Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

hier nog niet fit, ga woensdag nog een testje doen, man moet morgen zijn zaad inleveren om te onderzoeken. En de tweede week van juni ga ik terug naar de ha en eis ik dat ze mij doorverwijst en anders ga ik een andere dokter zoeken.

En met jou??

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Tulip: he meid, wat vervelend dat je lijf zo blijft klieren. Ik blijf voor je duimen! Maar er gaat dus wel wat onderzoek plaatsvinden nu (je man)?

@ DNA: ja, dat is niet makkelijk, een ei laten lopen ;). Ik vind het nu zelf al zo moeilijk ;), zeker nu ik zo duidelijk weet wanneer die komt, laat staan als ik in jouw schoenen stond.
    Schiet het tempen lekker op nu? En leuk hoor, die voorbereidingen (komt toch heel wat bij kijken, he?).

@ Girafje: gelukkig viel het bezoek mee. Ik duim dat je een volgende kraamvisite mag afleggen met een plakbeebje in je buik!!

@ Rebma: sterkte daar op het wachtbankje! Duimduim!

@ hier: jarig geweest, inmiddels de respectabele leeftijd van 33 jaar bereikt ;). Zaterdag komt de visite en krijg ik ook de cadeautjes, deze week is zo druk op het werk dat ik me nog niet jarig gevoeld heb. Geloof dat weer ook prachtig gaat zijn dit weekend, dus zal helemaal goedkomen :D. Weer lekker in de tuin, zoals eigenlijk ieder jaar met mijn verjaardag :cool:.

Sinds gisteren last van borsten, maar verder nog geen heftigere PMS :D, uiterlijk eind deze week moet menstruatie komen. En dan nog 1 cyclus wachten, zucht. Het is toch niet makkelijk om een half jaar te wachten om praktische redenen! ;)
    Ik vind het idd erg spannend worden en heb er zo'n zin in! Ben er helemaal klaar voor :p! Aftellen maar.

3. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kache:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet lekker van de mooie dag! En dan nog heel eventjes en dan kunnen jullie ook weer voor het echie gaan! En wie weet is het dan direct raak?! Dat zou wel heel mooi zijn!

Tulip: Hopelijk doet je ha niet meer moeilijk en anders inderdaad een andere raadplegen. Goed voor je zelf opkomen hoor!

DNA: veel plezier met alle voorbereidingen!

fijne dag allemaal!

groetjes!

4. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Tulip,
    Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen!

Zitten er nog veel dames op het wachtbakje? Of weer hard aan de klus?

Hier gaat het goed, spannend, morgen weer een echo. Ik hoop zo dat alles goed is!

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Tulip: En al getest? Hoop dat de ha je een verwijzing geeft als je heen gaat!

@ Kinderwens: Spannend hoor! Veel plezier morgen en geniet van de kleine!

Hier weer druk aan de klus! Als het goed is morgen mijn ei dus vanavond extra gezellig maken ;)

6. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Succes vanavond girafje!

7. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt meiden, niet zo goed nieuws helaas.
    Uitslag van het zaadonderzoek was verminderde vruchtbaarheid. We hebben dinsdag een gesprek met de HA, want die wil 3 maanden wachten tot het vervolgonderzoek en wij willen dat ze ons doorverwijst om mij iig ook te kunnen onderzoeken.

8. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ tulip: Balen zeg tulip! Misschien ergens wel fijn dat je nu weet wat er scheelt. Hopelijk kunnen ze jullie snel verder helpen!

@ hier: nog aan het afwachten. Ik weet niet zeker of mijn ei nu al geweest is of niet. Even kijken wat mijn temp de komende dagen gaat doen. Ik had wel gehoopt op een duidelijker beeld eigenlijk...

9. tulip

tulip Niet meer actief

dna, spannend dan...

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Tulip: Balen zeg! Snap heel goed dat je nu zelf ook onderzocht wilt worden! Hoop dat jullie de ha zover krijgen, want je hebt nu een goede reden om een verwijzing te krijgen lijkt mij!

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Tulip: ah nee, meid, wat een rotnieuws nu :(. Daar zit je bepaald niet op te wachten, maar het geeft misschien wel meer duidelijkheid waar je aan toe bent. En ik kan me voorstellen dat je nu ook voor jezelf wil weten hoe het zit. Hoe je huisarts het ook wendt of keert, een cyclus van 70 dagen is niet normaal! Sterkte en succes!

@ DNA: afwachten is lastig he, maar het is veel te vroeg om er iets van te zeggen, niet meteen wanhopen ;). FF gaat pas na 3 dagen verhoogde temp iets bepalen he. Bij mij heeft FF zich ook nog bedacht, had eerst ei op dag 16 gezet, maar werd dag 17 (wat achteraf ook beter paste bij mij eigen bevinding van mega-veel vruchtbaar slijm die dag).
    Ik vind je kaartje er goed uitzien hoor! Veel stabieler plaatje dan de vorige. En als je uitgaat van 33 dagen, dan zal je sprong waarschijnlijk pas op dag 19-20 zijn...

@ Girafje: veel plezier!!

@ Jolan0: direct raak? Weet nog niet of ik daar op hoop ;). Ik gun het nu iemand anders een keer, aangezien ik al 2 keer in ronde 1 zwanger ben geweest :). Een derde keer hoeft echt niet! Zou me denk ik ook erg, erg l*llig voelen ten opzichte van jullie...

@ hier: temp gezakt, dus ben nu echt, echt aan het wachten op menstruatie! Ik neem aan morgen??

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Tulp, ach meis... Dat is niet het nieuws wat je wilt horen! Volg jullie gevoel hierin hoor! Dring aan op onderzoek bij jou als je dat wilt. 3 maanden is lang om door te 'modderen'. Een HA moet nou eenmaal een bepaald protocol volgen hierin voordat hij doorverwijst maar kan en mag daar uiteraard van afwijken indien nodig! En dat is het nu hoor.

Kache, gefeliciteerd nog! het is alsof ik me zelf hoor als ik jou verhaaltjes lees. Elke maand wachten om 'praktische' redeneren voelt niet goed hè... Zonde vh ei, maar verstandelijk weet je dat het beter is even te wachten. Wik willen er na onze vakantie eind juni ook weer voor gaan! En tuurlijk mag je hopen net als iedereen dat het meteen raak is! ;) het is hier iedereen zo gegund!!! Ik snap wel wat je bedoeld... Als je al een kindje(s) hebt maakt dat al heel veel goed, je weet dat je een goede zwangerschap kan hebben en een kindje kan krijgen! Tevens tel je je zegeningen vind ik, hoe kostbaar geluk er al rondloopt ;)

Wachtenden en klussers, duimduimduim

Kinderwens, hoe was echo?!

Hier alles goed! Zin in de vakantie in juni! Daarna gaan we er weer voor, kan niet wachten!! Verlang weer erg naar zo'n hummeltje hoor.

14. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Ik heb vanmiddag de echo om 16.20 uur... nog ff wachten dus!

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Succes kinderwens! En geniet van jullie wonder!

16. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ kinderwens: hopelijk weer een heerlijk spartelend ukje gezien?

@ Hummie: ha, ha, ja, zo te horen herken je mijn gevoelens helemaal ;). Stiekem wil ik al meer dan 1,5 jaar een 3e kindje, maar door de thuissituatie (problemen met zoontje) was dat geen reele optie. Dat voelde ik zelf ook en daarom ging het wachten wel. Maar het laatste half jaar loopt het gewoon lekker thuis, werk, etc en zie ik een baby erbij helemaal zitten. En dan is een praktische reden heel, heel lastig :p!
    (waarom heb ik toch altijd in april/mei die babykriebels :D?)

@ Jolan0: lief hoor :), zal proberen niet meer zo gek te doen ;). We zullen wel zien wat de natuur in petto heeft.

@ hier: hmmm. Nog steeds geen ongi, maar temp is gewoon laag, net als voor ei. Apart. Ik wist niet dat die meerdere dagen voor menstruatie al kon zakken? Ach ja. Misschien hoort dat ook wel weer bij dat gekke lijf van mij ;).

17. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Hey allemaal,

We hebben een geweldige echo gehad. Alles erop en eraan!
    Het kindje was super druk en beweeglijk, goed teken dus. Erg leuk om te zien, hij/zij zette zich met de voetjes af tegen de wand en duwde zich weg.
    Ik moest me alvast voorbereiden op een drukke zwangerschap, hihi, maar dat kon ook niet anders. Mijn man en ik zijn beide erg actief en sportief, dus dat zit wel goed.
    Ook zagen we de baby gapen, echt geweldig om te zien!

Ik heb een foto toegevoegd, de andere staan in mijn foto album!

Ik ben zo opgelucht en zo blij! Nu mag iedereen het weten!

Liefs...

Bijgevoegde bestanden:

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kinderwens: WAUW!

19. tulip

tulip Niet meer actief

kinderwens, wauw... gaaf hoor!!!

Ik moet ook ff iets met jullie delen!! Na het nieuws van afgelopen week en de omowitte zwangerschapstest vorige week woensdag had ik weinig hoop nog op een snelle zwangerschap, maar mijn klachten bleven aanhouden en ergens diep van binnen had ik gewoon een gek gevoel....

en vandaag:

Bekijk bijlage 247659

20. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZO Tulip!!!!!
    Prachtige test!!!!

Gefeleiciteerd!!!! Geniet ervan!!!! (ondanks alle onzekerheden....ik duim voor je dat alles goed gaat!)

Groetjes!

Deel Deze Pagina