@ Rebma: dikke knuffel meid, is ook erg verdrietig, het verlies als je er al zo lang op gewacht had en je onzeker bent wat de toekomst gaat brengen. Doe rustig aan en gooi de emoties er vooral uit. Sterkte! @ Tulip: pffff, dat is lekker makkelijk van huisarts, 'komt vanzelf wel goed' . Wat een domper. Ik kan me voorstellen dat je baalt. Hopelijk gaat teunisbloem misschien wat voor je doen? Ik heb nog niet gemerkt dat cyclus korter wordt, maar ja, ik heb/had natuurlijk al een redelijk regelmatige cyclus, die niet buitensporig lang is. Volgens mij hoef je niet te wachten tot een nieuwe cyclus, al zal het effect misschien pas echt zichtbaar worden in een volgende cyclus. @ dna: balen van ongi meid, ik kan me voorstellen dat je opziet tegen al dat gewacht weer... Knuffel! @ kinderwens: fijn om te horen dat het goed gaat, jammer natuurlijk dat de onzekerheid toch wel blijft (ook schrikken dan als je opeens zoiets afveegt op WC!). Onbezorgd zwanger zijn zit er voor geen van ons meer in, denk ik... succes met wachten! @ hier: collega paar dagen geleden bevallen van dochtertje, foto's gezien. Zucht. Volstrekt nutteloze gedachte, maar vroeg me toch opeens beetje verdrietig af of het een jongetje of meisje zou zijn geweest . Ik vul alles netjes in tempkaartje, maar begrijp me lijf nog niet echt. Had het idee dat eisprong al geweest was, maar temp blijft nog hangen en vandaag opeens veel mega-vruchtbaar slijm (over eiwit gesproken!!). Dus ik zal mijn lijf weer eens verkeerd begrepen hebben??
Kache: spannend hoor! Kan goed zijn dat je eisprong nog komt hoor. Die temp moet echt omhoog als ie geweest is Ik vraag me soms ook af of het een jongen of meisje zou zijn geweest. Ik denk een meisje, maargoed...
mamavsimone, he balen!! kache, ja het frusteert enorm, zeker met deze cyclussen, als het steeds rond de 30 dagen zit dan is een cyclus iig zo voorbij, maar bij mij duurt het dan weer 3 maanden. Ben er echt even goed ziek van.
@Tulip; Ik ben wel gestart bij een nieuwe cyclus, weet niet of je ook al tussendoor kunt starten. @MamaVanSimone; Damn... balen! Succes in de komende ronde! @Kache, Nee ik denk dat we allemaal die spanning zullen hebben! Al wisselt het wel per dag, soms ben ik erg positief en de andere dag weer bang. Maar heb maar 1 x deze afscheiding gehad, dus niet te druk maken!
@ Kinderwens: fijn dat het bij die ene keer gebleven is! @ hier: :x gisteren ruim een uur op huisartsenpost gezeten (mega-druk), heb een vaginale schimmelinfectie te pakken voor het eerst van mijn leven . Pffff, ik word echt krankjorum van de jeuk! En dan gaat medicatie pas over 2-3 dagen echt werken. (respect voor de vrouwen die dit vaker hebben!) Nou ja, FF heeft nu wel mijn ei gevonden op dag 16 en ik kan dus nu concluderen dat ik 5 dagen van te voren al van alles voel. Het drukkende gevoel, steekjes en trekkende, is nu ook weg (dus tulip: ja, het was echt mijn ei! Hopelijk bij jou ook!!). Eigenlijk is het dus heel simpel, zodra ik iets ga voelen moet ik flink gaan klussen, dan zit ik altijd goed .
Kache, nou hoop het echt idd. Zou wel fijn zijn als die zich voortaan zo aankondigd...lekker duidelijk
@Kache: mooi kaartje, is heel duidelijk. Wie weet blijft je temp wel hoog nu... Ik ga deze ronde mijn temp vaginaal meten ipv oraal zoals vorige ronde. Hopelijk is het dan wat duidelijker.
@ Kache: Hoop voor je dat de medicatie eerder werkt dan pas over 2-3 dagen. Hoop dat je nu ook makkelijker je ei kan vinden elke maand!
kache, ik heb dat helaas ook al eens gehad. en heb toen creme gehad die je in moet brengen en laat maar zeggen dr op moet smeren. hielp bij meteen. iig jeuk en branderig gevoel werd minder. maar kan een ander soort infectie zijn geweest
@Kache; Hopelijk heb je er snel geen/minder last van. Fijn dat je nu je eisprong voelt! Hopelijk is het snel raak! Vandaag is de dag dat we het vele mensen gaan vertellen, heb er echt zin in! Was om 07.00 uur al wakker, hihi... zo de cakejes versieren met babysokjes, speen, flesjes e.d. uit marsepijn!
@ kinderwens: wat symbolisch eigenlijk, dat je op moederdag iedereen gaat vertellen . Leuk dat je er ook zo'n werk van maakt, krijg je veel bezoek of ga je dat allemaal uitdelen? Wat heerlijk dat je nu al de 10 weken 'ongeschonden' hebt gehaald! (moet ook een beetje gniffelen, om 7:00 uur 'al' wakker? Voor mij is 7:00 uur al jaren uitslapen en zeer zelden gegund . Vanochtend was het 6:30 uur) @ DNA: ha ha, nee hoor, temp gaat niet hoog blijven. Los van de condooms , hebben we geen seks gehad in vruchtbare dagen (druk, druk ). Ik ben zelf ook een beetje verbaasd dat het tempen zo goed werkt en idd een mooi kaartje laat zien . Ik temp ook vaginaal. @ hier: vanochtend lijken de klachten een beetje minder geworden (gelukkig!), hopelijk heb ik het ergst nu gehad!
veel plezier kinderwens!! kache, nou mooi toch dat het tempen goed voor je werkt, dat belooft wat als jullie er weer echt voor willen gaan..
Ik denk dat wij het deze ronde even wat rustiger gaan doen. We trouwen op 18 augustus, en gisteren zijn mijn maten opgenomen en mijn bruidsjurk is besteld. Dus een buikje is eventjes wat lastig haha
Mamavansimone, balen meid. Nieuwe ronde nieuwe kansen!! Kache, heel vervelend ja zo'n infectie! (ooit eens gehad na antibiotacakuurtje... Nou erg irritant idd!) Kinderwens, hoe was het vertellen?! Hoe gaat ie verder? DNA, wat leuk trouwen! Ik ben afgelopen kerst ook gevraagd! Wij wachten er nog even mee, met trouwen! Mooi als kindjes erbij kinnen zijn Hoe is het met de wachtenden? Hier, we hebben om ei heen geklust bewust (denken we, cyclus is iets langer laatste x), willen er rond juni weer voor gaan. Maar heb toch gevoelige borsten nou met steekjes, aders wat meer en onderin wat opgezet gevoel. Ehmmmm... Ga nu toch erg twijfelen! Als het raak is os het enorm welkom, Van harte! Woensdag is nod, we wachten af! Hihi... Best beetje kriebels nu.
@jolan0; Bedankt, het was echt super leuk! Echt fijn dat je nu er gewoon over kunt praten! @Kache; Ja moederdag, dan mag ik mezelf ook verwennen he! hihi... Ik had toevallig gisteren met 2 nichtjes afgesproken bij mijn tante en bij mijn andere tante komt veel familie elke zondag bij elkaar. Dus dan had ik alles in 1 keer. Daarna nog even naar mijn peetoom en peettante gegaan! Echt leuk... ze hadden het meteen door met de cakejes! Mijn man is nu weer naar het buitenland, komt morgenavond gelukkig weer terug. Dan zijn onze vrienden aan de beurt, ben benieuwd hoe hun reageren. Poeh, voor mij is 7 uur echt vroeg, hihi... als ik moet werken begin ik meestal om 09.00 uur. Ach ik moet zeggen dat ik het wel lekker vind dat ik nu elke keer zo vroeg wakker ben. @DNA; Wat leuk, binnenkort trouwen! Spannend... nee daar kan inderdaad geen buikje bij als de jurk nu besteld is. Geniet van de voorbereidingen, ik vond dat ook super leuk! En zo'n dag is echt geweldig! Het gevoel, de liefde... super! @Hummie; Ik voel me super goed, nergens last van! Af en toe beetje moe! Spannend bij jou, woensdag de dag... ik zal voor je duimen!!
@ DNA: gefeliciteerd! Wat leuk trouwen . Ik kan me voorstellen dat je nu wel in je jurk wil passen, het zijn ook belachelijk dure dingen . Om die reden durfde ik toendertijd niet eerder te stoppen met pil, ondanks de sterke kinderwens. @ kinderwens: wat fijn dat de cakejes goed geslaagd zijn! En tja, het voordeel van vroeg wakker, de dag wordt een stukje langer, krijg je soms wat meer gedaan. @ hummie: toch een beetje spannend dus? Succes met wachten. @ hier: infectie is nu goed aan het wegtrekken, nog een paar dagen dan zal alles helemaal bij het oude zijn, denk ik. Leuke knutseltjes van kids gehad op moederdag, dit jaar hebben ze voor het eerst door wat het inhoud en wilden vol trots vertellen hoe/wat ze gemaakt hadden, so cute!
Hoi Allemaal, Wie heeft er een bergje energie over? Hier na 5 dagen dan eindelijk toch nog een eisprong gehad. Daar wordt ik zo nerveus van ;( . nou ja toen ik zwanger was geworden was het ook na zo`n late eisprong dus wie weet. Met mezelf afgesproken niet teveel te hopen. Gisteren acupunctuur gehad, slopend! oh jeetje wat wil ik weer graag zwanger zijn en natuurlijk ook voor jullie allen. kom maar op met die roze wolken. sterkte allemaal.
Helaas... Net test gedaan want nog steeds niet ongi: omo wit!! Ook al waren we er nu nog niet bewust mee bezig het is wel van harte welkom!! Jammer... Gewoon va juni gaan we er voor!
@ Rebma: Helaas geen energie over voor je. Ben blij dat ik bij mezelf merk dat ik wat meer energie krijg! @ Hummie: Ook al ben je er niet bewust mee bezig is het toch balen dat de test omo wit was!