aan, nieuwe cyclus vanaf de dag dat het vruchtje eruit is. Ik heb bij MvM de ketting gekozen. Dit omdat ik na mijn MK een mooie armband van mijn man heb gekregen met een ster eraan. Die blijft dus altijd om! @MamaVanSimone; Veel plezier met klussen deze week!
@ Rebma, er lag zeker nog sneeuw en er is ook nog veel gevallen toen we er waren! Heerlijk geboard dus en van de borrels extra goed genoten! Hoop dat ik het de komende 9 maanden niet meer mag @ MamavanSimone, klus-se lekker deze week! @ Kinderwens, wat een mooi kado!
Hallo meiden, alles goed met jullie? Hier vandaag wat minder... de vorige keer ben ik met 5 weken en 4 dagen gaan bloeden en rond die tijd ook minder gevoelig wordende borsten. Ik meen dat vandaag ook te bespeuren, dat mijn borsten minder gevoelig zijn. Dit wordt een helse week denk ik... heb het even wat moeilijker om positief te blijven.
@noorus, fijn dat je het goede skivakantie hebt gehad! Hopelijk doet de ontspanning je goed en heb je gauw een knaltest! @kinderwens, fijn dat je test eruit knalde bij mvm!! altijd goed en wat een mooi cadeau idd zo bijpassend bij je armband. @sandana, ach meisje... zo rot die onzekerheid!! onthoud dat geen zwangerschap hetzelfde is en dat je je de ene dag op en top zwanger voelt en andere dag niks tot nauwelijks voelt! Ik duim voor je, heel hard, dat je de 26e een prachtig klein minimensje ziet met een tikkend hartje! @mama van simone, klusserdeklusze meid! Hier, vandaag ongi! We willen er vanaf deze maand wel weer voorzichtig voor gaan. Niet er bewust zo mee bezig, het komt zoals het komt. Lekker ontspannen dus We zullen zien!
@Sandana; Het blijft moeilijk he meid, maar probeer positief te blijven en te genieten van elk moment. Hopelijk vliegt de week snel voorbij! Al geniet ik nu even niet (misselijk) blegh... @Hummie; Succes de komende maand, gezellig klussen en hopen op een plakker!
@ Sandana: he meid, knuffel! Ik kan me voorstellen dat de zenuwen toch slopend zijn. Kwaaltjes hoeven niet continue aanwezig te zijn (weet ik nog heel goed van zwangerschap van mijn dochter), maar ja, je blijft natuurlijk je vervelende ervaring in je achterhoofd houden. Hopelijk straks een prachtige echo!! @ Kinderwens: fijn dat de test knalde!! Nu ook (deze week?) een prachtige echo en dan hopelijk langzaam een beetje ontspannen. @ Tulip: JA! Ongi! Wat fijn voor je meid, hopelijk duurt de komende cyclus niet zo lang meer! (werkt temperaturen niet voor je?) @ Noorus: welkom terug , fijn dat je optimaal hebt genoten op vakantie en nu veel succes in de komende ronde. @ Hummie: fijn dat jouw ongi er nu ook is en alles weer langzaam richting normaal kan gaan. Veel succes komende ronde! @ hier: nog steeds geen PMS!! Pfff, wat ben ik daar blij mee. Ik was bang dat ik nog maanden moest 'lijden' onder mijn hormonen, maar gelukkig dus niet. Nacht slecht geslapen want we hadden een.... muis op de slaapkamer! Ieeeuwww! Al een tijdje problemen met muizen in huis, lukt maar niet om ze helemaal weg te krijgen :x.
@Kache, Ja nog 2 nachtjes en dan hebben we de echo! echt super spannend, maar heb er nu wel een goed gevoel over. Donderdag om 14.20 uur is het zover, ik kijk er echt naar uit. ai een muis in huis.... dan zou ik ook niet slapen nee! Hopelijk kun je de komende nacht beter slapen!
@ Sandana: Hoop voor jou dat je een mooie plakbeeb ziet de 26e! @ Mamasimone: Hier ook aan de klus deze week! @ Kache: Ik had gister een muis in mijn klas! Samen met een leerling van een collega heb ik hem gistermiddag kunnen vangen en buiten weer vrij gelaten. Hoop dat je vanavond lekker kunt slapen!
mamavansimone, zet hem op! hummie, nou hopelijk wordt dit DE maand. kache, nee, ik heb dat temperaturen geprobeerd, maar bij mij komt er echt elke dag wat anders uit. Ik kan zo niet herleiden of het mn eisprong geweest is.
Wat zijn jullie lief, dank je wel... het gaat gelukkig weer wat beter met me... sta weer wat meer met beide benen op de grond. Tijdens de autorit was het best warm en ik werd echt misselijk. En blij dat ik ermee was... En toen bij mijn schoonouders had ik het steeds zo warm... Ik heb ook regelmatig maagpijn. Nu weet ik niet of dat van de stress komt (want dat herken ik daar van) of dat het ook in de zwangerschap kan. Tijdens de vorige had ik het ook meer. Een gevoelige plek bij me denk ik. Ik ben zo benieuwd naar jouw echo kinderwens, laat je weten hoe die was?
@Sandana. Ja nog 2 nachten, donderdag, tis wel later om 19.20 uur. Maar zal dan ook snel een foto plaatsen!
Kinderwens, meis. Morgen weet je hoe het daarbinnen gaat! Ik duim heel hard voor je voor een goede echo! Knuf! Sandan, hoe is het nou met je? Vandaag weer beter hoop ik!
@Hummie; Ja nog 1 nachtje... hoopt dat de tijd (behalve de nacht) snel voorbij vliegt. Poeh, heftig druk dagje gehad vandaag, ben echt kapot. Even forum lezen en dan lekker het bed in, boekje lezen en dan slapen. Morgen vroeg op, half 8 beginnen met werken!
Collo; wat lief van je... zo spannend he! Zodra ik thuis ben, zal ik een foto uploaden! 19.20 uur ben ik morgen aan de beurt...
Ik duim ook voor jou Kinderwens! Ben zo benieuwd! Mijn nicht is gisteren bevallen van een zoon! Ze waren net op vakantie op Texel toen de weeen begonnen. De kleine bleek verkeerd te liggen dus met spoed naar het ziekenhuis voor een keizersnede. Alles is gelukkig goed gegaan.
kinderwens:heel veel succes vandaag! Ik hoop heel erg dat je een mooie echo hebt waar je van mag genieten! groetjes!
@ kinderwens veel succes met de echo vandaag! @ hummie wat lief dat je aan me denkt... het gaat eigenlijk heel goed. Vandaag ga ik naar de dame van MvM. Gaan we urine sparen voor het goede doel. Word het weer een beetje meer echt allemaal... en nog een week voor de echo. Wat gaat de tijd nu langzaaaaam.