Vanmiddag 12 weken echo gehad en onze uk is perfect! Ben zelfs 4 dagen vooruit gezet en meteen de 12 weken voorbij! Heerlijk aan het genieten nu!
girafje: gefeliciteerd! Wat een opluchting! Nu lekker gaan genieten! Kinderwens: mooi dat het zo goed gaat! Geniet ervan! Want de tijd gaat al snel genoeg! Hier: helaas weer ongi.....maar ondanks dat wel lekker van mijn zoontjes vakantie aan het genieten! Groetjes!
girafje: ja ik vind het heerlijk hem weer elke dag om me heen te hebben! Dat zal straks wel wennen worden...zowel voor hem als voor mij! groetjes!
Dank jullie wel meiden! Ik ga morgen twee weken op vakantie naar Frankrijk en Belgie en vandaag druk bezig met alles inpakken. Ik hoop op veel goede berichten als ik terug ben!!!
@ Jolan0: he balen meid! Veel succes in de nieuwe ronde! @ Girafje: veel plezier op vakantie! @ DNA: wat is het spannend bij jou!! Kaartje ziet er heel mooi uit, duim heel hard voor je! Wanneer wil je testen? @ hier: bleh. Sinds gisteren misselijkheid en spugen weer begonnen. Het is voor een goed doel, ik weet het, maar leuk is anders... Heb al een flink bol buikje, kan geen normale kleding meer aan, heb mijn positiekleding dus van zolder gehaald en aangetrokken. Moet het dus ook maar meteen op mijn werk gaan vertellen, vrees ik.
@Kache; Oei oei oei, zwangerschapskwaaltjes, maar inderdaad voor een goed doel! En nu al een bol buikje, sow he.. bij mij kwam dat pas met 16 weken of zo.. wel leuk toch? Geniet er maar goed van!
@ Kache: ja spannend! Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Eerst morgen maar eens afwachten wat mijn temp doet en of de ongi toch niet gewoon komt. Heb steeds een lf van 11 dagen en zit nu op 11 en mijn temp is nog niet gezakt... Maar dat kan morgen alsnog gebeuren natuurlijk. En op 12 dpo testen is nog aan de vroege kant. Ik zie wel hoe lang ik het nog volhoud
Ben net stom geweest en heb toch getest met vrij geconcentreerde middagurine Helaas negatief. Ik krijg ook last van kramp dus vrees er een beetje voor
he dna, had met je kaartje ook goede hoop eigenlijk...maar goed tis nog niet verkeken toch?? kache, haha ken het. Hier nu 15 weken en mensen vragen al of ik nog lang moet haha. Nou een week of 25, dan rollen die ogen er bijna uit.
@ DNA: balen zeg, meid! Ik zie dat je temp ook weer iets naar beneden gegaan is . Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Kinderwens: tja, dat buikje... Ben er eigenlijk niet zo blij mee , want ik moet het dus nu eigenlijk al overal gaan vertellen, terwijl ik nog niet eens 6 wkn ben... Had ik liever anders gezien! (overigens bij mijn eerste zag je het ook pas met 18-19 wkn, bij mijn 2e rond de 9 wkn en nu dus met 5 wkn )