Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Rebma: ja ik snap je gevoel compleet. Gisteren tijdens mijn dip heb ik het er ook over gehad met mijn vriend. Hij denkt dat het beter is voor mij om niet te veel op dit forum te kijken. Maar ik ben gewoon veel te nieuwsgierig om weg te blijven haha. Als er weer iemand van ons kliekje zwanger is dan steekt dat wel eventjes, maar tegelijk is het jullie allemaal zo gegund! Af en toe voel ik me dan wel even flink k*t en wou ik dat ik hier ook vol trots kon melden dat ik zwanger was, maar aan de andere kant ben ik echt heel blij voor jullie :) Het is ook wel fijn om af en toe even mijn hart te luchten hier, en de positieve ervaringen geven ook wel hoop.

Ik blijf dus wel lekker meelezen met jullie, en ik hoop dat ik hier ook snel kan melden dat het eindelijk weer gelukt is :) Bij andere onderwerpen probeer ik een beetje weg te blijven.

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Girafje: JAAAAA!!!! Gefeliciteerd!! Wat heerlijk meid! Ik duim dat driemaal nu echt scheepsrecht is en dit een echt plakkerdje!
    Veel succes met de komende erg spannende weken...

@ Tulip: heel veel succes morgen!!! Ik hoop dat je kwaaltjes inderdaad voor een heel goed (dubbel?? :p) doel zijn!

@ lieve Rebma: ik kan me voorstellen dat verdrietig is, als je al zo lang op je wondertje aan het wachten bent. Eerlijk gezegd had ik dit berichtje van jou al veel eerder verwacht, ik vond het al zo knap dat je toch iedere keer nog even wat van je liet horen en reageerde!
    Ik hoop dat je wens toch snel in vervulling mag gaan. Zet 'm op, meid!

@ DNA: knuffel!! Het is ook erg dubbel. Het is niet dat je het iemand anders niet gunt, maar je gunt het jezelf net zo hard!

@ Pien: succes bij de 2e echo, hoop dat je spruitje goed gegroeid is!

@ Hummie: veel plezier op vakantie! En we gaan samen voor de voltreffer in juli, oke? ;)

@ hier: drukkend zwaar gevoel in onderbuik is er weer ;), irritant, maar gezien vorige maanden voorbode dat ei gaat komen over een klein weekje. Slijm begint ook weer een beetje 'draderig' te worden. Ik gok op dag 19? Ben benieuwd of ik gelijk krijg :cool:...

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hoi zal ik ook weer eens wat van me laten horen? Ik zag in een ander topic dat girafje zwanger was, gefeliciteerd meid! Ik zat in mijn NOD topic in de lijst te zoeken maar je stond er niet eens in!

@rebma en @dna ik snap dat jullie ontzettend balen, je wordt wel met de neus op de feiten gedrukt. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus, die wel 33 dagen kan duren. Ik zou nu kunnen testen als ik van 29 uit blijf gaan maar ik durf niet, want een witte test betekent weer weken aftellen tot mijn ei en dan weer weken aftellen tot NOD en nu is het nog beter te behappen. Ik heb nog hoop en dat is eigenlijk best een lekker gevoel. Zonde om dat weg te testen haha!

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mamasimone: dank je wel!
    Duim voor jou dat je over een paar dagen ook met goed nieuws komt!

5. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @tulip,
    gezien al 4 x en bij de laatste (pret)echo ook gehoord.
    Toen was het 152 bpm, gaaf he..

6. tulip

tulip Niet meer actief

Pfoeeee, het hartje klopte iig. 1 hobbel genomen. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Nu hopen dat de weken snel omvliegen.

7. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn tulip!!!!
    Het zal nog wel even heel spannend zijn de komende tijd, maar probeer er wel een beetje van te genieten.

Groetjes!

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ tulip: ook hier hoera voor jou!

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ tulip: fijn!! Klopt termijn nu een beetje met de klachten enzo? ;)

@ mamavansimone: ik zie dat het heeeeeeeel spannend is nu bij jou!! Duimerdeduim!

10. tulip

tulip Niet meer actief

Kache, ja bij mare werd ik ook rond de 6 weken misselijk.....en ze heeft nog even goed gekeken, maar het is er echt maar 1:p

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Tulip: Fijn dat het maar 1 is!

12. tulip

tulip Niet meer actief

Girafje, ja het is toch weer meer zorgen enz...

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @tulip: inderdaad meer zorg en van alle materialen meer aan moeten schaffen.

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden.

Even bijlezen hier…

Allereerst, Girafje van harte meis!!! Wat heerlijk om te lezen!

@ Kache, nog gefeli met je trouwdag! :) En jeej dat je weer begonnen bent met folium! :)

@ Kinderwens, leuk dat je een buikje begint te krijgen! :D

@ DNA, meis wat rot om te lezen dat je toch ongi bent geworden, ik had zulke goede hoop… :( Inmiddels het nieuws al een beetje gezakt en weer positief deze ronde in?! Wat jouw vriend zegt, hoor ik hier ook wel. Maar ik ben ook te nieuwsgierig en soms vind ik het ook fijn om er juist mee bezig te zijn en ervaringen te delen… Uiteindelijk gaan we hier allemaal goed nieuws brengen, daar heb ik alle vertrouwen in!

@ Hummie, waarschijnlijk nog lekker op vakantie, geniet ervan!

@ Jolan, ook voor jou een knuffel… :( succes deze maand meis!

@ Rebma, neem je tijd en afstand die je nodig hebt meis. Begrijpelijk dat het moeilijk voor je is (ik heb er ook momenten heel erg last van). Doe wat goed voelt voor jou!

@ Tulip, wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Nu proberen te genieten meis, dan gaat de tijd ook sneller!

Hier nader ik mijn NOD. Wat een rotdagen vind ik dat toch altijd… Ben sinds maandag al ziek (strontverkouden, kop vol snot). Voel ook van alles, maar probeer in de negeerstand te blijven. Meer dan afwachten kan ik niet doen, dus dat doen we dan ook maar netjes… Bleh!

15. tulip

tulip Niet meer actief

noorus, o ja dat zijn lastige dagen, het wachten.... hopelijk niet voor niks deze keer;) Wanneer ga je testen?

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Eigenlijk wil ik pas vrijdag testen (dat is precies 4 maanden na mijn eerste positieve test), maar of ik tot vrijdag kan wachten als mijn temp zo hoog blijft, dat weet ik niet... :)

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ noorus: Hoop dat je posi test meid als je gaat testen!

18. tulip

tulip Niet meer actief

noorus, je kaartje ziet er mooi uit!

19. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Noorus: ja ik had eventjes goede hoop, maar mijn temp begon weer te 'shaken' en toen werd ik vroeger dan verwacht ongi... Heb even een dipje gehad, maar nu gaat het weer beter. Vol goede moed gaan we weer verder. Heb voor de lol even een pendel laten doen, en die zei juli 2012 meisje. Haha ben benieuwd :)

Jouw kaartje ziet er mooi uit hoor! Spannend! Ik ga duimen!

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ tulip: toch maar eentje :p, dat scheelt toch wel inderdaad in de zorgen. Komt heel wat kijken bij een tweeling. Belangrijkste is dat hartje het goed doet! Wanneer 'mag' je weer kijken?

@ Noorus: ja, foliumzuur, nu wordt het voor mij ook bijna echt ;). Pfff, succes hoor, op dat wachtbankje! Ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden de komende dagen? Duim voor je!! En beterschap met verkoudheid.

@ DNA: een pendel, spannend! Ik hoop dat-ie klopt!

@ hier: verwacht binnen nu en enkele dagen ei. Dit keer weer minder last van klachtjes als de maand ervoor, het wordt iedere maand toch een beetje minder. Heb het gevoel dat ik hormonaal langzaam weer een beetje de 'oude' ben ;). Dus nu wil ik het volgende maand graag weer overhoop halen, ha ha :D.

Deel Deze Pagina