Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    kache: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Hier wordt het weer ook alleen maar beter dus ook hier kun je lekker gaan genieten!
    Ik ben benieuwd of je klachtjes nu misschien ergens anders mee te maken hebben....zou erg leuk zijn!

groetjes!

2. tulip

tulip Niet meer actief

kache, welkom terug!! Hopelijk snel weer met goed nieuws;)

noorus, ik heb cyclussen van 70/80 dagen, errrug lang dus, het ging ook niet vanzelf om het zo lang met max. 1 dag ertussen te doen, maar het was voor een goed doel he;) En dat hebben we 2 keer geprobeerd en beide keren die ronde zwanger.

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Spanning stijgt, temp blijft hoog, nu al een weekje. Voel van alles, ook een aantal dingen die ik vorige maanden bij PMS niet gevoeld heb ;). Nu op 11 dpo...

Ik vind het nu iedere ochtend zo spannend om mijn temp op te meten :D. Nog een paar daagjes geduld.

(heel stom, maar mijn gevoel zegt dat het raak is :), maar dat probeer ik heel netjes met mijn verstand weg te beredeneren)

@ andere dames: hoe is het met jullie??

4. tulip

tulip Niet meer actief

kache, das zeker spannend!! Hopelijk heb je gelijk..

Hier prima, wel een beetje afzien met dit weer, wat ik eigenlijk jammer vind, want ik vind dit weer normaal gesproken heerlijk, maar nu wordt ik snel duizelig.

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Kache, welkom terug! Fijn weer ook zon hier :)! Spannend meis, ik hoop dat het raak is! Ja erg verdrietig dat het weer mis Is gegaan :( Toch hebben we goede hoop voor er toekomst! We gaan gewoon positief er weer in de volgende ronde. Nu eerst dit sterretje een mooi plekje geven.

Hier, vanavond lijkt mk dan eindelijk na dagenlang wat bruinverlies nu door te zetten met meer bloedverlies. Ik hoop het! Dan hoeven we donderdag de curretage niet wellicht. Morgen vrij dus laat het dan maar doorzetten.

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ kache, wat spannend meis! Ik duim voor je!

@ tulip, jammer dat je niet echt van het mooie weer kan genieten.

@ hummie, hoop dat het op gang komt meis! Zou fijn zijn als een curretage je bespaard zal blijven. Sterkte daar!

Hier gaat het wel.... Heb lekker 8 daagjes vrij, dus lekker naar strand en motorrijden en eind van de week met vriendinnen naar een vriendin in Londen. Bruinverlies lijkt vanaf vandaag gestopt. Lichamelijk gaat het prima, maar merk dat ik het heel moeilijk vind m'n zwangere schoonzus te spreken/zien en alles wat met babys te maken heeft....

7. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ Kache: super spannend! Ik duim dat het raak is! Wacht je tot nod om te testen?

@ Hummie: ik hoop dat het snel doorzet hoor meid. Hopelijk ben je er vandaag al vanaf.

@ Noorus: ik snap je gevoel heel goed hoor. Maar ik ben er zeker van dat jullie niet lang meer moeten wachten :)

Hier rustig. Wachten op ei, of misschien is die al net geweest. Ben iets te laat gestart met ovutesten dan, want die zijn negatief. Hopelijk is mijn ei al geweest, want dan is mijn cyclus weer iets korter deze ronde.

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kache: Spannend meid! Hoop dat het gelukt is! In het forum ruim een jaar bezig zijn er de afgelopen 2 weken 3 zwangere bijgekomen! Hier moeten ook maar weer zwangere bijkomen!

@ Noorus: Kan me goed voorstellen hoe moeilijk het is om je schoonzus te zien/spreken nu die zwanger is.
    Fijn dat het lichamelijk wel beter gaat.
    Geniet van Londen, dat heb je wel verdiend na alle ellende!

@ Hummie: Duim voor je dat het vandaag eindelijk gaat doorzetten, zodat je niet geholpen hoeft te worden! Dikke knuffel!

@ DNA: Hoop dat je gelijk krijgt en dat je ronde korter is deze maand!

@ Tullip: Ik ben ook niet zo'n fan van dit warme weer! Als ik buiten zit, dan is het lekker onder de parasol!

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Wat is het toch fijn als je oergevoel gewoon klopt :D...

12 dpo, met ongeconcentreerde middagurine van zojuist...
    (pfff, ben hyperdepieper! Hopelijk knalt de test lekker met NOD!)

Bijgevoegde bestanden:

10. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Gefeliciteerd! :D

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kache: Gefeliciteerd meid! Duim voor een mooie knaller op je NOD!

12. tulip

tulip Niet meer actief

Kache, ahhhh gefeliciteerd!

13. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Kache, spannend meid! Ik hoop het zo voor je!
    Ow zie net je test! Gefeliciteerd, super leuk... ben zo blij voor je!

Hier vandaag de 20 weken echo gehad, ons mupke was heerlijk aan het drinken en aan het rollen.
    Speelde met z'n beetjes en stak zijn wijsvinger omhoog, echt super leuk!
    Alles was goed, dus we gaan nu lekker genieten!

14. tulip

tulip Niet meer actief

kinderwens, o fijn dat de 20 wekenecho goed was, die vind ik zelf altijd wat spannend.

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kache meis, wat heerlijk!!!!! Hyper maar lekker verder hoor! :D

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kinderwens: top dat ukkie weer is goedgekeurd met de echo!

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Kache, woehoeeee wat goed! Gefeliciteerd! Die ontspanning in de vakantie heeft jullie goed gedaan ;) Fijn dat je de symptomen meteen weer herkende!

Kinderwens, och wat heerlijk dat echo goed was!! Ik zelf vond dat toen ook HET moment om er daarna goed van te genieten. Alles zover goed, fijn!

Noorus, ja herkenbaar hoor. Heb nu ook wat bijna uitgerekenden om me heen of lees op FB berichtjes: hoeraaaa we zijn in verwachting! Ja dat doet dan heel even heel zeer maar tuurlijk gun je iedereen dat mooie geluk. Maar wij willen ook!!!! Er zijn nu zelfs mensen om ons heen die vragen: en komt er nog een broertje of zusje? Afgelopen wknd nog :(ach.... Wat weten zij ervan, dus zeg ik dan: ja, ik hoop het! :)

Hier, helaas niks doorgezet :(dus morgen wel curettage. Dan kunnen we gelukkig het een plekje geven en door.

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heel veel sterkte lieve Hummie! (K)

Hier gister laatste bruinverlies gehad. Temp is wel alweer mooi laag, maar nog wel steeds positieve zs-testen (worden wel steeds minder duidelijk). Ik ga dit weekend heerlijk naar London en dan daarna maar weer testen en misschien beginnen met ovutesten...

19. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Tulip; ik vond het ook super spannend! Maar wel erg leuk en mooi om te zien!
    @hummie; ja nu kunnen we volop genieten!
    Ik ken de vragen, wij zijn 1,5 jaar geleden getrouwd en daarna bleven ze maar vragen.
    Nu wordt het tijd voor een kleine he... pff, erg moeilijk soms!
    @Noorus; geniet ervan dit weekend!

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Kinderwens: jeeeh! Wat fijn dat de echo goed was, toch altijd weer een opluchting. Weten jullie nu het geslacht of gaan jullie voor de 'big surprise'?

@ Hummie: he verdorie, meid, wat vervelend dat de natuur niet een beetje beter meewerkt. Maar in ieder geval weet je wel waar je aan toe bent en dat er wat gedaan wordt.
    Nogmaals heel veel sterkte, ik kan me echt voorstellen dat het nu weer erg pijnlijk is om alle 'mooie' berichtjes van andere mensen te horen/lezen. Knuffel!!

@ Noorus: ik hoop dat het snel klaar is en HCG ook snel weg is uit je lijf, zodat je echt weer verder kunt. Heel veel plezier en afleiding dit weekend (pfff, dat zal druk zijn in Londen nu :$!). Ook dikke knuffel!

@ hier: *even ego :)* (sorry!) Een nieuwe test gedaan, nu met ochtendurine en die knalt al vrij aardig, 2 dagen voor NOD. We geloven er nu echt in! En ik heb er een goed gevoel bij. Heb nu 2 dagen af en toe ongikrampjes en lage rugpijn, dat had ik bij miskraam helemaal niet...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina