Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @DNA; spannend zeg, balen dat je test gisteren negatief was.
    Hopelijk te vroeg getest en te laat in de dag.

@Kache; Sow, das inderdaad een buikje, net zo als mij ongeveer. Ik weet niet hoe ik een foto erin kan zetten?
    Kan me voorstellen dat je dit nog niet wil, zeker als je het liever nog een aantal weken stil wilt houden.

2. tulip

tulip Niet meer actief

Voor degenen die het willen zien, ik heb foto's in mn album...moet je wel vriendjes zijn.

3. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Mooi buikje hoor tulip!

4. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Tulip, mooi buikje!

Ik heb ook 2 foto's geupload, van mijn buik en van de 20 weken echo, gezichtje.

5. tulip

tulip Niet meer actief

mooi kinderwens! En dat gezichtje ook..

6. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ik lees nog af en toe mee meiden zit niet goed in vel door alle miskramen mijn lichaamis een beetje op.....

Mijn beste vriendin overleden dus vandaar dat ik ff niet gereageerd hebben....

Zie dat er al een heleboel zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd en voor degenen die nog niet zwanger zijn ik hoop dat jullie het snel weer mogen worden....

Kachel dat word idd moeilijk stil houden met zo'n buikje.

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @DNA, bah meis heb je al duidelijkheid? Zag spotting en lage temp....? :(

@ buikje kache, woow!

Rest van de buikjes niet bekeken, komt later mss....

@ duchan, wat heftig meis! Hele dikke knuffel voor jou!

Hier lijkt ongi eraan te komen... Zit nu op cd 24, heb bruin bloedverlies, maar nog geen rood gespot... Geen ei gespot ook deze ronde, dus laat ongi maar doorkomen, dan gaan we voor een mooie nieuwe ronde....

8. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow kache: dat is inderdaad een hele buik!!!

dunchan: wat een rot tijd hebben jullie! Logisch dat je er niet vaak bent. Heel veel sterkte meid! Met alles! Knuffel voor jullie!

groetjes!

9. tulip

tulip Niet meer actief

Hoe is het hier met iedereen??

10. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Hey meiden! Hier helaas weer nieuwe ronde :( Maar verder alles goed. Zaterdag eindelijk trouwen! Het wordt prachtig weer, dus ik zie het helemaal zitten :D
    Het weekend daarop gaan we lekker een weekje weg. Mijn ei zal in die week springen dus wie weet... :)

11. tulip

tulip Niet meer actief

O zaterdag al...dat komt lekker dichtbij!
    Wij zijn donderdag 1 jaar getrouwd..een jaar waarin voor ons veel gebeurd is.

Hopelijk mag het deze ronde raak zijn dna.

12. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @DNA;
    spannend, zaterdag trouwen. Zijn jullie er helemaal klaar voor?
    Veel plezier en geniet van deze mooie dag, het is een heerlijk gevoel!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ DNA, balen van je ongi meis, maar wat een heerlijk vooruitzicht! Jullie krijgen er prachtig (lees: heet!) weer bij! Geniet ervan!!!

Hoe is het met de zwanger dames?!

Hier alweer een maand geleden dat ik m'n miskraam kreeg... Nog geen ei en nog geen ongi hier... We wachten rustig af...

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ DNA: het weer zit wel goed zaterdag :cool:, hopelijk heb je de dag van je dromen! En dan daarna een heel vruchtbare huwelijksreis :D!

@ Tulip: gefeliciteerd met je trouwdag! Ik kan me voorstellen dat het een bewogen jaar is geweest, hopelijk het komende jaar vol voorspoed en geluk!

@ Dunchan: wat een loodzwaar jaar heb je achter de rug, meid, vreselijk verdrietig. Ik hoop dat je snel wat beter in je vel komt en het geluk je (blijvend) gaat toelachen. Sterkte.

@ Noorus: hopelijk snel een ei gevonden! Maar ja, na de eerste miskraam heeft het ook een tijdje geduurd, he :(? Succes, hoop dat je wachten snel voorbij is.

@ hier: een beetje weer in land van levenden. Ging eind vorige week even helemaal niet goed, spugen, beroerd, hield te weinig binnen, tegen uitdroging aan. In ruim een week 3 kg afgevallen :(. Gelukkig nu van de huisarts medicatie gekregen en nu gaat het weer een beetje. Kan weer wat eten en drinken, blijft redelijk binnen. Probeer ook veel rust te pakken en dat helpt ook. Werk nu halve dagen, zodat ik in de middag kan rusten/slapen. Op die manier hoop ik het een tijdje vol te houden.

Ik ben nu zo bezig met kwaaltjes overleven dat ik eigenlijk nooit onzekerheid of twijfels voel over de zwangerschap. Hoewel het natuurlijk geen garanties geeft, blijft mijn gevoel zeggen dat het helemaal goed zit ;). En tja, voor die kleine kans dat mijn gevoel er naast zit... dat zie ik dan wel weer.

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    dna: ik wens je alvast een super fijne dag toe! Geniet ervan! Heel veel geluk!

kache: wat verevelnd dat je zo beroerd bent...beterschap en...het is voor een goed doel!

Groetjes!

16. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Kache; meid, wat balen dat je nu zo'n last hebt van je zwangerschap. Neem goed je rust, hopelijk voel je je dan ook snel beter.

Hier inmiddels 23 weken zwanger, alles gaat goed en we hebben nu al een actieve kleine, heerlijk gevoel, dat getrappel in de buik.

17. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

hoe gaat het met de zwangere meiden? Houden jullie het vol met dit mooie (veelste) warme weer?

Kinderwens: wat is dat mooi he? geniet ervan!

Groetjes!

18. tulip

tulip Niet meer actief

Jolan..eerlijk gezegd: het gaat net. Ik ben normaal gesproken iemand die er goed tegenkan, maar nu echt niet. Ik doe zo weinig mogelijk. In zwembad met onze meid en veel drinken!

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Zo, ben weer terug van vakantie!
    Eerst een mooie week gehad in Frankrijk met mijn schoonouders en dat is gelukkig goed gegaan. Daarna lekker naar Centerparcs Belgie en lekker met zijn 3tjes geweest.

@ Kache: Balen dat je zo veel last hebt van de zwangerschap! Hoop dat het snel beter gaat!
    @ Dna: Gefeliciteerd met je huwelijk! Hoop dat de volgende ronde succes brengt!
    @ Noorus: Hoop dat je snel weer ongi wordt, dan kun je eindelijk weer verder!
    @ Tulip: Ik kan ook niet tegen deze hitte. In Belgie was het de afgelopen dagen echt warm, ben blij dat het nu ik thuis ben wat frisser is!
    @ Kinderwens: Heerlijk he dat getrappel in je buik.
    Heb zelf het gevoel dat ik de kleine nu al bijna een week af en toe voel! Zou wel vroeg zijn, want mijn dochter voelde ik pas rond 20 weken. Begin ook een buikje te krijgen!

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Dna: hopelijk een prachtige dag gehad!

@ girafje: fijn dat je vakantie zo fijn was! En vroeg kindje voelen, valt wel mee, je voelt een 2e (of ..e) kindje vaak weken eerder dan je eerste. Ik voelde mijn dochter bij 13 wkn tov 20 wkn bij mijn oudste! Geniet ervan! (over een paar maandjes is het vaak wat minder aangenaam ;), dat getrappel in de dikke buik is mijn ervaring!)

@ Jolan0: hitte pfff... vreselijk. Ben al niet zo'n geweldig warmte-mens, maar nu was het echt belabberd. Voelde me echt niet lekker (maar ja, hoe groot het aandeel van de hitte was ;)...). Drinken gaat helaas nog niet zo geweldig, eten gaat beter.

@ hier: z'n gangetje ;), ik rust veel en doe weinig en voel me meestal niet echt lekker en soms heel beroerd. Lekker waardeloos dat de natuur iets 'gewoons' als voortplanten met zo veel klachten gepaard laat gaan. Wordt er behoorlijk neerslachtig van (kan niet genieten, maar ja... dat herken ik wel van de vorige keren). Kilo's die er af waren komen er niet aan, blijkbaar eet ik daar toch te weinig voor. Dan zullen er ook wel meer kilo's nog verdwijnen de komende tijd :).

Deze week 2 keer heel levendig gedroomd dat ik een miskraam had :(, was heel verwarrend om dan zo emotioneel/verdrietig wakker te worden en het duurde echt even voor het besef er goed was dat het dus niet echt gebeurd was ;).

Deel Deze Pagina