@tulip: WOW!!! wat een knaltest ! Gefelicteerd, wat heerlijk voor je meid! Hopelijk een voorspoedige zwangerschap dit keer! Fijn dat je gevoel klopte. Hoeveel dpo was dit nu, er vanuitgaande dat begin van je klachten eisprong was? @ kinderwens: heerlijk meid! schreeuw het van de daken. Grappig he, hoe 'af' kindjes al lijken bij 12 weken. En dat je al dat gespartel nog niet kunt voelen! @ hier: ongi gewoon gekomen, dus officieel begonnen aan laatste wachtcyclus!
kache, als die eerdere klachten idd van een eisprong waren(wat ik niet zeker weet), dan is dit op 16 of 17 dpo. Maar gek he, een week geleden echt spierwit en nu ineens dit
Kinderwens, werkelijk geen idee, 14 april voor het laatst ongesteld maar vorige week dus nog een spierwitte test
Woh tulip! Noem je dat verminderde zaadkwaliteit, toch goed genoeg. Heel veel geluk! Kinderwens fantastisch. Dat willen we allemaal! Wanneer ben je uitgerekend? Hier wijst alles op een opkomende ongi. Super kort lontje afscheiding. Dus als het dan toch moet kom maar op met die rode duivels! Ben zo bang, hoe lang zal het ditmaal duren. :x bah wat balen Sorry even niet positief .
@ tulip: wauw super! Gefeliciteerd meid! Ben super blij voor je! @ kinderwens: super goed nieuws. Lijkt me super om dat te mogen zien! @ Kache: succes met de laatste wachtcyclus! @ Rebma: balen zeg. Ik hoop dat die duivels toch nog laaang wegblijven hoor (een maandje of 9 bijvoorbeeld ) @ hier: mijn temp is omhoog geschoten, dus ik denk dat ik op het wachtbankje zit! Spannend!
rebma: sterkte en een knuffel voor jou! Die dipjes hebben we allemaal van tijd tot tojd, maar kijk maar naar Tulip, er blijft hoop! Groetjes!
@ rebma: dikke knuffel, maar het is nog niet helemaal over voor deze ronde! Pas als je echt ongi bent mag je balen @ dna: gezellig samen op het wachtbankje
Tulip, jeetje meis ben zo blij voor je!!! Lees hier nog wel soms, maar ben wat minder aanwezig op zp...
Tulip, wauw!!!! Gefeliciteerd! Wat een verrassing zeg! Ik duim voor je dat dit een gezonde plakbeeb mag zijn! Kinderwens, fijn meid! Nu lekker genieten dan jullie minimensje. Rebma, hè bah is gewoon kl#?$ die stemming hè?! Lekker gal spuwen hier hoor meid, lucht op maarrrrr nog geen duivels, kijk Nasr tulp je weet maar nooit en anders vol goede moed naar de volgende ronde!
thanks meiden!! Spannende tijd, maar ben wel enorm blij natuurlijk en merk het ook al meteen met het warme weer, normaal ben ik echt een 30 graden + mens, maar nu voel ik mij al heel snel licht in mn hoofd.
Oooh tulip wat een mooie test!! Dan was deze cyclus dus eigenlijk heel normaal? Heeft al dat klussen toch zijn vruchten afgeworpen, ik ben zo blij voor je! De aanhouder wint!!! En dan mag je nu wat HCG onze kant op wapperen, ik mag bijna op het wachtbankje
mamavansimone, jaja we hebben het allemaal niet voor niks gedaan Zit nu op dag 55, maar weet natuurlijk niet hoelang ik precies zwanger ben. *wapper wapper*
@ Rebma: dikke knuffel, meid. Ik kan me voorstellen dat je niet lekker voelt nu, die hormonen voor een menstruatie versterken dat soort gevoelens altijd, he? Ik duim dat bloed toch wegblijft. Sterkte! @ DNA: kijk nou toch wat een prachtig kaartje jij nu ook hebt . En nu dus spannend. Zie dat je ei toch redelijk op tijd gekomen is, zal dan wel niet weer 33 dagen zijn, gok ik. Sterkte op het wachtbankje! @ tulip: spannend wat VK straks te zeggen heeft. Ik blijf erbij dat je begin van klachten eisprong was , aangezien je dan op 9 dpo een witte test had en op 16 dpo zo'n knaltest. Lijkt me helemaal volgens het boekje , ben benieuwd of ik gelijk heb dan, ha ha! @ Girafje, mamavansimone: duimderduim daar op de wachtbank!