Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Girafje, hoe was het meis?! En heb je een foto! :D

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Hummie en Noorus: Het was weer geweldig! De kleine was inderdaad mooi aan het bewegen en de meting kwam uit op 8,5 weken.
    Helemaal goed gekeurd dus.

En Hummie hoop dat jij vanavond ook mag genieten en daarna lekker op de roze wolk mag klimmen!

Heb wel een foto, maar vind hem erg onduidelijk. De foto van 7 weken was veel duidelijker!
    Zal hem vanavond wel ff scannen als ik er aan denk. Ben nu bekaf en moet morgen nog werken.....

3. tulip

tulip Niet meer actief

girafje, wat fijn!!!

hummie, jij nog even suc6 met wachten.

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Noorus: Foto wordt morgen pas!

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    #1405 Hummie, 12 jul 2012
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
    Goed en slecht nieuws... Goed: Hartje klopt! Slecht: veel minder ver dan gedacht. Ik zou met mijn laatste cyclus nu uitkomen op 7,4 wk zwanger. Zij meet een vruchtje van om en nabij de 6 weken! Op dit moment kak ik ff helemaal in... Weer die klote onzekerheid!! We krijgen volgende week donderdag weer een echo. Het kan dus twee kanten op nu: of ik ben minder ver dan ik dacht (mijn cyclus is na mk wel onregelmatig) of het vruchtje ontwikkeld niet goed en wordt (durf woord bijna niet te noemen) Mk. Meiden, ik houd me even wat stiller hier. Trek t allemaal even niet. Over een week horen jullie iig hoe het is! Willen jullie allemaal heel hard meeduimen voor ons dat dit beebje gewoon wat later is gekomen dan onze berekening? Omdat ik de laatste x helemaal niet bezig was met zwanger worden heb ik dus niet zo goed op mijn ei enzo gelet. Misschien was het gewoon een late, laten we het hopen! Knuf voor jullie allemaal!

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hummie, wat schrikken! Ik duim zo ongelovelijk hard voor jullie! (en voor ons allemaal!) Fijn dat het hartje klopte! Kans op MK na kloppend hartje is al vele malen kleiner, maar begrijp dat het schrikken is om te zien dat je nog zoveel minder ver bent dan gedacht. Hier hadden we dat eerste echo ook, maar blijf hoop houden dat alles goed is (moet gewoon! en gyn gaf aan dat alles er verder supergoed uitzag). Ik hoop dus ook voor jou mee meis. Dikke knuffel en doe rustig aan!

7. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Dat is schrikken Hummie. Ik duim super hard voor jullie dat het allemaal gewoon helemaal goed gaat! Blijf hoop houden meid!

8. tulip

tulip Niet meer actief

Tuurlijk duim ik voor jullie hummie! Veel sterkte met wachten de komende week.

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hummie: een knuffel voor jou en hou moed!
    (het is natuurlijk nog erg klein en het meetwerk is mensenwerk en als de lijn dan net ietje korter is neergezet heb je al gelijk een week verschil. Ik weet wel dat dit je niet geruststeld, ik zou ook enorm ongerust zijn hoor! Maar moed houden is zo belangrijk! Heel veel sterkte de komende week!)

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girafje: gefeliciteerd met je mooie echo! geniet ervan! En lekker op die rolze wolk blijven, jullie verdienen het!

groetjes!

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Thanx meiden! alle duimen kunnen we nu gebruiken. We houden hoop en denken positief... ;) (Alleen die onzekerheid... bah!!)

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Meiden, even ego. Vanmiddag in ziekenhuis geweest voor echo, want had licht bloedverlies. Het is niet goed. Hartje klopt niet meer en stolsels in baarmoeder. We zijn zo intens verdrietig.... :( Hadden echt verwacht in februari een mooi kindje in onze armen te kunnen houden... Maandag gaan we naar de gyn om door te spreken hoe en wat...

13. tulip

tulip Niet meer actief

noorus, jeetje ik lees je bericht en mijn hart slaat gewoon over. Wat erg!! Heel veel sterkte en weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen...

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Noorus: Ook hier even een berichtje voor je! Weet even niet wat ik moet zeggen behalve sterkte de komende dagen!

@ Hummie: Mijn duimen draaien voor jullie dat volgende week alles goed blijkt te zijn en dat je inderdaad minder ver bent dan je denkt. Dikke knuffel voor nu en hoop dat je volgende week met goed nieuws komt!

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    noorus: o nee toch meid...heel veel sterkte....

16. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Noorus, nee toch :( Wat vreselijk verdrietig :( Veel sterkte meid...

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Noorus! Nee toch! Meisje, wat verdrietig voor jullie. Pffff, ik voel helemaal met jullie mee. Je was zo enthousiast, zo blij en nu dit verdrietige nieuws. Dat is schrikken meid! Potverdorie! Neem je tijd om het te verwerken lieverd. Sterkte! *knuf*

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Noorus, trek je het een beetje meis... Hopelijk vind je veel steun bij je partner. Praat er goed over, ook morgen bij de Gyn. Knuf voor jou!

Hier, o meiden voel me zo wanhopig... Gisteren heel klein beetje bruinverlies en vandaag klein beetje rood. Had bij mijn dochter ook iets bloedverlies tijdens deze periode zwangerschap, was gelukkig toen vh innestelen dus hoeft niet meteen ergste te zijn maar toch!! Combi met een te klein vruchtje makt me nu vreselijk onzeker. Vanaf de echo zit ik tussen hoop en wanhoop in, ben verdrietig en dan weer dankbaar voor het kloppende hartje. Toch later ei? Of is het niet goed! Morgen echo weer want trek t gewoon niet! Wil weten hoe het zit. We blijven hopen op een wonder en dat mini gewoon later ingenesteld is! Duimen jullie mee?

Hoe is het met jullie?

Liefs Hummie

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Hummie: Mijn duimen draaien continu voor je meid!
    Gelukkig heb je morgen weer een echo en die neemt hopelijk een heleboel onzekerheid weg!
    @ kleine in mama hummie's buik: blijf jij lekker zitten waar je zit en groei goed! Je mag pas in februari naar buiten komen hoor!

Vandaag een bank-hang dag en als het droog blijft vanmiddag even wandelen! Vrijdag gewerkt en gesloopt thuisgekomen. Dochter werd om half 2 s' nachts wakker in een nat bed en ik kon alles verschonen en was daarna nog een uur wakker. Gister eerst een vriendin op visite gehad en daarna een feestje en weer gebroken thuis. Heb de bank-hang dag echt nodig vandaag, want wil mijn laatste week voor de vakantie wel een beetje gezellig afsluiten.....

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Noorus: Mijn duimen draaien ook voor jou. Hoop dat de gyn morgen antwoorden kan geven op vragen waar jullie mee zitten.
    Willen jullie nog onderzoeken laten doen i.v.m. de miskramen?

Deel Deze Pagina