Spannend zeg, alle 3 op het wachtbankje. Morgen moet ik werken, daarna de rest van de week vrij. Helaas ga ik me dan moeilijk kunnen inhouden om al te testen vrees ik...
Hihi als ik zo naar mijn handtekening kijk ben ik helemaal niet zo regelmatig als ik dacht! Grappig....
Spannend meiden! @ DNA, jouw temp gaat mooi de lucht in! Ik heb eigenlijk afgesproken (met mezelf) pas volgende week woensdag te gaan testen (maandag is mijn NOD). We gaan vrijdagochtend op motorvakantie en weet dan voor die tijd mooi of ik wel/niet een borrel mag doen savonds! Maar of ik tot woensdag kan wachten...
Ik hoop het ook Girafje... Moet in ieder geval aardig wat dagen werken, dat scheelt me ook altijd wel qua afleiding...
@ Noorus, mamavansimone en DNA: spannend!!! Ik hoop op veel roze , ga hard voor jullie duimen! @ hier: tempen schiet lekker op , ik heb al 5 dagen achter elkaar precies dezelfde temperatuur! Terwijl ik me helemaal niet aan 'ideale regeltjes' kan houden (half uur voor het meten plassen, vieze luiers verschonen, bed verschonen van doorgelekte luier, brakke gebroken nacht door geluidsoverlast van buren ), ben erg verbaasd, ha ha! Nou ja, nu nog afwachten of het echt informatief zal zijn ...
Super hoor Kache! Ik vond het niet makkelijk dat temperaturen. Nog steeds niet eigenlijk, omdat FF nog steeds niet met zekerheid mijn ovulatie kan aanduiden.
Nou ja, hij blijft mooi hoog en dat is een goed teken! Als ie gaat dalen (niet 0.1 ofzo) kan je 9 van de 10 keer je ongi verwachten...
Noorus, jij hebt trouwens ook wel een spannend kaartje hoor volgens mij. Een mooie (innestelings)dip, en nu blijft hij ook mooi hoog. Ik duim superhard!
oke zie dat jullie toch ook wel eens dipjes in je temp. hebben?? Ik heb het nl 1 cyclus geprobeerd toen we van m. zwanger wilden worden, maar toen weer gestopt omdat er zoveel verschillende dingen uitkwamen. Als het deze ronde niet raak is, ga ik ook weer eens een poging wagen...iemand nog tips?? - zelfde tijdstip ongeveer - ??
Het geeft mij wel goed inzicht in m'n cyclus en daardoor ook rust... Tips: - elke ochtend op zelfde tijdstip (mag half uur verschil tussen zitten, maar meer zeker niet) - Op Fertility Friend invullen (heb je ook een app van voor de telefoon, superhandig) - Ook letten op afscheiding en dit invullen - Ik zet dagen dat we geknuffeld hebben er ook altijd in - Niet eerst gaan plassen of je bed uit voor het temperaturen, dus gewoon thermometer op je nachtkastje - Vaginaal of rectaal tempen (ik doe het zelf vaginaal, vind ik prettiger) Als je vragen hebt hoor ik het wel!
@DNA Ik vind ook dat je een mooi temp kaartje hebt, je temp is erg goed omhoog gegaan en blijft nu ook hoog! Hoeveel dagen was je DPO de vorige keren? @Noorus Bij jou ook, inderdaad kan het een innestelingsdip zijn en nu gaat ie goed omhoog. Spannend dames...
@Kinderwens: ik weet het niet, het is de eerste keer dat ik aan het tempen ben. Daarvoor wist ik niet 100% zeker wanneer mijn eisprong was geweest. Net een testje gedaan (kon me echt niet inhouden), maar was negatief