nou hier weet ik het zo langzamerhand ook niet meer. Voel mij al een dikke week zo slecht, ik ben hondsmoe val echt s middags om 3 uur in slaap. Sta te kokhalzen onder de douche en plas echt nog steeds om de 10 minuten. Dus toch maar een testje gedaan en negatief natuurlijk....
Ben Tamara ik heb in jan ook een misskraam gehad was 7 wkn heel veel verdriet gehad gelukkig kreeg ik na 28 dgn weer mijn normale cyclus terug,we zijn nu weer aan het proberen zwanger te raken ik heb 4 mei me ei gehad dus ik kan zaterdag testen liefs doe ik.het nu,maar durf het niet we gaan 17 aug dit jaar trouwenik.hoop zoooo voor die tijd zwanger te mogen worden! Ik heb wel kleine sympt zoals ik.ook ervaar van.mijn 1ste zwangerschap vreetbuien hoordpijn vanaf mijn ei witte afscheiding nu ook nog en normaal heb ik4 dgn voor mijn ongi al bruin,borsten alleen gevoelig als ik erop druk voel ook allemaal opgezette knobbeltjes af en toe steekjes en als ik opsta zwart voor mij ogen,,,,ooooowwwww ik durf ook weer niet te testen ik hoop het zo! Aar heeft iemand ongeveer de zelfde symt als mij gehad?
@ Rebma: he meid, wat verdrietig dat je zo voelt. Ik heb best wat energie voor je over! Dikke knuffel. Is het acupunctuur voor betere cyclus ofzo, of meer voor andere ongemakken/problemen? Hopelijk doet het fijn zijn werk! @ Hummie: he jammer. Herken het helemaal, de hoop was er toch even, dan is het toch teleurstellend. Ongi nu inmiddels begonnen? @ Tulip: pffff, meid, wat ellendig! Jammer ook dat die test niets opleverde, zeker als zo veel dingen in je lijf voelt. Ik herken het van mijn eerste (en beetje minder 2e) cyclus na de miskraam. Veel sterkte met afwachten en met jezelf overleggen wanneer je weer gaat testen. Ik zal voor je duimen dat het toch een positieve wending krijgt! @ Tamara: ik herken het niet echt, maar ja, er zijn ook zoveel verschillende klachten die bij zwangerschap kunnen passen. Ik kan begrijpen dat je het erg spannend vindt, maar op NOD testje doen zal denk ik toch uiteindelijk het meeste rust geven. Succes!
kache, ja ik wacht nu zeker een week, eerder heeft toch geen zin. Denk ook echt dat ik niet zwanger ben, maar dit is ook echt heel vaag...
Dames ik.kon.het vanmorgen niet laten om toch 2 dgn eerder te testen mijn gevoel zei gewoon iets! En wat denken jullie,,binnen 5 seconde een.2de streep hij.is iets lichter maar hij.is duidelijk oooowwwww zo blij! Hoop.dat het goed mag.blijven.gaan!!
Kinderwens, fijn dat je je goed voelt Kache, thanx ja is toch ff balen na een beetje hoop! Vandaag ongi. We gaan er gewoon va juni voor. Want net als bij jou is onze kleine meid in feb jarig en slaan we die maand even over (mocht t meteen raak zijn). We vinden het voorjaar/zomer wel erg mooi! Fijn dat jouw klachten minder worden Rebma, sorry, hier net zo weinig energie! Knuf voor jou. Fijn dat acupunctuur helpt voor je. Tulp, ja die symptomen hier dus net zo, hondsmoe, en zwang sympt enz en dan zo'n stomme witte test! Snap nu even niks van mijn lichaam, zucht! Tevens is cyclus langer geworden en onregelmatiger na mk... Ik voor op gauw meer duidelijkheid voor je en voor jou wel een dikke posi test volgende week! Hier vandaag ongi geworden. Nu genieten van lang weekend met mijn schatjes!
@tulip: ik duim ook voor een positieve test volgende week! @Hummie: balen meid. Hopelijk volgende maand een knaltest! @Tamara: gefeliciteerd! Wij trouwen 18/08, een dag na jou dus. Ik hoop tegen dan ook zwanger te zijn Hier: alles nog steeds rustig. Aan het wachten op mijn ei. Mijn temp blijft echt superstabiel nu ik vanginaal temp. Ben benieuwd hoe mijn kaartje er nu uit gaat zien.
bedankt meiden, maar ik verwacht er niks van dna, fijn dat het zo goed gaat met tempen. hummie, op naar de volgende ronde met een positieve energieboost
@Tamarasteven; Van harte gefeliciteerd meid! Nu ff spannend en dan lekker genieten! Wanneer heb je een echo?
@ tamarasteven: gefeliciteerd meid! Spannend hoor! Vanavond op kraamvisite . Wordt weer ff doorbijten en maar hopen dat het geluk brengt voor deze maand....
@ Tamara: gefeliciteerd! Hopelijk een fijne plakbeeb en een prachtig resultaat over een maandje of 9! @ DNA: wat fijn dat tempen nu een stuk beter gaat! Kun je hopelijk beter zien wanneer ei nu echt was (al wilde je dit eitje laten gaan, toch?). Schiet het een beetje op met voorbereidingen voor bruiloft ? @ Hummie: jammer maar helaas, op naar de komende ronde en nu dan voor het echie! Veel succes! @ Tulip: meid, dikke knuffel. Ik lees ook in andere topics dat je lichtelijk gestoord wordt van je eigen lijf nu. Ik duim heel hard voor je!! (overigens, blaasontsteking is relatief makkelijk uit te sluiten, bij ons hoef je alleen maar even urine aan assistente te geven, hoef je die hele dokter niet te zien...) @ Rebma: meid, hoe gaat het nu? @ hier: zijn gangetje, infectie is nu eindelijk over en we hebben het ook eindelijk weer eens gezellig gehad in de slaapkamer (door omstandigheden bijna 2 weken niet!). Rustig aan het wachten op ongi volgende week, denk dat cyclus toch een regelmaat van rond 32 dagen heeft. Tot nu toe nog geen PMS klachten opgemerkt . Lekker aan het genieten van het mooie weer!
kache, dank je wel. Ik wordt er vrij hopeloos van idd. Hopelijk gaat het snel weer beter.. fijn dat het bij jou ook weer beter gaat, wordt wel spannend zeker, nu je er bijna voor wil gaan???
@Kache: ja ik had inderdaad gezegd dat we het deze ronde wat rustiger gingen doen. Nou wordt het voor mezelf wel weer lastig hoor nu mijn ei in aantocht is haha. Ik vind het zo zonde om hem te laten gaan eigenlijk. We zien wel. Maar ik ga het iets minder erg vinden als het deze maand niet gelukt is denk ik De voorbereidingen beginnen steeds meer vorm te krijgen. Super spannend allemaal!
Hoi allemaal, ik zit weer in de klusweek, nouja 'week', we proberen het 10 dagen lang om de dag te doen. Ik zal dat ei krijgen deze keer haha! Ik heb nu al krampjes en steekjes dus wie weet heb ik weer een vroeg ei deze cyclus. Ik snap niks meer van mijn lichaam. @tamarasteven gefeliciteerd met je zwangerschap! @tulip wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk knap je snel weer op @DNA ik zou ook geen ronde kunnen overslaan hoor, zou ik ook heel zenuwachtig van worden Elke maand dat het niet raak is denk ik 'nu is Simone weer een maand ouder als de baby komt' Ik had ze graag dichter op elkaar gehad maar ja, niet alles komt zoals je het wilt. @Hummie mijn cyclus is ook een puinhoop sinds ik een miskraam heb gehad, ik baal er ontzettend van.
Hoi Allemaal, Hier een paar dagen naar mijn ouders op de Veluwe geweest en vanmiddag terug gekomen. Was echt heerlijk. Veel paard gereden en buiten bezig geweest. Hier inmiddels op het wachtbankje en nog een week te gaan. Ik heb weer veel hoop en dat is niet goed want dan is de klap weer zo groot. @tamarasteven gefeliciteerd met je zwangerschap! @mammavansimone, ik herken zo dat gevoel van elke maand dat het niet raak is zit er weer een maand meer tussen. Mijn mannetje wordt in januari 4 dus dat zit er zeker al tussen.;( @ girafje: kraamvisite overleefd? @rest sterkte op het wachtbankje of met de nieuwe cyclus en het klussen.
@ Rebma: Top dat de dagen op de veluwe heerlijk zijn geweest! Kraamvisite gelukkig weer overleefd! De volgende wordt pas ergens in augustus en hoop dan natuurlijk zelf ook weer zwanger te zijn!
Heey dank je voor jullie felicitaties! 1ste echo weet ik niet ik ga morgen de verloskundige bellen ik hoop dan heel snel