@ Noorus: gefeliciteerd! @ Hier: ik heb een setje ovutestjes besteld. Daar ga ik nu eens mee aan de slag, eens kijken of die mijn ei nog beter kan bepalen
@ noorus: gefeliciteerd meid, super dat de teststreep duidelijker is dan de controle streep. Als je het leuk vindt kun je net als een paar andere meiden hier meeschrijven bij http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/358354-zwanger-na-miskraam-spannend.html
@ DNA, succes met je ovutesten meis! Ik hoop dat ze je ei mooi op kunnen sporen! @ Girafje, ik zal even een blik werpen in het topic. Verder voel ik me blij blij blij!
Rustig hier, geen nieuws verder? Ik krijg vanmiddag uitslagen van bloed of ik immuun ben voor de 5e ziekte, want een vriendin heeft het.
@ Girafje, heb besloten niet in het topic 'zwanger na miskraam' te gaan schrijven. Wil me eigenlijk niet extra zorgen maken, maar echt proberen te genieten en er vertrouwen in te hebben dat het goed gaat!
Het valt wel op dat er veel meiden nu weer zwanger zijn na de mk in januari. Fijn zeg! Ik had vandaag een dikke knaltest, ik zou helemaal niet testen maar ineens had ik hem in mijn handen, heel blij met het resultaat, ik zie het helemaal zitten hoor!
Heej mamavansimone, wat heerlijk zulke testen he?! Ik had gister ook deze: Kom je meekletsen in je februari 2013 mama topic?!
Misschien, ik durf nog niet morgen alweer 5 weken, jippie! Ik vertelde vandaag een vriendin over een gekke droom die ik had en het eerste wat ze zei was ' ben je zwanger ofzo', ik heb er maar snel overheen geluld haha! Ik heb trouwens al dagen het gevoel alsof mijn tong verbrand is, maar ik kan me niet herinneren wanneer. Is dat een kwaaltje toevallig ?
Mja, supereng he mama van simone. Ik vind het hier ook zo spannend allemaal! Maar ik moet gewoon genieten van mezelf, dus doe dat dan ook zoveel mogelijk! De verbrande tong zegt me helemaal niks, haha. Kan wel zijn dat je wat andere smaak hebt, zou dat misschien kunnen? Hier gaan we morgen vertellen aan onze ouders en broers. Vind dat wel heel eng, maar mocht het misgaan wil ik ook gewoon hun steun hebben dit keer...
Nouja zonder die mk had ik ook nog niks gezegd hoor. De vorige keer hebben we ook pas met 12 weken iets gezegd. Geen idee wanneer we dat nu gaan doen. Eerst de echo maar afwachten. Ik ga wel mvm weer een mailtje sturen maandag denk ik...
Als ik geen vmk had gehad dan had ik nu ook nog niks gezegd denk ik, maar vind het nu toch wel fijn dat ze het weten (ook omdat de vrouw van mijn broer weer zwanger is (9 weken nu) en wil geen pijnlijke situaties. Maar ga er natuurlijk vanuit dat alles gewoon helemaal goed gaat verlopen!!!
@ Noorus en MamaVanSimone: tuurlijk, alles gaat helemaal goed deze keer, heb er alle vertrouwen in Hier nog geen positieve ovutest tot nu toe. Wel steeds een heel licht streepje. Heb mijn egg white vruchtbaar slijm al wel gehad een paar dagen geleden, nu weer 'droog'. Ik had al zo'n vermoeden dat mijn ei een paar dagen later dan mijn egg white kwam, dus ben benieuwd wanneer precies. Heb een paar dagen koorts gehad (keelontsteking gehad), dus tot zo ver mijn stabiele tempkaartje haha. Nu is mijn vriend ziek helaas, dus heeft helemaal geen zin in seks momenteel Hopelijk springt mijn ei dus pas als hij weer beter is, anders kunnen we het deze ronde wel vergeten...
Wij hadden mazzel deze ronde, het laatste wippie in de serie was raak en daarna werd manlief een week ziek dus de cyclus had niet langer moeten duren We hebben van dag 10 tot 19 geklust, ik wilde het zeker weten niet missen en viola