DNA, jammer meid! Idd volgende ronde, nieuwe kansen!! Eisprong voelen, voel het bij mij ook duidelijk. Voel echt een zeurderig gevoel (meestal links onderin) en dat is zo'n 2 dagen en dan weg. Icm vr slijm gelukkig goed te vinden! Klussers en wachtenden, succes weer! Hier alles goed!
Dna en girafje, hele dikke knuffel van hier en op een hele mooie roze ronde voor ons allemaal! @ tulip, hou jij je temp ook bij in FF? Benieuwd of je eisprong geweest is Ik ben hier even iets minder meiden, merk dat ik van mezelf me even iets meer op andere dingen moet focussen... We gaan dit weekend ook op motorvakantie, dus sowieso even druk genoeg en dat doet me wel goed!
Hallo, Jeetje wat heb ik het moeilijk vandaag. Vraag me op dit moment af hoe ik verder moet. Ben opeens weer zo intens verdrietig. Mis zo ontzettend het zwanger zijn. De tranen lopen al de hele dag over me wangen. Voel me zo alleen hierin. Dus even mijn hart hier uitstorten. Ben nu in afwachting van mijn eisprong die ik eigenlijk maandag al verwacht had, dat maakt me ook onzeker. Ben zo bang dat er op de natuurlijke manier niet een 2e kindje zal komen. Zat net te lezen op internet dat ook een post partum depressie ook kan optreden na een miskraam. Het zal toch niet........ Ik weet ook even absoluut niet waar ik nou behoefte aan heb. Krijg het niet meer bedacht. Ik ga nu maar even op de bank liggen heb de man een middag slaapje laten doen heb ik even rust. Bedankt dat ik even me hart heb kunnen luchten.
lieve Rebma, Goed dat je je hart hier lucht. Ik denk dat alle meiden hier kunnen bevestigingen dat we van tijd tot tijd hetzelfde gevoel hebben. Ik had het afgelopen weekend. Het is ook niet niks, de droom die je had is helemaal weg. En al wat ervan over is is de hoop op een nieuwe zwangerschap. Maar zoals de zwangere dames ook al aangeven, als het dan raak is is er opnieuw alle onzekerheid. Ik wens je veel sterkte en rust lekker uit en laat die tranen maar even lekker lopen, dan zul je zien dat je over een dag of twee je weer een stuk beter voelt. groetjes!
@ Rebma: Het enige wat ik nu kan zeggen is dat ik precies hetzelfde voel/denk! Dikke knuffel voor jou meid!
Rebma, ik snap je helemaal. Dikke knuffel. Vanochtend bij de dokter geweest en zij denkt dat het wel allemaal vanzelf goedkomt. Mag half juni weer terugkomen, baal als een stekker. Ben er ook echt ff niet goed van.
@ Tulip: Dikke knuffel voor jou meid! Het is gewoon zo K*T dat als je een mk hebt gehad de medische wereld een stuk harder wordt! Je kunt zwanger worden, dus wacht maar weer af! Zonder mk ben je soms beter af denk ik wel eens...
tulip: ach nu ben je nog niks wijzer....er zijn hier meiden die iets slikken (zwangerpillen van etos dacht ik weet het niet zeker) waardoor de cyclus ook korter wordt. misschien iets voor jou? girafje: daar kan je helaas wel eens gelijk in hebben....
@Rebma; Ik ken je gevoel, ik denk dat we allemaal zo'n momenten hebben gehad. Het is moeilijk, zo'n mooi wonder en dan valt alles ineens in deugen. Neem er de tijd voor, het komt zeker goed. Probeer positief te denken. Mijn VK zei: 'je lichaam weet nu hoe het moet, dus dan komt helemaal goed'. Ik heb maar 6-8 eisprongen per jaar en ben ook vrij snel aangeteld. Praat er veel over, lucht je hart! Hou moed! @Tulip; Ik kan me voorstellen dat je baalt, heeft ze helemaal niets gedaan? Hoe ver ben je nu in de cyclus? Heb je nog gekeken naar de teunisbloem? Bij mij baatte het echt!
Ha Jolan0, Hier gaat het opzicht wel goed, net wel ff geschrokken, had wat bruinsige afscheiding. Dacht eerst bloed, maar gelukkig niet. Bijna 10 weken, bijna op 1 kwart, 2 cijfers, dat zal me meer geruststellen. Ik ben nog steeds erg onzeker. We hebben het ook nog steeds niet tegen veel mensen verteld, wil het van de ene kant van de daken schreeuwen, maar ben ook bang! We moeten er maar vanuit gaan dat alles goed is en goed blijft gaan!' Hoe gaat het nu met jou? Liefs..
ik kijk met j mee uit naar de 24ste! Leuk dat je een 3d echo gaat maken. Zou ik ook willen maken als het zo ver is. Willen jullie weten wat het wordt? Met me zelf gaat het goed hoor. Van het weekend zat ik er even helemaal doorheen, maar nu gaat het weer goed. Groetjes!
Ja nog 2 weken en dan echo bij VK en dan de 29e een pretecho (vroege). Ik heb een geheel pakket genomen en kan vaker een echo maken. De echoscopiste zit bij mijn werk in het gebouw. Dus dat komt helemaal goed. Dat ik maar vaak mijn baby kan bekijken! We willen ons qua geslacht laten verrassen met de bevalling, echter gaan we bij een latere pretecho waarschijnlijk wel een foto laten maken, zodat we dat wel later op beeld hebben! Maar dat weteen we nog niet zeker. Fijn dat het nu beter met je gaat, die dipjes had ik ook altijd! Komt helemaal goed meid!
@ Rebma: ja ik ken het gevoel ook... Dan voel je je zo alleen in je verdriet. @ tulip: ik hoop dat het voor jou allemaal snel goed komt. Misschien zijn die zwanger worden pillen of die teunisbloem wel iets voor jou? @ Kinderwens: spannend zeg! Je moet wel nog een tijdje wachten op de volgende echo zie ik. Hopelijk kun je de tijd een beetje doden in afwachting. Hier alles rustig. Ik baal wel dat het weer wachten is op een eisprong. En dan weer wachten om te testen... Bah ik wou dat ik even kon vooruit spoelen dat het allemaal wat sneller gaat.
@DNA; ja 2 weken nog.. maar de tijd vliegt wel, gelukkig! En met Hemelvaart ertussen al helemaal. We gaan het nu voorzichtig en langzaam aan steeds meer mensen vertellen, dus dat ik wel leuk! Ik wou dat ik samen met je die tijd vooruit kon spoelen....
Kinderwens, wilde van het weekend even kijken idd. Maar dan moet ik denk tot een,nieuwe cyclus begint wachten zeker, of niet. Girafje, ja dat dacht ik dus ook. Had ik maar niks gezegd over die miskraam en puur alleen het feit dat we al weer een jaar bezig zijn bijna.
Hoi allemaal, ik zag dat ik hier al een tijdje niks gepost had. Ik heb gisterochtend niet hoeven testen want ik plaste rood dus ik wist precies waar ik aantoe was. Een cyclus van 33 dagen en daarvoor en van 25, lekker onregelmatig. Nu ben ik weer aan het aftellen, onze klusweek gaat nu lopen van cyclusdag 10 tot en met 20 denk ik ofzo. Hard werken dus zometeen hihi!