ha ha ja of dat dat lampje een andere kleur gaat branden als je eisprong er is! (maar dat lampje moet ook wel uitgezet worden wanneer je hem niet nodig hebt...)
@ Tulip: Weet je wat ik ook mega irri vind... het wachten elke maand! Vanaf de eerste echte ongi dag tussen de 16 en 18 dagen wachten tot mijn ei komt, dan 9 dagen wachten in de hoop dat er op dag 9 geen oud bloedverlies komt. Helaas komt dat steeds en dan weer 5 dagen wachten tot de ongi echt doorbreekt om weer opnieuw te beginnen met wachten! En ondertussen maar positief blijven!!! Dus een vaste dag met eisprong en daarna direct weten of je zwanger bent: Ja graag!
@ allen: ha ha, , ja zo'n knopje zou ik ook wel willen. Dat eindeloze geslinger tussen 'zal het wel?' en 'zal het niet?', erg vermoeiend . Op zich zou ik het wachten niet heel erg vinden, als ik dan maar niets zou voelen in mijn lijf! @ collo: tja handig, handig... Het is maar hoe je het bekijkt. Als ik nu zwanger zou worden, zou uitgerekende datum circa 4 feb zijn, en als je dan bedenkt dat mijn uitgerekende data van mijn andere kinderen 7 resp 9 feb waren, dan wordt het qua verjaardagen een erg drukke bedoeling hier in huis. Voor onze zoon is dat nu al heel heftig, dus liever niet. Bovendien wordt mijn dochter dan 4 en zou ze tegelijkertijd aan school en aan een brusje moeten wennen, wel heftig voor haar (denk ik). Dus nee, wij vinden het niet zo handig . @ wachtbankje: wat een spanning, wat een spanning... duimen draaien overuren!
Kache Ah, snap het. Hier ook wel redelijk druk mocht het deze ronde raak zijn met dochter in december en dochter in januari jarig (mijn kindjes komen tot nu toe te vroeg, dus zou het bij de derde ook verwachten). Hier inmiddels sinds gisteravond al knallende ovu-testen dus hengel mijn man gewoon mijn kant op vannacht (is nu op stap met vrienden). Ga niet nog een ei verkwisten... Kan me voorstellen dat na een aantal rondes het wachten echt niet meer leuk is. Ik ben sowieso niet van het wachten en heb ook eht een serieuze test-tick... Vanaf 7 dagen dpo begin ik te testen. Bij mijn oudste 8 dpo al een (hele lichte) positieve test gehad...weet dat het fout kan gaan, maar dat kan het daarna ook...dat weten we allemaal....dus ik test gewoon.
Hallo kwebbelaars! Ik heb wel even bijgelezen maar geen tijd om overal op te reageren. Ik wou alleen even melden dat ik nog niet ongesteld ben en er morgen een testje gedaan gaat worden. En nu moet ik opruimen want het is hier een bende
Hier ook nog steeds niks te bespeuren, maar heb zo'n gevoel alsof ik ongi ga worden 1 deze dagen... Mijn lichaam gilt al de hele week dat ik zwanger ben, word er gek en verdrietig van...
@Noorus: ik voel me precies zo. Ik denk steeds dat ik zwanger ben, maar ik vrees dat ik weer helemaal verkeerd ben. Ik voel me vandaag best verdrietig ook. Ik moest net even de stad in, en zag overal kersverse moeders en zwangerschapskledij
Klote he DNA...? Voelt echt zo rot. Jouw temp is nog mooi hoog, maar vrees dat de mijne nu gewoon echt gaat dalen... Heb ook beetje ongikrampen al... Wat voel jij? Ik was vandaag ook echt afwezig en niet te genieten op mn werk. Hoop dat mn clienten niet teveel last ervan gehad hebben...
nou meiden, hoop echt dat jullie het mis hebben en snel met een mooie test komen. @ hier, nog geen enkel idee, we klussen nog maar een tijdje door denk
Mamavansimone, spannend! Direct laten weten hier hoor, kunnen we meejuichen- of huilen! Noorus en DNA, ja rot is dat hè symptomen van zwangerschap en dan toch ongi worden grrrr!! Bij mijn laatste zwangerschap herkende ik meteen Vd vorige de symptomen en had ik bij wijze niet eens een test nodig zo duidelijk!! Ik hoop als het binnenkort weer raak mag zijn dat ik dan weer op lichaam kan vertrouwen ja! Rest Vd meiden, klus-ze, afwacht ze op t bankje! Zwangeren, hoe is het? Alweer bijna echo's? Hier alles fijn! Willen er vanaf juni weer voor gaan hebben we besloten! We zien wel hoe het komt! Hopelijk dan gauw raak Goed weekend!
@Noorus: ik heb af en toe wel lichte kramp, maar dat heb ik al een paar dagen... komaan, als ik dan toch niet zwanger ben, laat die duivels dan ook meteen maar komen dat we weer verder kunnen. Mijn temp is wel redelijk gedaald. Ik probeer mijn bmm nu ook in de gaten te houden of ik hier iets aan merk, maar zit nog potdicht volgens mij.
DNA Dat kramperige gevoel hoeft natuurlijk niet perse van een aankomende menstruatie te komen he? Ik had het in het begin van mijn zwangerschappen ook... Hoop voor jou dat je het lekker mis hebt! Noorus Kom op meid, bij jou ook nog geen tekenen om op te geven. Ga hard voor jullie duimen. Hummie Wat fijn dat jullie er in juni ook weer voor gaan. Even een break nodig gehad?
Ik heb hartstikke omowit getest vanmorgen. Mijn cyclus is dus compleet van slag. Lekker dan..... Als ik eind van de week nog niet ongesteld ben test ik nog wel een keer denk ik.
@ mamavansimone: pfff, meid, wat vervelend dat je nu geen duidelijkheid hebt! Maar nog geen bloed, dus zal voor je blijven duimen! @ DNA: oh meid, wat een spanning! Ik kan me voorstellen dat de uren nu echt voorbij kruipen. Ik hoop dat je snel ook duidelijkheid hebt. @ hummie: je klinkt lekker positief! Fijn dat jullie besluit hebben genomen en straks na pauze en vol goed moed tegenaan kunnen! @ Noorus: hou je het nog een beetje uit!? @ hier: als ik de tekenen van mijn lijf een beetje goed heb begrepen, komt er binnen een paar dagen een ei aan. Begin het tempen en voelen een beetje onder de knie te krijgen . Vandaag mijn eerste 'eggwhite' gesignaleerd, heel bizar om te merken dat het echt zo werkt als overal staat, kon een prachtig 'draadje' trekken, ha ha! Er gaat een nieuwe wereld voor me open .