@ kache: ja ziet er wel netjes uit eigenlijk. Ik merk wel een groot verschil hoor tussen oraal en vaginaal. Het is nu veel stabieler. Ik vraag me af of mijn ei niet een dag eerder was dan FF aangeeft. Ik heb wel iets minder last van kwaaltjes vergeleken met de vorige rondes. Zou mijn lichaam nu eindelijk weer een beetje normaal worden zoals vroeger? Ben benieuwd
JAMMER MAAR HELAAS, HIER DE RODE DUIVELS TOCH VERSCHENEN. ZOALS IK AL VERMOEDEN. WEL LEKKER VAN HET MOOIE WEER GENOTEN. GISTEREN NAAR WALIBI FLEVO GEWEEST. mET MIJN MAN`S WERK. 2 ZWANGERE ONDER DE VROUWEN, WAS WEL EVEN MOEILIJK. NOG EVEN 2 DAGEN DOORBIJTEN EN DAN GAAN WE ER WEER VOOR. pOSTIEVE VANDAAG LEKKER EEN WIJNTJE GEDRONKEN. OF LIEVER HIKKKKKKK BIJNA DE HELE FLES @KACHE, JA ZO WERKT HET BIJ MIJ OOK OVER 2 DAGEN GA IK ER WEER VOOR! @TULIP bEN NOG STEEDS ZO VERRAST MAAR SUPER BLIJ VOOR JE! OH IK WENS JE EEN VOORSPOEDIGE ZWABGERSCHAP! @ KINDERWENS, MOOIE DATUM IS DE GEBOORTEDAG VAN MIJN LIEF. REST THANKS VOOR DE STEUN! GROETEN
@Rebma. Balen meid... Ja leuke datum, als ie maar niet 3-4 dagen eerder komt, verder vind ik alles prima!
@ Rebma, dikke knuffel voor jou meis! Hier nog geen ei gespot (maar wel al dagen eisprongsymptomen) echt om gek van te worden... Nu denk ik dat het of met de tarwekiemolie te maken heeft die ik begin deze cyclus ben gaan slikken (ben ik nu dus tijdelijk mee gestopt tot ik mijn eisprong gevonden heb). Of ik heb het idee dat ik misschien vorige maand weer een vmk gehad heb. Temp wijst dat niet heel erg uit misschien, maar ik had zoveel klachten en ook hele rare ongi... Naja, meer dan wachten kunnen we niet doen toch?!
@ Rebma: balen meid! Hopelijk meer geluk in deze ronde. @ Noorus: heb je je ei al gespot? @ Hier: geduldig *kuch* aan het afwachten...
@ tulip: nee, ik voel helemaal niets. De vorige rondes voelde ik vanalles (steekjes, drukkend gevoel, misselijk, pijnlijke borsten,...), en nu helemaal niets...
@ Rebma: jammer van de rode duivels, veel succes deze ronde! @ DNA: begrijp helemaal dat je heel geduldig bent. Er is toch ook niets spannends aan? Zeker als je je heel anders voelt dan voorgaande cycli? Ha, ha, wat zal het wachten je zwaar voelen. Tot nu toe ziet het goed uit, veel succes!! Mijn duimen draaien overuren... @ tulip: hoe voel je je nu? Heb je al afspraak voor VK? @ Noorus: gets, wat vervelend dat het zo'n 'rommeltje' blijft van vage klachten en vage tekenen. Ik hoop dat de stijging die ik nu zie fijn doortrekt en je toch 'gewoon' een erg laat ei hebt gehad! Succes met afwachten. @ kinderwens: inmiddels van alle daken geschreeuwd ? Zie/merk je al wat aan je buik? Het schiet nu toch wel een beetje op, eerste trimester zit er al weer bijna op! Fijn hoor, dat het goed blijft gaan. Ik hoop dat we hier allemaal snel je voorbeeld mogen volgen, ha ha!
kache, ja volgende week vrijdag een afspraak, ben heel benieuwd hoever ik blijk te zijn... en jij, kan je het wachten nog volhouden wanneer je er echt voor kan gaan
@ Kache, dank je meis! Hoop ook dat het echt teken van ei mag zijn (had alleen wel gister om 17:00 paar wijntjes op, kan dat dan de volgende dag nog verhoging geven?) Ben wel even toe aan die 'heerlijke' wachtbank (en vriendlief ook, haha) @ Tulip, wat superspannend meid! Fijn dat je zo snel terecht kan! Is daar een specifieke reden voor?!
@ Kache & Noorus: ja zeker nu met die dip op 7dpo, super spannend @ tulip: wat fijn dat je volgende week al terecht kunt!
dna, ja zag het net ook al, heb veel kaartjes bekeken en zag bij veel een innestelingsdipje noorus, ja vanwege de cyclus..omdat ik natuurlijk al weer richting de 60 dagen ging is het gewoon niet te zeggen wanneer de bevruchting geweest is. In de vorige zwangerschap liep ik in de 80 dagen en toen ik bij de vk kwam bleek ik zelfs pas 3 dagen overtijd te zijn...
Aah oke, ja begrijpelijk tulip. En je hebt niet getemperatuurd om in de gaten te houden wanneer je eisprong was? Spannend meis!
nee, ik was juist van plan om daarmee de volgende ronde te beginnen Elke keer als ik mij dat voorneem blijk ik zwanger te zijn Ik ben dus ook echt heel benieuwd. In principe verwacht ik dan een week of 6 te zijn, aangezien de test van de week ervoor nog helemaal wit was, maar aan de andere kant had ik dus de week erna meteen een super knaltest, heb ze nog nooit zo donker gehad... dus waarom dat hcg nu ineens zo explosief gestegen is??? Misschien waren die testen wel heel licht positief toen, maar heb echt niks gezien.
@Kache, Jazeker, iedereen mag het nu weten! Zo leuk... ik begin nu al een ieniemienie klein buikje te krijgen, heel lief. We hebben vorige week donderdag en afgelopen dinsdag echo's gehad, echt super! Kindje beweegt erg goed, we hebben het hartje gezien en gehoord en hij/zij is nu 6 cm groot. Alles gaat dus super goed...