Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

noorus, ja dat kunnen ze precies opmeten, echt grappig hoor.

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Cool, ben zo benieuwd... :)

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    DNA, spannend meid! Ik duim nog steeds voor je hoor! Ben heel benieuwd!

Noorus, fijn dat jullie hebben genoten Vd TT, haha en dat leren pak zit nu al strakker hè? Alles wat nu knelt bij de onderbuik is niet fijn vind ik! Merk het ook al nu hoor. Heel veel succes morgen bij de echo, ik duim op een mooi kloppend hartje meid!

Tulp, fijn dat alles in orde was, kan me die onzekerheid helemaal voorstellen hoor! Fijn dat ze het dan even nakijken. ;) mooie buik heb je al!

Mamavansimone, hoeraaaa voor jouw boontje!! Wat fijn voor jullie!

Hier, alles goed! Voel me zwanger maar tegelijk met vlagen onzeker, bah bah! Wil zo graag dat t nu goed gaat... Nog 1,5 week wachten tot de echo, dan weten we het!

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :D

Hier een heel mooie pindahartje zien kloppen vanmorgen! Helemaal verliefd! :D Gyn in opleiding gaf wel aan dat hij denkt dat ik nog minder ver ben (ruim 6 weken). Zelf vind ik dat best raar, want ik had dan nooit op 11 juni al positief kunnen testen. Gyn gaf aan dat ieder embryo anders is en het dus niet allemaal evenveel groeit in de eerste periode. Over 2 weken mag ik terugkomen voor een nieuwe echo! Gyn zei dat het er allemaal prachtig uitzag, dus ik kom even niet van mijn roze wolk af! :D

Fototje…

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ahhh mooi hoor noorus! Gefeliciteerd

Die termijn kan,ook liggen aan een late innesteling bv of dat je straks bij de termijnecho weer ineens verder bent.

Geniet ervan!

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Maar tulip, maakt je lichaam vóór innesteling al HCG aan?! Want als ik 6 weken zou zijn nu, dan zou ik 5 DPO al positief getest hebben, dat is toch onmogelijk?!

7. tulip

tulip Niet meer actief

Uhh nee dat denk ik niet van dat hcg, maar tis soms echt raar. Bij de zwangerschap van de mk testte ik op 27-12 positief, 3 januari ging ik naar de vk en toen bleek ik pas 4 weken en 3 dagen te zijn. Dat vond ik ook al zo,gek. Maar toen met 6,4 een mooi hartje.
    Misschien wordt je straks wel weer vooruit gezet.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah we gaan het beleven :) Ga in ieder geval nu ervan genieten dat Inimini het goed doet! :D

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Noorus, hoeraaaa voor jouw pinda! O fijn zeg! Geniet ervan op die wolk!

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamma van simone en noorus: van harte gefeliciteerd meiden, met de mooie echo's!
    Geniet ervan!

Groetjes!

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @Noorus: gefeliciteerd meid! Drijf maar even lekker weg op je wolkje, dromend van je lieve pinda :D...

12. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Noorus: gefeliciteerd meid! Supermooie pinda :D Genieten maar!

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Noorus:hoe is het daar boven op je roze wolk? Mooie echo hoor!

14. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Super meiden, fijn om zo'n mooie echo te zien!

Ik wacht hier lekker af op de kriebels in mijn buik. Geniet nu lekker van het groeien, het ziet zo mooi uit! De mensen vragen nu ook echt, mag ik je feliciteren! Super toch...

15. tulip

tulip Niet meer actief

leuk hoor kinderwens. Lekker van genieten. Ik ben vandaag in de stad de eerste tegengekomen die het durfde te vragen;)

16. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Ha meiden,

Al een hele tijd niet meer geweest en/of gelezen.
    Fijn te zien dat er meerderen van jullie alweer in verwachting zijn!!

Hier weer niks. Een heel onregelmatige cyclus ook,
    Na de miskraam in januari: 22-25-37-34-42.
    Ben gestopt met ovutesten om mezelf te dwingen er niet zo mee bezig te zijn.. Inmiddels ben ik alweer 38 als ik mama mag worden :(
    We gaan gewoon maar door. Ben wel beetje orienterend voor een algemeen fertiliteitsonderzoek omdat ik ook de jongste niet meer ben (biologisch dan). Iemand ervaring?
    Succes allemaal!

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Ik kom nog even snel dag zeggen, ik vertrek morgen vroeg op vakantie. Veel succes allemaal en tot dan!

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kruimel: ik ben in januari voor een gesprek geweest in het ziekenhuis en kreeg toen een inwendig onderzoek, we moesten een aantal vragen beantwoorden en er werd nr mijn cyclus gekregen die ik zelf al een tijd had bijgehouden. Vlak voor mijn eisprong moet ik terugkomen voor een samenlevingtest (wordt in niet veel ziekenhuizen gedaan). Manlief mocht zaad inleveren en ik voor mij was de volgende stap een baarmoederfoto. Bleek in die maand zwanger te zijn, dus de foto ging niet door. Helaas miskraam gehad, maar bleek voldoende vruchtbaar te zijn, want ben weer zwanger!
    Hoop dat je hier wat aan hebt!

19. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijne vakantie kache, geniet ervan!

20. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    @girafje: dank je. Is 'pas' onze 8e ronde maar gezien mijn leeftijd ga ik hier wel voor.

Deel Deze Pagina