Giraffe, hè gets... Nee niet fijn! Hoop dat het allemaal meevalt! Tulp, hoeraaaa voor jouw buikbeeb!! Heerlijk even spieken naar je Minimensje! Kache, jaaaaa, eindelijk! Hopelijk mag het meteen raak zijn! Huphup aan de klus over een week hihi. Spannend weer! Wanneer ga je op vakantie? Heerlijk hoor! DNA, zet m op! Hopelijk raak meid. Hier alles wel goed! Alleen die kl>£# onzekerheid hè?! Wil wel positief zijn en denken dat t goed zit maar pfff valt niet mee na 2 mk's... Maar mijn gevoel zegt dat het nu goed gaat! Voel me gelukkig wel zwanger. Morgen maar eens vk bellen om echo te regelen voor volgende week. Dit kleintje is zooooo welkom! ❤
9 juli intake vk en 12 juli echo (8 wk)! over 2 weken weten we hoe t gaat met buikbeeb... aftellen nu en duimen dat de kleine goed ontwikkeld daarbinnen!! hoe is het hier met iedereen? lekker warm vandaag he!
Zeker warm! Net even onkruid uit de tuin gehaald, ben kapot nu! Nog maar even lekker in de hangmat, want moet vanaaf ook werken tot 22:45. Spannend Hummie! Ben jij ook zo benieuwd! Hier morgen intake bij VK en hoor dan ook wanneer ik voor eerste echo mag... Spannend! Hier ga ik trouwens zaterdag naar de TT. Superzin in en gaan altijd op de motor. Nu ook gewoon. Vertel ik dat gister aan m'n moeder zegt ze: zou je dat nou wel doen?! Ehhhmm..... is het dom als ik dat doe?!!
@ Tulip, wat superfijn meis!!!! Hoe is het met je klachten?! Hier wel symptomen, maar er niet onwijs last van, dat maakt me echt onzeker (terwijl ik ook helemaal niet kotsend boven de plee wil hangen, maar ja...) @ DNA, fijn dat de voorbereidingen zo goed gaan! En superleuk van de kitten!!! Hoop dat je temp mooi blijft stijgen en je op de wachtbank mag!
@ Noorus: je moet doen waar je jezelf goed bij voelt! Nog een uurtje en dan ga ik richting vk. Als ik dan klaar ben ga ik eerst nog ff mijn dochter ophalen bij mijn zus en kom dan met goed nieuws (hoop ik)
@noorus! Ja ik vind het ook zeker spannend! Was t maar vast 12 juli!! Wb motorrijden, zou het gewoon doen hoor. Je man en jij zijn voorzichtig genoeg toch? Leuk joh samen erop uit. Maar idd volg je gevoel Leuk trouwens dat we (bijna) gelijk opgaan qua zwangerschap! Giraffe, oh wat spannend voor je!! Ik duimduimduim hoor voor een mooie echo en tikkend hartje!! Succes!
Kom even zwaaien vanaf mijn roze wolk! We hebben heerlijk gekeken naar ons miniwonder met kloppend hartje! Volgens de meting ben ik nu 7,2 weken, maar ik hou het lekker nog op 7 weken! Mag over twee weken weer op echo. Later meer!
@ Tulip en girafje: wat heerlijk zulke mooie echo's!! Top! @ Noorus: met een buikje zou ik persoonlijk niet motorrijden, maar zo pril nog? Tja, why not? Ik denk er ook niet over na of ik wel op fiets ga stappen, daar kunnen net zo goed enge dingen gebeuren. Ik ben bij mijn zoontje gaan duiken toen ik 6 wkn was ... Misschien ook iets waarvan sommige mensen zouden zeggen, zou je dat nu wel doen ? (er was alleen een vragen lijst die vroeg of ik langer dan 12 weken zwanger was, nou ja, nee dus ). Jammer van de onzekerheid, maar idd echt, ECHT, je wil niet boven de WC pot kotsen! (trust me! ) Dus hopelijk lukt het genieten toch wel een beetje! @ DNA: leuk vooruitzicht, jullie kitten! Gezellig hoor (zei ze met kattenallergie ). Hopelijk is ei geweest en gaat je temp lekker doorstijgen nu! @ Hummie: kan me voorstellen, die onzekerheid. Zal waarschijnlijk ook wel een tijdje blijven, he? Hopelijk gaan de dagen tot de 12e lekker snel! Wij vertrekken 7 juli naar Zuid-frankrijk voor 2 weken, dus ik zal nog even in spanningen moeten blijven of al jullie echo's goed zijn straks , maar ga van het positieve uit!
@ Girafje, helemaal geweldig meis! Nu lekker genieten he! @ Mamavansimone, spannend! Ik heb morgen intake met VK, dus ben benieuwd wanneer ik een echo mag!
Mamavansimone, spannend maandag! Gelukkig al gauw nu Noorus, veel plezier met de intake vandaag! DNA, en wat denk je, op de wachtbank nu? Leuk idd een kitten zeg! Al een naam bedacht voor jullie nieuwe huisgenootje? Kache, o heerlijk hoor zuid Frankrijk! En idd hoop ik ook op allemaal positief nieuws als je terug bent en hier leest. Ook voor jou! Ontspanning in de vakantie werkt vast ten goede voor een evt beeb!
Hier net bij de VK geweest. Prettig gesprek, ze begreep mijn onrust goed. As. dinsdag om 8:30 krijg ik een echo!
Mjazeker, ben echt superbenieuwd! @ Girafje, kon jij al mooie duidelijk het beebje zien op 7 weken (dat ben ik dinsdag)