@DNA Hmm negatief testje, welke test heb je gebruikt? Ik hoop zo voor je dat de test het fout heeft, ik zie dat je ook net als mij zo onregelmatige cyclus hebt. Ik had bij mijn MK met 4 wk en 3 dg ook een negatieve test en 5 dagen later was deze wel positief. Nog even afwachten dus...
@Kinderwens: de Kruidvat 2v5. Het zal afwachten worden dus. Ik hoop echt dat ik over een paar dagen positief kan testen.
nou dna, mijn duimen draaien, hoop zo voor je dat je positief test. Hier voel ik mij zwaar k*t op het moment, 1 van mn beste vriendinnen op de thee en vertelde dat ze zwanger is. Bijna 9 weken al, ze durfde het niet eerder te zeggen..
@ DNA: jammer meid, maar het is allemaal echt nog mogelijk! Zolang er geen bloed komt, is er hoop! (bij mijn dochter werd k2v5 test op dag 40 (!) pas zwak positief (tuurtestje), had al 5 negatieve testjes gehad) Ik geloof dat 80% van zwangeren op NOD een positieve test hebben, maar die andere 20% dus later... Succes met afwachten. @ tulip: pfff, meid, wat dubbel. Ik kan me voorstellen dat je toch verdrietig bent nu . Sterkte. @ hier: bizar, weer precies dezelfde temp vanochtend . Had gisteravond even gecheckt of de thermometer het wel goed doet, ha ha!
@ dna: Duim voor je meid dat je over een paar dagen posi test! @ Tulip: Dikke knuffel voor jou meid! Kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu voelt! Vrienden van ons zijn maandag trotse ouders geworden van een dochter. Wordt weer ff slikken als we op kraamvisite gaan... Wat het wel wat makkelijker maakt is dat ze een naam heeft gekregen die wij niet zouden kiezen!
Hoi dames, lees nog wel trouw mee, maar reageer niet zoveel DNA Hoop dat je over een paar daagjes alsnog positief test! Kinderwens Wat staat die banner je toch goed... Tulip Hier zijn mijn beste 2 vriendinnen zwanger. Heb daar nu nog niet zoveel last van. Het wordt wat anders als ik denk ik straks die verse kindjes zie....dan wil ik ook. Hier Nog steeds bruinige afscheiding....nog steeds oud bloed. Krijg er echt zo een sik van... Vandaag is het wel weer wat minder maar durf bijna niet meer te hopen dat het op gaat houden. Het rare (en wel fijne) is dat ik wel gewoon weer in mijn cyclus zit, dus als het goed is over een paar dagen weer een ei... Nu maar hopen dat ik die dan eindelijk weer kan benutten. En buiten mijn ei.... Ik wil gewoon wel weer eens van bil! Tis inmiddels alweer zo lang geleden door dat hele ge-emmer met aanhoudend bloedverlies.
girafje, ben ook wel benieuwd naar die naam haha. collo, och 2 zelfs. Nou ik zie dus op tegen het zicht van haar groeiende buik enz. En daar zit ik dan met mn platte lege buik. Over zo'n lief babytje heb ik nog niet nagedacht, das ook nog ver weg.
@tulip, ik snap je gevoel helemaal. blijft ook nog wel een tijdje moeilijk denk ik. dikke knuffel. vind amy- lynn wel een leuke naam al zou ik t zelf niet kiezen
girafje, ja tis ook geen naam die ik zou kiezen. Moet wel zeggen dat er ergere namen zijn. Maar het maakt het idd wel makkelijker, als het nu ook eens een naam zou zijn die jullie op je lijstje hadden, dan wordt het wel moeilijker.
@ Tulip: Er zijn zeker ergere namen! Kom er genoeg tegen op school! Had eerst verwacht dat de roepnaam Amy zou worden en dan had ik het al leuker gevonden, ook al is dat evengoed niet mijn smaak. Maar smaken verschillen gelukkig
@Tulip Kan me inderdaad voorstellen dat dit kl*te aanvoelt. Je wilt ook zo graag. Mijn vriendin zal dat gevoel ook hebben, al 3 jaar bezig en ik ben nu zwanger. We gaan het haar binnenkort vertellen! @Collo003 Dank je, gisteren toegevoegd! Krijg nu ook steeds meer een goed gevoel erover. Damn, nog steeds vloeien, wat vervelend, ik hoop ook dat het snel stopt en je weer lekker kunt gaan klussen!
@ tulip en girafje: wat dubbel he. Aan de ene kant ben je blij voor hen, maar aan de andere kant wil je zelf ook zo graag... Een vriendin van ons is net zwanger van haar 3e. Zij raakt zo makkelijk zwanger, hij hoeft nog maar naar haar te kijken en het is al raak haha. Daar word ik dus zo jaloers van he. En mijn collega is 13 weken ondertussen en heeft weer een super echo achter de rug. De grote aankondiging is ook gebeurd ondertussen, en ze is zo gelukkig. Ik gun het haar zo, maar ik wil zelf ook zo graag Af en toe word ik hier zo depri van. Dan is het echt heel fijn om te weten dat ik hier op het forum bij jullie terecht kan Ik hoop zo hard dat we snel allemaal weer zwanger zijn hoor meiden!
Goeiemorgen! @ Girafje, die naam is mijn ding ook niet, maar het kan ook nog veeel erger! @ Tulip, tja oneerlijk verdeeld lijkt/is de wereld dan soms he... @ Kinderwens, wat heb je toegevoegd?! @ DNA, ik duim dat het ook snel allemaal ons mag overkomen!
Aaah!!! Jaa gezellig Kinderwens! Ik vind het altijd wel handig als mensen dat hebben, kan ik even spieken hoe ver ze in hun zwangerschap of cyclus zijn...