Dames, spannend! Mijn mannetje is onderweg van Rotterdam naar huis, hopelijk geen files! Nog 3 uurtjes... poef, spanning begint steeds meer te komen!
*duimduimduimvoorkinderwens* spannend meis... Vergeet niet te updaten vanavond hoe het was! Sterkte nog ff met wachten!
Dank je allemaal, lief dat jullie zo meeleven! Ik ga nu even mijn hondje eten geven en dan wandelen, loop ik even naar het kapelletje om een kaarsje aan te steken! Ik kom straks een update doen...
Kinderwens heel veel sterkte. Ik duim voor je! Sandana heel veel sterkte met wachten en probeer positief te blijven. ik begrijp dat moeilijk is hoor! Hier nog steeds erg depri, het weer werkt ook niet mee. Mijn ong. zal er wel aan zitten te komen.
Wow.... hoe gaaf, we zagen het hartje! Ik heb een super mooie echo gehad, alles zag er goed uit. Ik ben vandaag ergens tussen 6 wk 3-6 dgn. Over 2 weken moet ik terug komen en dan kunnen ze exact meten! Wat een heerlijk gevoel!
Ooooh mooi! Fijn dat alles zo goed gaat nu! Ik hoop echt dat we deze maand ook raak schieten Vanavond maar weer aan de klus hihi!
@ Kinderwens: Klim maar snel op de roze wolk meid en kom er de komende maanden niet meer vanaf! Geniet ervan!
@Kinderwens: Ja, wat een heerlijk plaatje! Hopelijk kun je nu al een beetje van de spanning loslaten! Geniet ervan.
Dat geeft een goed gevoel... Mijn man heeft zelfst 2 x extra gevraagd om het hartje nog eens te laten zien, hihi... Al zie je maar een bolletje, het bljft mooi!
Hier nog steeds oud bloed verlies.... Hoop nu op mijn menstruatie volgende week, dat die alles even opschoond en dat het bloedverlies dan ook helemaal voorbij is... Dan kunnen wij er ook weer helemaal voor gaan. Nu duren de dagen/weken zo lang... Verwacht dinsdag of woensdag menstruatie, dus nog een paar daagjes wachten...
@ Kinderwens: wow super! Ben zo blij dat jullie goed nieuws hebben gekregen en het hartje hebben gezien! @ iedereen: ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen
@Collo; Ik duim voor je dat je snel je ongi hebt en dan mag gaan klussen met een prachtig resultaat! @DNA Dank je, al zie je nog niet zoveel, een klein bolletje, maar op 2 mei zullen we meer zien!