Jolan, ik ga dan ook zeker naar de ha, dan moeten ze wat voor mij doen. Dan zijn we ook al weer een,jaar bezig. Noorus, he wat naar. Dna, ik duim nog steeds voor je hoor.
Dames met ongi, balen zeg! @Tulip, Heb je al eens geprobeert met teunisbloem? Kun je in tablet vorm krijgen en bij mij hielp het, ik kreeg een regelmatigere / kortere cyclus!
@ DNA: ah nee, balen! Wat jammer. Qua tellen moet je volgens mij de eerste dag met (donker)rood bloed als 1e menstruatiedag houden. Sterkte! @ tulip: groot gelijk meid, dat je dan naar huisarts gaat. 70-80 dagen is ook echt heel, heel lang. Wat je beschrijft lijkt een beetje op wat ik 'drukkend gevoel in bekken' noem. Af en toe ook met steekjes en trekkend gevoel rond het schaambeen en wat vaker plassen. Ik kende het niet, maar sinds 2e cyclus na miskraam duidelijk aanwezig, rond de eisprong (circa 5-7 dagen) en dan een klein weekje voor menstruatie begint het weer opnieuw. Ik zit nu (denk ik) tegen mijn eisprong aan en sinds gisteren echt weer last van. (dus misschien is het van een eitje?? Dat zou op dag 23 ook vrij welkom zijn, lijkt me?) @ Jolan0: tempen schiet wel op, ik begin nu ook wel echt veranderingen in baarmoedermond en slijm te herkennen , al weet ik het pas echt als de cyclus een keer helemaal rond ben. Zit nu te wachten op eisprong/ temp stijging, hopelijk is dat straks duidelijk te zien. Qua klachten zou ik gedacht hebben dat gisteren was , maar temp is dus (nog) niet omhoog. En dat was ook de reden dat ik wilde gaan tempen, dat ik wat beter al die klachtjes kan plaatsen met wat er daadwerkelijk gebeurt daar binnen... @ kinderwens: wat fijn dat je inmiddels al weer in de 'vertel-het-de-wereld' stadium zit!
kache, ja ook een eitje zou al een verbetering zijn idd. kinderwens, nog nooit van gehoord, ga eens ff googlen.
@tulip ik hoop echt voor je dat deze cyclus een beetje een normale lengte heeft @DNA ik duim voor je hoor dat het bij spotting blijft. @noorus balen dat je ongesteld bent geworden, succes in de volgende ronde Hier nog steeds niks, wel een drukkend gevoel onderin mijn buik maar geen bloed, zelfs geen spotting en ik veeg echt heel goed af haha! Ik zou vrijdag nog een keer testen maar misschien doe ik het morgen of woensdag wel alvast. Het gaat wel lekker met dat lijf van me. Vroeger deed het gewoon wat het moest doen en nu is het zo'n puinhoop.
Ik heb een groepje lotgenoten gevonden, we gaan woensdag weer testen Ik blijf maar staren naar die omowitte test en soms denk ik te kunnen zien waar het streepje had moeten staan. Maar ja dat telt niet haha!
kache, bij jou duren die steekjes dus ook een aantal dagen?? Ben heel benieuwd of het idd van een eisprong geweest is, voor de zekerheid gister maar even geklust Als dat zo is, kan ik het dus heel goed voelen, dat zou op zich wel heel fijn zijn. Gister met een vriendin zitten bellen, ik ga deze cyclus niet meer helemaal afwachten, ik ga heb vandaag onze oude ha gebeld om onze dossiers door te sturen naar de nieuwe (zijn net verhuisd) en ga van de week een afspraak met de nieuwe ha maken om te vragen of ik op zn minst bloed mag laten prikken om te kijken of de hormonen helemaal in orde zijn.
heb intussen ook ff zitten googlen en op zp gezocht en het kan idd wel een eisprong zijn, want ik ben ook super misselijk en dat hebben meer mensen lees ik. Hopelijk is het elke maand nu zo duidelijk.
@ tulip: verstandig om het nog even gezellig te maken ! Ik kan je morgen hopelijk definitief vertellen of het mijn eisprong was, temp moet eigenlijk verder omhoog nog, maar ik denk het wel. Vandaag minder last van en afscheiding is niet meer 'vruchtbaar'. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om nog verder te wachten, hopelijk kan de huisarts (snel) iets voor je betekenen! @ mamavansimone: oh, oh, wat spannend!!
collo, ja dat zou een flinke sprong vooruit zijn. Man is vanavond helaas niet thuis, maar morgen zullen we toch ook nog wel een gokje kunnen wagen??