't is gelukt! Moet er wel bij zeggend dat de vk net een nieuw echo apparaat had en ze nog niet precies wist hoe alles werkte. Ze had 's ochtends een spoedcursus gehad van de andere vk die ook op het echo bureau werkt. In de zwarte vlek aan de rechterkant zit bovenin de kleine! Hoop over twee weken weer een foto te krijgen met een duidelijkere beeb!
zo was die bij mij bij een week of 6 ook. Nu met 9 weken zagen we echt een kindje, waarbij we toevallig de armpjes en beentjes zagen bewegen, das echt zo'n verschil.
Nou vind hem toch heel duidelijk hoor Girafje! Tis nog niet echt een beebje, maar een heel mooi pindaatje! @ Tulip, dat zal inderdaad wel een wereld van verschil zijn!
Giraffe, oh wat leuk om je minimensje te zien! Idd is het dan nog een boontje hè?! Een wonder hoe het zo snel ontwikkeld en 2 weken later al armpjes beentjes heeft! Noorus, fijn dat gesprek goed ging! As dinsdag al! Fijn!
Hey hey... We zijn weer terug van onze vakantie. Ik heb nu geen tijd om alles te lezen! Komt later wel.. Hoe gaat het met jullie? Wel leuke nieuwtjes erbij? Hier gaat het super, mijn buikje begint nu echt te groeien, erg mooi. Tot snel weer...
Welkom terug Kinderwens! Fijn dat het goed met je gaat. 17 weken alweer! Ja dan begint buikje echt te komen hè? Voel je 'plopjes' in je buik? Ik was 17 wk dat ik kleine hummie voor teerst voelde bewegen, zo mooi!! Ik zou maar eens gauw bijlezen hier... Hoop nieuwtjes! ))
Echt super leuk, vandaag 3 zwangerschapsrokjes gekocht, ziet het buikje er nog mooier in uit! Geweldig... Ik heb nog geen 'plopjes' gevoeld helaas, we wachten in spanning af! Hoe gaat het met jou? Spannend he...
@ Noorus: wat fijn dat goed gesprek was bij VK en nu al snel een echo, hopelijk een prachtig 'boontje' te zien met mooi knipperlichtje! Hoe was de TT? @ DNA: ik zie dat je eindelijk op wachtbankje heb kunnen plaatsnemen, dat is inderdaad een echt lange cyclus geworden . Hopelijk over een dikke week een mooi testje! @ Girafje: wat een vage echo foto , heerlijk om je vlekje te zien, ha ha! Ik heb nog nooit zo'n vroege echo gezien/gehad, bizar hoe snel daar een mensje met armpjes en beentjes, vingertjes en teentjes uit komt. @ Kinderwens: welkom terug! Fijn dat het nog steeds lekker goed gaat daar en dat is idd het fijn aan positiekleding, je buikje komt er zo mooi zwanger in naar voren . 17 wkn is best vroeg om bij een eerste plopjes te voelen, maar ik kan me voorstellen dat je (vol ongeduld ) zit te wachten. Ik werd tussen 16-20 weken bij mijn oudste helemaal knetter van al die mensen die vroegen of ik de baby al voelde. Ik dacht, er is iets mis met mij, dat ik niets voel. Gelukkig met 20 wkn kwam het dan toch en met 21 wkn wist ik ook zeker dat het baby was. (was ook heel vreemd om bij mijn dochter datzelfde gevoel al met 13 wkn te hebben!) @ hier: gisteren voor het eerst geklust zonder condoom, voelde als een mijlpaaltje, ha ha! Was echt bevrijdend, ik was het rubbertje zooooo zat. Kan langzaam gaan aftellen voor vakantie en dus vruchtbare dagen !
Kinderwens, ja heel normaal hoor dat je nog niet wat voelt! Ik geloof dat je bij een eerste gemiddeld met 20 weken iets kan voelen, ligt helemaal aan de zwangerschap, placentaligging enz. Komt vanzelf! Heerlijk ja die zwangerschapskleding, lekker je buik erin, en niks knellends! Hier alles goed! Zwanger dus! Grote verrassing op vakantie! Spannende weken nu weer hè?! Pffff... 12 juli echo! Kache, jaaaaah ga ervoor!! Met een knaltest weer thuiskomen! En anders is het klussen zonder rubbers ook geen straf hihi (herkenbaar!) Fijn bijna vakantie! Wanneer gaan jullie?
@ iedereen: wauw super om te lezen dat het zo goed gaat overal! @ kache: ja ik zit weer op het wachtbankje. De laatste keer klussen is er niet van gekomen, dus onze kansen zijn niet zo groot vrees ik. Het is wel een vreemde cyclus geweest hoor. Ziek geweest en aan de antibiotica geweest, veel meer afscheiding gehad dan normaal,... Daar word ik best onzeker van. Afwachten maar weer... Super zeg dat die condooms eindelijk weer weg mogen! Kan me voorstellen dat dat bevrijdend is! Eindelijk er weer voor gaan!
Heej meiden! @ Kinderwerns, welkom thuis! Leuk dat je buik echt begint te groeien nu! @ Kache, TT was helemaal geweldig! Maar terugreis was wel erg warm (weinig rijwind door file), dus kreeg op een gegeven moment wel last van mn leren pak. Zat toch allemaal wel wat strakker En wat heerlijk dat er bij jou zonder rubber is geklust! Spannend hoor meis! @ DNA, fijn dat je ei geweest is! En zo aan het klussen te zien, maken jullie juist wel een hele mooie kans hoor! Of klopt die van 25 juni niet? 2 dagen voor ei is netjes! Sperma leeft langer dan dat he!? Hier morgenochtend echo. Echt superspannend vind ik het!
@ kache: Zeker bizar dat zoiets kleins een mensje wordt! Fijn voor jou dat de condooms weg zijn! @ kinderwens: ik voelde met mijn dochter pas rond 20/22 weken de eerste bewegingen echt bewust. @ dna: Suc6 met wachten meid.
kache, o wat een mijlpaal lijkt mij dat. En hopelijk met snel resultaat. kinderwens, mooi gevoel he als je buik begint te groeien. Ik kan mij dat ook nog zo herinneren van mare. Leuk is om om de 4 weken een foto in dezelfde positie te maken, dan zie je het verschil heel goed. Hier loop ik nu al weer een week of 2 in mn zwangerschapskleding, het gaat nu zoveel sneller met groeien, niet normaal. In mn album staat een foto van met 9 weken. Hier daarstraks even naar de vk geweest, hele weekend buikpijn gehad en toch een beetje ongerust. Mocht meteen komen, alles in orde gelukkig. Moet wel even urine langs de ha brengen voor op blaasontsteking te checken.
@ Noorus: ik denk dat FF het wel juist heeft. Ik hoop het echt hoor dat de zwemmertjes nog wakker waren @ tulip: wauw dat is ik al een mooi buikje hoor! Lijkt me zo fijn!
Hallooooo allemaal, ik heb vandaag een hartje gehoord en zien kloppen!! @noorus ik ben benieuwd naar je echo morgen! @tulip ik heb nog lang geen buikje, er zit van zichzelf al genoeg vet op, voor er een beebje doorheen te zien is ben ik even verder denk ik @kinderwens welkom thuis! Ik voelde met 19 weken voor het eerst iets volgens mij toen ik zwanger was van Simone @dna succes met wachten! Hier even een foto van mijn pinda!
@ mamavansimone: JAAA! Wat fijn meid, zo'n mooie pinda met knipperlicht . @ Tulip: dat is al een mooi buikje! Gaat hard he, als je al eens zwanger bent geweest. @ Noorus: veel succes morgen!
Supermooie pinda mamavansimone! Ik hoop dat morgen ook te zien! Hebben ze ook goed kunnen inschatten hoe ver je nu bent?!! @ DNA, die zwemmers waren nog wakker hoor, zeker weten!!!