Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Fijn kinderwens dat alles goed gaat, geeft hoop voor ons

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ tulip: euhm, misschien zijn het er wel 2 :D?? Mijn schoonzusje vertelde dat ze een hele rare test had gehad. Op NOD negatief, een weekje later knalde de 2e streep meteen uit de test, terwijl de controlestreep nog moest komen!
    Spannend hoor.

En tja wachten ;), pfff erg moeilijk hoor. Zeker omdat je nu iedere keer bewust die kl*tecondoom moet omdoen, zo verleidelijk om maar te 'vergeten' :p! Zegt mijn man gisteren, als meteen raak is, dan in april rond verjaardag van die, en als ronde daarna raak zou zijn, dan rond jouw verjaardag, is misschien niet zo handig. Zullen we anders wachten tot september? AAARGGGHH!!! :$ ;) Heb hem maar even verteld dat ik heel trots op mezelf ben dat ik al een half jaar gewacht heb, maar dat ik pertinent weiger om nog maar een dag langer te wachten :D! En nog eens uitgelegd dat zwangerschap niet zo planbaar is als hij misschien denkt, ha ha! Er zijn altijd wel redenen te verzinnen waarom een maand niet zo goed uitkomt... ;)

@ kinderwens: wat leuk, een ieniemini buikje :cool:, ik vond het altijd echt bijzonder worden als alle andere mensen ook zo konden zien dat ik zwanger was :D (al was dat bij nr 2 heel wat eerder dan bij nr 1 ;), hou mijn hart vast voor nr 3 :p).

@ DNA, Noorus en andere dames op de wachtbank: ik duim!!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

haha wordt wel een beetje zenuwachtig van je opmerking;):D Zeker omdat jij ons verder niet kent... ik zal het even uitleggen, mijn man is de helft van een tweeling en ik was dat in het beginstadium ook;) eeneiige tweelingen zitten aan beide kanten in de familie en slaat dus volgens onze HA geen generatie over:$.... en buiten jou hebben nu dus ook al 2 vriendinnen de afgelopen week gezegd: zijn het er toch geen 2... ook omdat ze mij gezien hebben en mijn opgezette buikje;)
    En nu zegt ook iemand het die dit dus nog geen eens weet haha. :D

En je hebt groot gelijk hoor, er is altijd een maand waarop iets is, maar het heeft mij nog nooit tegen gehouden... ik hoop dat de tijd snel voorbij is en jullie er ook voor kunnen gaan;)

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ tulip: oeps :D, tja, dan kan ik me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig wordt, ha ha!!! Ik ben erg, erg, erg benieuwd wat de echo vrijdag zal laten zien! Hoe voel je je verder? Kwaaltjes?
    Overigens een buikje, je bent nu al 2 keer zwanger geweest he, dan zet de boel al vroeg uit, dus dat hoeft niet perse ergens op te wijzen.

@ dames op het wachtbankje?? Nieuws??

@ Noorus: zie dat je ei nu idd geweest is! Jammer dat het zo lang geduurd heeft, maar fijn dat-ie in ieder geval gesignaleerd is :). Sterkte op het wachtbankje!

@ hier: trouwdag gevierd gisteren. Al weer 6 jaar geleden ;). Weer was goed, een heerlijke familiedag van gemaakt. Wandelen in bos, pannenkoeken eten, speeltuin, in eigen tuin frietjes eten en toen de kids in bed lagen was het erg gezellig en knus op de bank met manlief :D.
    Gestart met foliumzuur :p....

5. tulip

tulip Niet meer actief

Kache, kijk das het echte werk met foliumzuur beginnen!!
    Gefeliciteerd nog met je trouwdag...

Kwaaltjes, alleen het vele plassen(wat ik al eerder had) en heeel erg moe. Vanaf 2 uur s middags kan weinig meer.

6. Pien 72

Pien 72 Lid

11 jun 2011
    14
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat leuk te lezen kinderwens en Tulip dat jullie zwanger zijn, gefeliciteerd!
    In januari schreef ik ook even mee, ik heb toen een miskraam gehad en werd op 13 januari gecurreteerd.
    Op 3 mei jl. had ik een positieve test, ben nu zo'n 8,5 week zwanger! We durven er een beetje in te geloven, na een echo met 6,5 week, we zagen toen een kloppend hartje. Maar t blijft nog even spannend....
    Hoop enorm dat het voor jullie ook snel zo mag zijn!

Lieve groet!

7. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Pien: gefeliciteerd! Hopelijk mogen we snel allemaal volgen :)

@ Kache: ik heb er niet zo veel goede hoop meer in eigenlijk. Mijn temp was voor mijn ei vrij stabiel, maar nu schiet ie alle kanten op. Ik heb steeds lichte ongikramp en ben misselijk. Vandaag ook bij het afvegen een heel klein beetje roze stipjes... Maar ik zit nog maar op 11 dpo, dus zou wel heel vroeg zijn... Afwachten dus.

8. tulip

tulip Niet meer actief

Pien, gefeliciteerd!!

Dna, geen innestelingsbloeding toch??

9. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ tulip: kan dat nog op 11 dpo? Lijkt mij vrij laat eigenlijk. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

10. tulip

tulip Niet meer actief

hmm geen idee, weet je je ei heel zeker??? Misschien geen innesteling, maar wanneer is je nod??? Hoor dat meer meiden in die eerste zwangerschapsweken (voor je het weet eigenlijk) wat bloed verliezen..

11. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik verwacht mijn nod volgend weekend pas, aangezien mijn vorige 2 cycli 33 dagen waren. Ik zit nu op 27. FF denkt dat ik mijn ei heb gehad op dag 16, maar ik denk dat ie ook best een paar dagen eerder geweest kan zijn. Maar net had ik bij het afvegen al meer bloed. Nog niet helder rood, maar eerder roze. Maar ik ben bang dat het morgen echt zal doorbreken...

12. tulip

tulip Niet meer actief

hmm ben benieuwd. Ik weet dat ik bij de vorige zwangerschap ook een iniminibeetje roze kwijt ben geraakt, maar dat was echt minimaal.

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hoi meiden!

Beetje druk, druk hier... We gaan As vrijdag heerlijk 2 weken naar de zon, dus nog even op volle toeren en dan in de relaxmoduszzzz ;)

Tulip, spannend vrijdag echo!! Ik probeer te kijken va vak adres! En omg.... Een tweelingenfamilie, spannend! Is ons dus laatste x overkomen (bij ons komt het niet voor, dus complete verrassing), vond het erg speciaal, maar maakt zwangerschap wel complexer. Ik duim op iig 1 goede plakbeeb voor je en misschien wel twee!

DNA, spannend meid! Hoe is het vandaag?

Kache, ad foliumzuur, hoeraaaa, het begin is er! Wij gaan er na onze vakantie ook voor, zo leuk en spannend nu weer ;) en weer een paar maanden wachten, haha, had je gezicht wel willen zien! Neeeeee, dat gaat niet gebeuren :)

Zwangeren, hoe is het? Las buikje bij kinderwens? Leuk zeg!

Wachtenden en klussers, duimduimduim voor jullie!

Hier alles fijn, echt zo zin in vakantie! Heerlijk genieten met z'n drietjes!!

14. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @pien
    gefeliciteerd, hoe voel je je?

@hummie
    waar gaat jullie reis naartoe?

Hier gaat het prima, buikje begint langzaam te groeien.
    Spanning is nu zo goed als weg, dus echt genieten.

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn te lezen kinderwens! Geniet er lekker van!

Tulip: spannend hoor! Ik hou je in de gaten en duim voor je dat alles goed mag gaan!

Hummie: Fijne vakantie! Geniet ervan!

Kache: het begin is er weer! Nog heel eventjes volhouden dan mogen jullie er voor gaan!

DNA: niet leuk he die onzekerheid elke keer...hoop dat het een innesteling is geweest.....

hier: helaas weer op rood...had het wel een beetje verwacht op de een of andere manier. Maar de angst dat het nog heeeeeeel lang kan gaan duren wordt wel groter. En dan komt die oude uitgerekende datum steeds meer in de buurt, dat maakt het dan soms extra moeilijk. Maar goed, we gaan gewoon weer vrolijk door en misschien is dit wel de maand voor ons....

groetjes!

16. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @jolan0
    Balen... ik duim voor je dat deze maand jou maand wordt!

17. tulip

tulip Niet meer actief

hummie, o lekker vakantie.. wij vrijdag over een week gelukkig.
    Ja precies, dat zijn weer extra zorgen, en ik zou verder eigenlijk wel zorgeloos door de zwangerschap willen gaan...we moeten het nog een paar dagen afwachten.

kinderwens, fijn dat de spanning weg is nu, zou bij mij op die termijn ook wel zijn denk ik. Straks de 20 weken echo hobbel nog;)

jolan, he wat balen!! Ik snap je gevoel van de uitgerekende datum helemaal. Hopelijk is het voor die tijd zover, ook al heb je net 2 dagen een positieve test, dan is het toch anders. Mijn duimen draaien voor je!

18. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @ tulip
    wij hebben ook vrijdag de 15e vakantie.
    Gaan jullie weg?
    Wij wel, maat weten nog niet waaarheen!

19. tulip

tulip Niet meer actief

kinderwens, ja wij gaan weekje naar de beekse bergen..

20. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Nou, hier helaas toch echt ongi geworden :( Ik baal best wel eigenlijk. Is mijn cyclus toch niet zo regelmatig als ik hoopte. 1 positief ding: vorige ronde 3 was ook korter, en daarna was ik zwanger. Dus hopelijk is 4 onze lucky ronde :)

Deel Deze Pagina