Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Fijne vakantie Kache!

Kruimel, och ja dan speelt de leeftijdsdruk wel mee helaas hè?! Gewoon vragen aan je huisarts wat de mogelijkheden zijn. Je kan gelukkig wel zwanger taken is gebleken, dat is dan een lichtpuntje.

Noorus, hoe gaat ie op de wolk?

DNA, voel je al iets, spannend hè! Ik duim hoor;)

Rest en wachtenden, hoe is het!

Hier alles goed! Maandag intake vk, donderdag dan eindelijk de echo... spannend!

2. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Hummie: hmm ja ik voel wat lichte krampjes ofzo, beetje stekend gevoel in m'n onderbuik, kan het niet goed omschrijven. Ik weet niet meer hoe het voelde de vorige keer toen ik zwanger was. Hopelijk blijft mijn temperatuur zo hoog :)

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    DNA, wat goed dat je temp zo hoog blijft! (ik zit niet zo in het temp gebeuren... Hoog betekent goed toch tm nod?) Welke dag zit je nou? Ik hoop dat die steekjes veroorzaakt worden door een mini DNA! Spannend hoor!

4. tulip

tulip Niet meer actief

kache, fijne vakantie!!

hummie, o nog eventjes geduld, maar komt goed!!

dna, spannend. Ik had je tempkaartje ook even bekeken, ziet er goed uit!

Hier begint het langzaamaan wat beter te gaan. Ik eet al weer iets meer.

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    DNA, zie het al bij je onderschrift, dag 35 ;) Spannend, komt dichtbij nu!

Tulp, fijn dat je iets beter voelt!

6. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Helaas vandaag op slechts 12 dpo al naar ronde 5 :(

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Balen DNA86, succes in de volgende ronde.

@Kruimel1, maar je bent in die 8 maanden al wel een keer zwanger geweest. Ik vind dat niet slecht hoor, gezien je leeftijd. Ik weet niet of een huisarts daar iets mee gaat doen.

Hier gaat alles zijn gangetje, ik ben misselijk en moe, zit op mijn werk de hele dag volkorenkoekjes te knabbelen, dan voel ik me minder belabberd. Over 2 weken gaan we het eindelijk aan iedereen vertellen.
    Afgelopen weekend een mooie taart gemaakt voor Simone's verjaardag, die staat nu in de vriezer. Hij is supermooi geworden!

8. tulip

tulip Niet meer actief

dna, he jammer en das al snel ook dan...

mamavansimone, ben wel benieuwd naar een foto??

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

@ Kache, heel laat maar geniet van je vakantie! :)

@ Kruimel, kan me voorstellen dat je leeftijd de druk opvoert. Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en natuurlijk een mooie knaltest!

@ Hummie, hoe was je intake?! En donderdag echo, spannend!

@ DNA, pfff meis wat rot om te lezen! :( Heel veel succes deze ronde!

@ Tulip, hoe is het met jou meis?!

Hier gaat het goed. Eigenlijk niet echt ergens last van. Wat natuurlijk heerlijk is, want hoor hele andere verhalen, maar voel me daardoor niet onwijs zwanger ofzo… Dat vind ik soms wel moeilijk. Ondanks de mooie echo nog steeds ongeloof soms… Ben wel heel benieuwd naar volgende week donderdag!

10. tulip

tulip Niet meer actief

noorus, lekker dat het zo goed gaat!!

Hier begint het langzaamaan wat beter te gaan, heb nu al een dag of 3 avondeten op sinds een week of 3 dus das al heel wat.

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ dna: Balen meid!

@ Noorus: Heel herkenbaar meid! Hier ook nog ongeloof hoor, ondanks de lichte kwaaltjes. Ik mag donderdag weer kijken en hoop voor jou dat het snel volgende week donderdag is!

@ Tulip: Fijn dat het weer de goede kant op gaat meid!

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    DNA, ach meis wat balen zeg! Bah! We duimen en hopen gewoon op deze frisse nieuwe ronde!

Noorus, herkenbaar hoor! Ik voel me behalve heel moe ook gewoon goed... Niet misselijk of huid die erg van slag is. Fijn natuurlijk idd. Maar Dat had ik bij kleine hummie wel dus dat maakt mij ook erg onzeker hoor! Intake ging goed, zo'n top vk team! Voel me daar helemaal fijn! We wachten idd met spanning op de echo As donderdag. Duurt nu gelukkig niet lang meer.

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Hummie: Top dat je je fijn voelt bij je vk! Duim voor je dat je donderdag een mooie echo hebt. Hoe laat mag je?
    Ik mag zelf donderdag ook weer om 12.45

14. tulip

tulip Niet meer actief

ik duim voor jullie donderdag.

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Giraffe, 21.00 uur donderdag ;) jij ook succes! Ik duim voor je p weer een mooie echo!

Tulp, thanx meid :)

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend meiden!!!! :) Moet hier helaas nog een week wachten....

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Noorus, Super toch dat je volgende week de volgende echo al weer mag! Al fijn dat je vorige week het hartje hebt gezien! Hier donderdag pas de eerste echo, dus nog erg spannend hoe mini het doet daarbinnen! ;)

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ja superspannend voor je Hummie! En ik mag ook niet klagen hoor, ben heel blij dat ik zoveel echo's krijg... Maar wachten duurt gewoon lang, haha :D

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Tuurlijk Noorus, begrijp het helemaal hoor! Deze weken zijn nog erg spannend! Konden we elke dag maar even spieken hè hoe t daar binnen gaat!

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Girafjje! Hoe was het ?! Zie bij je onderschrift een mooi bewegende beeb? Fijn zeg! Geniet ervan meid! Hier nog even wachten tot vanavond! *washetmaarvast21:00uur!!*

Deel Deze Pagina