Nee, Period Tracker Deluxe. @Sandana gefeliciteerd! Ik moet nog 9 dagen wachten tot ik ga testen (als het dan nog nodig is) maar als ik vrij ben gaan de dagen altijd sneller, ik vind het wel heel spannend hoor! Dit is de eerste serieuze ronde na mijn mk, de vorige 2 rondes zat ik gewoon keihard naast mijn ei en nu heb ik er wel vertrouwen in
@Sandana, Gefeliciteerd.... super fijn he! En zie op de echo dat je ook nog vrij dicht bij ons woont, 20 min. zoiets!
@ Sandana, superfijn meis! @ MamavanSimone, dank voor de tip! Zal eens kijken. Hier temp weer gedaald.... Zal een dip zo vroeg al kunnen of krijgen we een herhaling van vorige cyclus?! Ik heb wel andere afscheiding en baarmoeder lijkt ook hoog te liggen, dus dacht echt ei gehad te hebben...
Sandana gefeliciteerd! Hier: aan het afwachten. Nog steeds kramp en steekjes, steken in mijn borsten, licht misselijk, af en toe duizelig,... Spannend!
@Noorus; Vervelend he dat je temp zo onduidelijk is.... ik hoop dat je er snel van af bent en kunt gaan genieten van een mooie zwangerschap. @DNA; Spannend zeg, je temp is al een paar dagen hoog, ik hoop het zo voor je! Hier een echte baaldag gehad, zo emo, veel spanning. Nog contact gehad met de VK en raad eens... Krijg a.s. maandag, koninginnendag de intake en nog een echo! Super he... hoop zo dat we weer een mooi kloppend hartje zien!
kache, nee mijn man wordt er soms ook niet zo blij van maar hij weet ook dat het de enige manier is om zwanger te worden De afgelopen keer dat we het op die manier gedaan hebben resulteerde in een zwangerschap. Dus die kans willen we absoluut niet laten lopen. kinderwens, o wat fijn!
Heb besloten om te beginnen met tempen deze cyclus. Ergens voelt het heel overdreven , ben nog niet eens echt aan het klussen. En natuurlijk het gevaar dat ik er helemaal teveel mee bezig ben, maar nu ik mijn beslissing heb genomen ervaar ik wel rust. Wil mijn lijf (en cyclus) weer een beetje begrijpen, kennen en vertrouwen... Ben ik raar?
nee vind het wel slim om dat een paar maanden van te voren te doen. Je weet een beetje hoe en wat voor je er weer echt voor gaat.
Heel slim juist hoor Kache, zo krijg je een beetje zicht in je cyclus. Het geeft mij gek genoeg juist rust...l
Sandana, o wat fijn een mooi kloppend hartje!! Hoeraaaa voor jou! Duim voor je dat het tot een gezond 9 mnd beebje mag uitgroeien! Kache, snap dat je iets meer grip wilt hebben op je ietwat onregelmatige cyclus, tuurlijk is dat niet raar wanneer willen jullie er weer voor gaan? Of is het nu zoals het komt? DNA, spannend meis!! Noorus, ook voor jou spannend! Klussers, succes! Kinderwens, fijn extra check up, die onzekerheid is zo naar! Rest, hoe is het? Hier alles fijn!
@ kinderwens: Fijn zeg een extra controle. Geniet ervan! @ Kache: Groot gelijk meid! Het is juist prettig om te weten hoe je cyclus is, scheelt weer onrust of je wel op het juiste moment klust.
Dat is altijd zo fijn aan een forum, altijd mensen met bemoedigende woorden . Voel me nu in ieder geval een beetje minder raar, ha ha! @ Hummie: planning is nog 2 maandjes wachten, gebruiken nog anticonceptie. Deze maand liever ook echt geen ongelukje , anders zou het een 3e febr-baby zijn hier ...
Eisprong is in ieder geval geweest! Denk zelf gewoon 5 dagen geleden (zoals FF aangeeft). Had gister beetje roze slijm bij afvegen (van innesteling?), maar toch ook geknuffeld voor zekerheid. Vanmorgen hoge temp, dus ik zit op de wachtbank!
Pompompom, nog 6 dagen, en morgen nog maar 5 Bij een cyclus van 25 dagen zou ik overmorgen ongesteld worden dus vanaf dan is elke dag mooi meegenomen hihi. En als ik zondag dan nog niet ongesteld ben ga ik testen. Dan zit ik op dag 30 namelijk. Spanneeeeund! Ik heb ook een tijdje mijn cyclus bijgehouden hoor voor we er weer voor gingen. Maar ik ging (en ga) niet verder dan noteren wanneer mijn menstruatie is. Tot het me te lang duurt en dan misschien wel. Maar zover komt het niet, let maar op (ahum)!