mamavansimone, wij liepen gelijk, helaas hier niet meer getst (beetje bruinverlies nu) en denk ik dat mijn ongi eraan zit te komen. Ben wel verdrietig dat mijn lichaam mij deze ronde zo voor de gek heeft genomen....meer lees hier dat ik helaas niet de enige ben....sterkte allemaal en we maken er ondanks alles gewoon weer een gezellige zondag van toch? groetjes!
@ Jolan, ja ik baal ook dat m'n lichaam zulke valse signalen afgegeven heeft (hoewel er mss wel een innesteling plaats heeft gevonden, dat weet ik natuurlijk niet). Maar goed, we gaan voor een hele mooie volgende ronde dan maar...
@DNA, Ik blijf voor je duimen meiden! Geen bloed is goed he! @Noorus' Jammer zeg... op naar de volgende ronde! Hoop dat het dan snel raak is! @MamaVanSimone Balen meid... snik... hoop dat het gewoon nog te vroeg is, welke dag zit je nu? @Hummie, Hier gaat het redelijk, ik voel me sinds gister ineens niet meer zwanger. Heel raar, heb vannacht ook eng gedroomd, moest naar het ziekenhuis VK en ze wou geen echo maken. Toen ik zei dat ik bang was en begon te huilen, deed ze me iets om de pols en moest ik mijn man positieve dingen zeggen. Daarna zei ze niets alleen dat ze me met de 12 weken echo zelf wou zien eind april ?!? En toen werd ik wakker, ik hoop maar dat het niets voorsteld en zeker omdat ze eind april zei, die tijd hebben we gehad. Maar heb er wel de schrik van!
@mamavansimone: balen zeg! Ik hoop dat je eind deze week alsnog positief test! @Kache: spannend he? Was bij mij ook toen ik daar op begon te letten! Hou je alles bij op FF? @jolan0: ik kan soms ook zo boos en verdrietig tegelijk zijn dat mijn lichaam me steeds zo voor de gek houdt. Je ben niet alleen, helaas hebben de meesten van ons daar last van... @Noorus: ach nee meid, heeft het echt doorgezet nu? Hopelijk volgende ronde beter! @Kinderwens: zulke dromen zijn zo vreemd en geven je een slecht gevoel achteraf. Meestal zeggen ze helemaal niks hoor. Zijn gewoon je onderbewuste angsten die je hersenen 's nachts verwerken. Alles komt helemaal goed @hier: nog geen bloed te bespeuren. Vannacht voelde ik me echt niet lekker. Buikpijn, misselijk, pijnlijke borsten. Nu weer wat beter gelukkig. De tijd gaat echt heel traag voorbij. Iedere keer als ik naar de wc ga ben ik bang voor bloed, maar nog niks te zien. Mijn bmm zit ook nog potdicht. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat die open als je ongesteld gaat worden?
@DNA geen verstand van baarmoedermonden helaas. @kinderwens ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Mijn vorige was 25 dagen dus ik had dit niet verwacht. Maar geen bloed geeft moed ofzo @jolan0 Jammer dat het bij jou ook niet gelukt is. Volgende ronde beter! @noorus toch ongesteld geworden? Balen!! @tulip lukt het allemaal nog een beetje? Had je je ei nou al wel gespot of nog niet? @collo003 veel plezier met klussen! @kache Ik ben nog niet begonnen met dat soort dingen. Maar als het deze ronde niet raak is zal ik me ook eens beter inlezen.... Misschien helpt het, met mijn onregelmatigheid is het wel nodig denk ik... @hier nog niks te bekennen, ik zat net een test van mijn vorige NOD te kijken toen ik zwanger was en daar zag je ook bijna niks op, dus wie weet als mijn ei wat later was (niet te laat hoop ik) en de innesteling weer laat was kan ik nog een kans maken eind van de week. Ik heb net gekeken en mijn langste cyclus was de eerste na Simone en die na mijn mk. Verder was het allemaal 30 dagen of korter. Heel vreemd dus
mamavsimone, getsie wat balen zeg!! Had stiekem wel een gevoel dat het goed zat bij je....misschien toch te vroeg, hoop het echt voor je. noorus, he meid balen!!! jolan, elke keer hoop je weer dat het raak is he?? Ik hoop echt dat het snel zo is.. mamavsimone, hier klussen we gewoon nog even verder om de dag. Tis allemaal heel moeilijk. Ik heb deze ronde niet getempt, dus ook geen idee wanneer een evt. ei zou moeten komen. Wij houden dit gewoon een paar weken vol Als ik deze ronde niet zwanger ben en ik weer zo'n lange cyclus blijk te hebben, dan ga ik eens naar de dokter om te kijken wat die voor mij kan doen, want om de 3 maanden een kansje om zwanger te worden wordt mij op het moment gewoon even te veel.
@ Jolan0: he meid, wat jammer . Vervelend ook als je van alles voelt van te voren... Veel geluk de volgende ronde! @ Noorus: balen! Ik hoop meer succes de volgende ronde! @ DNA: jeetje wat spannend. Het klinkt allemaal erg hoopgevend. Ik heb helaas geen idee wat baarmoedermond zou moeten voelen. Logischerwijs zou ik zeggen dat-ie open moet, omdat anders bloed er niet uit kan, maar ik heb geen idee wanneer hij open gaat staan? Veel sterkte met afwachten! Daalt je temp normaal gesproken duidelijk voor menstruatie? (en ja, ik hou het ook bij op FF, maar lijkt me nu nog niet zo spannend om te delen ) @ mamavansimone: vreemd ja, maar wel heel hoopgevend! Ik hoop dat bloed wegblijft en je straks toch een positieve test in handen krijgt. Het kan he, ik ben bij mijn dochter zwanger geworden in mijn langste cyclus ooit (ca 37 dgn, gok ik). Duim, duim! @ kinderwens: he gets, een nare droom, maar dat is een heel bekend kwaaltje, hoor. Heel levendig en emotioneel dromen, had hier beide zwangerschappen veel last van en er is nog nooit iets van uitgekomen... (gelukkig maar!)
@Kache: het is de eerste ronde dat ik mijn temp bijhoud, dus ik zou het niet weten helaas. Dat maakt het allemaal extra spannend omdat ik nog niet weet wat ik kan verwachten.
MamavanSimone Balen meid. Hoop dat het iig snel duidelijk is...en dan het liefst met een tweede streepje... Kache Hahaha, raar he. Je leest op internet van alles over eiwit, rekbaar slijm. Kon er echt geen pindakaas van maken. En als je het dan ineens hebt is het volkomen helder en logisch... Jolan He, bij jou ook al niet....jammer. Noorus OH nee....verdorie, wat een rotmaand.... Kinderwens Geloof echt niet dat je droom wat betekend. Het lijkt me eerder een teken van zwanger zijn... Ik droom ook altijd heel freaky als ik zwanger ben. DNA Hoop dat jij echt op roze gaat deze maand! Ga je testen of wacht je het voorlopig nog even af?
@collo: ik wacht nog even af. Vorige cyclus was 33 dagen, en vandaag zit ik op dag 33... Ik kan me niet voorstellen dat het gelukt zou zijn, dus ik denk dat ik een dezer dagen wel ongesteld zal worden.
hoop het niet voor je dna! Wat ik nu toch weer heb, misschien herkenbaar?? Ik heb van die kleine spelden steekjes onderaan in mn buik. Het is niet hetzelfde als ongesteldheidskrampen, want die zitten echt in mn buik heel duidelijk, maar dit is meer bij mn blaas. Er komt dan ook steeds even druk op mn blaas te staan. Denk ook niet van een eisprong, want dat heb ik 1 keer gehad en dat zat ook veel hoger.
ik herken dat wel! Ik heb dat meestal als ik ong moet worden. Soort prikkeling van mijn blaas. ik moet dan ook zeer regelmatig plassen net alsof ik blaasontsteking ga krijgen. @hier in afwachting van de eisprong. Doe ovutesten maar nog niks op komst. denk zelf morgen positieve test. en dus druk al aan de klus. groeten
nou ergens hoop ik dan dat het dat bij mij ook is. Want zit nu op dag 23 ofzo en als ik met een week ofzo ongesteld ben, zou dat echt super netjes zijn, daar durf ik niet eens over te dromen. Al hoop ik het helemaal niet meer te worden natuurlijk, maar het is veel beter dan 70 of 80 dagen. Ik moet ook veel plassen idd.
dna en noorus: ik weet hoe je je voelt, samen met de andere meiden.... Ik heb wel een vraagje aan jou dna, tel jij deze dag als dag 1 of morgen als je ongi doorzet? Ik telde dan altijd vanaf morgen zeg maar maar denk dat ik voor deze ronde een dag extra tel. snap je? sterkte tulip: ik hoop op mooi rolze voor jou, of inderdaad een korte cyclus. En anders misschien de volgende ronde langs de ha? misschien heeft hij wel iets wat helpt? kache: lukt het tempen? knap dat je er zo mee om kunt gaan terwijl het nog niet echt voor het echie is. Hopelijk is het straks mooi in een keer raak! kinderwens: ik had ook altijd zulke dromen. Echte nachtmerries waarvan je hoopt dat niks uitkomt. Door je mk snap ik heus dat het nu extra spanningen met zich mee brengt en dat z'n droom een grote indruk maakt. Ik hoop zo erg dat alles goed gaat met je. En als je je heel veel zorgen maakt probeer dan de vk te vragen voor een extra controle. Ze begrijpt heus dat dit heel spannende dagen/weken zijn! Sterkte en een knuffel voor jou en ik hoop gauw te lezen dat je weer iets meer gerust erover bent! Andere zwangeren: hoe gaat het met jullie? fijne avond allemaal! groetjes!
o ja kinderwens: ik was benieuwd of je het je vriendin al verteld hebt en hoe ze reageerde (als ik er naar mag vragen natuurlijk) groetjes
@jolan0: nee, ik begin pas aan een nieuwe ronde als mijn ongi echt doorbreekt. Ik reken dat van vandaag nog gewoon als spotting, want het is ook echt nog niet veel, maar 2x gehad bij het afvegen een beetje.
@Jolan0 Bedankt voor je lieve woorden! We hebben het dit weekend tegen onze ouders, broer en vriendin en schoonzus/zwager en zoon verteld. Mijn man is deze hele week in het buitenland aan het werk en komt vrijdag terug. Na het weekend zullen we het iedereen gaan vertellen en ga ik als eerste naar haar.