@ Hummie: ik duim super hard voor jullie hoor! Ik hoop echt dat het allemaal helemaal goed aan het gaan is met de kleine. Kan me voorstellen dat die onzekerheid slopend is. Hopelijk morgen meer duidelijkheid en een mooi gegroeide beeb @ Hier: nieuwe ronde. Ben de moed een beetje aan het verliezen ondertussen. Ik had gehoopt om te trouwen met een kleintje in mijn buik, maar dat zie ik al niet meer gebeuren. Ondertussen alweer bijna een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil, en dat maakt me toch wel ongerust.
hummie, ook ik duim voor je natuurlijk!!! dna, ik kan jouw gevoel zo goed begrijpen. Bij de zwangerschap van M. had ik dat na een jaar ook. Iedereen om mij heen werd binnen 1 of 2 maanden zwanger en bij mij toen nog niks. En had ook allemaal statistieken gelezen dat 1 op de zoveel onvruchtbaar was en ik was er al van overtuigd dat wij dat zouden zijn. Maar het is allemaal goed gekomen zie je wel Zelfs met slecht zaad Ik wordt wel een beetje nerveus van al dat bloedverlies en slechte berichten...ik mag donderdag weer.
hummie: ik snap je onzekerheid heel erg goed. En ook hier duim ik voor jullie dat het kleine beetje niks betekend en dat jullie morgen een bevestiging krijgen dat het goed gaat. Heel veel sterkte vandag en morgen! tulip: niet onzeker worden hoor! (is nu voor mij gemakkelijker gezegt dan gedaan....) succes donderdag! Noorus: ik hoop dat je het aan kunt allemaal....sterkte morgen bij de gyn....het valt allemaal niet mee.... Groetjes!
Lieve hummie, ik duim zo hard voor jou meis! Wat een onzekerheid zeg! Gatverdamme! Girafje, ja we willen wel voor onderzoeken gaan. Wil eerst wel even goed weten wat het allemaal in houdt...
@ Noorus: Wijs besluit en laat je maar goed voorlichten door de gyn. Heb gehoord dat je 3 maanden moet wachten als je onderzoek laat doen naar miskramen. Sterkte morgen!
Thanx lieve meiden voor al die duimen! We blijven hopen en geloven ondanks de grote onzekerheid! Morgen eerst de echo afwachten! Brrrr vind het zo spannend nu. Noorus, succes meis morgen met gesprek Gyn! Sterkte!
Heej lieve meiden. Nogmaals dank voor alle lieve reacties! Dat doet me echt goed. Gisteravond kreeg ik krampen en bloedverlies wat de hele nacht heeft geduurd (wat een pijn!) Vanmorgen op het toilet ons vruchtje verloren. Heel mooi vruchtzakje en best groot ook vond ik! Embryo zelf niet gezien, wilde het niet uitpluizen Bij de gyn een echo gekregen en mijn baarmoeder is mooi leeg. Gyn gaf ons ook meteen groen licht weer, maar dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Over 2 maanden krijgen we uitslag van chromosoomonderzoek en over 3 maanden kunnen we voor vervolgonderzoek als we dat nog willen (we gaan er niet op wachten in ieder geval). Al met al, we zijn verdrietig maar opgelucht. En de gyn heeft ons met een goed gevoel naar huis gestuurd
Noorus: wat erg dat je opnieuw een mk hebt gekregen. Gezien de omstandigheden is het dan wel fijn dat het natuurlijk op gang is gekomen en dat je geen curretage hoef ondergaan. Ik snap de opluchting dan ook goed. Geef ruimte aan je verdriet en zodra jullie eraan toe zijn hoop ik dat je snel opnieuw zwanger mag raken en dat het dan wel goed mag gaan. Sterkte....
@ Noorus: Wat fijn voor je dat je zelf het vruchtje bent verloren en dat je "schoon" bent. Dat maakt het accepteren misschien iets makkelijk. Nu je lichamelijk snel opknapt, kun je je richten op het geestelijke en alles een plekje geven. Hoop dat de uitslag van het onderzoek goed zal zijn voor jullie en dat je snel weer zwanger mag worden en deze keer ook blijven! Dikke knuffel
noorus, och meid wat verdrietig. Toch fijn dat je lichaam het zelf oppakt, maar het blijft vreselijk. Een hele dikke knuffel.
helaas meiden... ook bij ons mocht het dit keer niet zo zijn. Mini's hartje klopte nog wel, maar heel traag. Ik zag het bijna niet meer. Dit wordt een MK. Donderdag afspraak bij de gyn hoe nu verder, want dit willen we niet meer meemaken! Erg verdrietig maar ook opgelucht waar we nu staan. Bedankt voor jullie duimen en medeleven, dat is echt fijn geweest!
Jeetje Hummie lieve meid, tranen lopen over mijn wangen hier... Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat het voor jullie allemaal zo 'goed' mogelijk mag verlopen. Ik denk aan je!