@ kinderwens proficiat, wat een goede start! @ rebma wat vervelend dat je je nog depri voelt. Ik zie dat je ook al lang bezig bent. Dan is een MK extra moeilijk! @ collo Dan vloei je al lang zeg. Op den duur ben je er wel klaar mee ja... ik hoop voor je dat je snel ongi wordt! @ hier gister naar MvM geweest. Zal foto neerzetten van de test. Ik kon meteen gaan sparen! Ben wel wat minder lekker vandaag. Man had rabarber gemaakt en vandaag krijg ik het amper weg... braakneigingen.
@ Kinderwens, wat heerlijk om te zien! Gefeli meis! Word er gewoon emotioneel van Pfff! @ MamavanSimone, hier ook aan de klus vanaaf! @ Collo, hoop dat je ongi snel op gang komt meis! Ik vond mijn cyclus na MK ook zo lang duren, was blij dat ik ongi werd! Hoop dat deze cyclus gewoon weer normaal is @ DNA, bijna eisprong?! Flink aan de klus zijn jullie!
@ Noorus: yes ongeveer ja. Ik heb zo het idee dat ie al geweest is eigenlijk. Ben ook aan het tempen, maar FF heeft nog geen eisprong gedetecteerd... Ben benieuwd. Ik heb wel steeds zo'n drukkend gevoel in mijn onderbuik.
@ DNA, even afwachten wat je temperatuur gaat doen de komende dagen. Kan best zijn dat je eisprong al geweest is, maar als je temp stijgt en hoog blijft (3 dagen minimaal) dan zet FF pas een kruis...
kinderwens, gefeliciteerd!!! Dat moet een heerlijk gevoel zijn!! Ik kan ook niet wachten tot het woensdag is en hopelijk ook een mooi kloppend hartje te kunnen zien.
Het is echt een heerlijk gevoel... ik straal gewoon! Zo blij dat we het hartje zagen kloppen. Nooit verwacht dat zoiets kleins, je zo'n groot gevoel kon geven. Ik hoop zo dat iedereen dit gevoel mag ervaren en vasthouden! Vandaag op mijn werk verteld, aan de eigenaren en mijn mede-manager. Ze waren ook super blij dat ik weer zwanger was en dan ook nog zo snel. Echt fijn...
Dames, volgens mij heeft het geholpen hoor... Vanavond behoorlijke buikpijn en best wat rood bloed dus denk dat ik ongesteld ben geworden... ik hoop het althans. En hoop ook dat het dan gedaan is met het vloeien...dan kunnen wij weer aan de klus Kinderwens Hoop dat ik en alle dames hier snel het gevoel met je kunnen delen! Sandana Wat fijn zo'n knaltest! Noorus Oh, zie jouw cyclus na de mk, dan mag ik nog niet klagen denk ik... Mijn ei wel 5 dagen later dan een normale cyclus maar wel 3 dagen eerder ongesteld, dus uiteindelijk maar 2 dagen langere cyclus dan normaal. 30 dagen nu...normaal 28. Zolang het vloeien straks maar klaar is...
@ collo ja heel stom misschien, maar ik ervaar het niet als knaltest. het zal de onzekerheid wel zijn, want ik vroeg me meteen af of hij met bijna 6 weken niet donkerder had moeten zijn... Stom hè... Maar het sparen voelt wel goed... ben je er toch weer even anders mee bezig. Mijn urine voelt aan als kostbaar, vloeibaar goud, haha!
@ remba Weet je... juist door de MK besefte ik wat ik hiermee voor een andere vrouw kan betekenen. Dus ik hoop van harte dat je weer mee doet als je weer zwanger bent. Heb je spanning omdat je NOD naderd? Ik duim voor je meid.
Tulip Jee, 70 dagen....ik zou gek zijn geworden.... Hoop maar dat het vanaf nu bij je wel weer helemaal op orde is en dat de volgende cyclus normaal is...of liever nog...dat je de komende 9 maanden helemaal niet ongesteld wordt. Sandana Volgens mij is ie echt prima hoor, maar ik kan me voorstellen dat je nog een paar weken een slag om de arm houdt.
@sandana nee eigenlijk nu niet want ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Ben nog teveel met de mk bezig denk ik. Maar het kan wel want we hebben wel geklust. Dus wie weet een verrassing!
collo, ha dank je, ik hoop dat dat bij ons allemaal het geval is En de cyclus voor mn laatste zwangerschap was zelfs 83 dagen. Toen dacht ik idd wel dat ik gek werd
@ Ellen/Sandana: sterkte met wachten op de echo, hopelijk deze week prachtige plaatjes! @ dames met een ei op komst: veel plezier en succes! @ dames die wachten op NOD: duim, duim! @ Collo: fijn dat je nu ongi bent, eigenlijk heel netjes een cyclus van 30 dagen, zou ik zeggen. Hopelijk nu alles 'op orde' en veel succes de komende ronde. @ hier: hele cyclus behoorlijk goed gegaan, maar vandaag op dag 30 toch flinke PMS gekregen. Voel me belabberd, borsten doen echt pijn, misselijk, opgeblazen, hoofdpijn en zo chagrijnig en down . Nou ja, in ieder geval stukken beter dan 2-3 weken lang, dus ik moet eigenlijk niet klagen! Maar hoop wel dat ongi echt snel komt nu!
@Sandana; Die gedachte heb ik ook... ik heb zelf maar 6-8 eisprongen per jaar en zou over 6 maanden er ook met de medicatie moeten starten. Gelukkig is het zo gelukt, maar ik hoop dat Rebma de kracht kan vinden zodra zewanger is!
Hier al 2 dagen eiwit gespot en vandaag steken in mijn rechterzij en misselijk. Hoop zo dat mijn ei op tijd is deze cyclus!
@ collo, dat valt dan nog erg mee ja. Heb wel het idee dat ik door die langere cyclus de mk voldoende een plekje heb kunnen geven... @ tulip, dat is echt lang ja! Heb jij alweer een ei gespot in deze cyclus? @ kache, ongi al gekomen? @ rebma, wie weet hoe je nog verast wordt deze maand!
@ Noorus: spannend! Ik hoop dat je ei nu ongeveer is, dan heb je een mooie cyclus deze keer Hier: geen idee wanneer ik mijn ei heb eigenlijk deze ronde. Meestal merk ik het wel aan mijn lichaam wanneer die ongeveer is, maar nu weet ik het niet. En door het tempen weet ik het helemaal niet meer haha. Toch voor de zekerheid maar verder klussen...
nee en met deze cyclussen ook vrijwel onmogelijk. Ik zit nu op dag 9, dus vanaf morgen weer om de dag aan de slag, anders mis ik hem straks weer. Ovutestjes kan ik wel blijven doen als het 83 dagen duurt, dus dat doe ik niet meer. Temperaturen ben ik niet zo handig in, maar ga het misschien toch weer eens proberen. Wij zorgen dat er max. een dag tussen zit, we laten niks aan het toeval over Hopelijk komt de jouwe er gauw aan idd.