Miskraam in rond Januari 2012! Hopelijk snel weer zwanger...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kinderwens2012, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kache: Mijn dochter heb ik niet heel veel gevoeld in mijn buik, hoop dat ik deze kleine wat meer zal voelen.
    Ik heb ook af en toe rare dromen en als ik dan wakker ben probeer ik voor mezelf vaak uit te vinden waarom ik zo raar heb gedroomd.

2. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Girafje; ik heb een druktemaker in mijn buik. Voel 'm regelmatig, echt heerlijk (nu nog in ieder geval).

@DNA; mooie dag gehad? Echt wel super weer he!

@Kache; ik ken het dromen over de miskraam, zelf ook gehad, maar wil niets zeggen hoor. Ik werd huilend en schreeuwend wakker, na 12 weken was het ook ineens weg.
    Denk dat het voor iedereen een erg spannende tijd is die eerste 12 weken.

3. tulip

tulip Niet meer actief

nou ik krijg hier van deze baby ook de gierende zenuwen. Onze dochter voelde ik op dezelfde termijn, maar die schopte mij meteen bont en blauw. Deze is zooooo rustig, mag blij zijn als ik eens in de 3 dagen wat voel...niet fijn. Ik ben blij dat ik volgende week donderdag weer naar het hartje mag luisteren bij de vk.

4. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Dan kan ik me goed voorstellen Tulip.
    Ik voelde tot 20 weken helemaal niets.
    Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en hoor je het hartje weer.

Wij hebben vanavond een pretecho 3/4-D, zin in!

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Tulip: Kan me goed voorstellen dat je onzeker wordt! Ben blij dat ik deze keer de kleine al zo snel voor, dat zorgt er absoluut voor dat ik minder onzeker ben.

6. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Wat fijn zeg dat jullie de kleine al zo voelen bewegen! Lijkt me een heerlijk gevoel!

Hier: een heerlijke trouwdag gehad. Prachtig weer, en het was heel erg gezellig. We hebben er 100% van genoten. Het was wel bloedheet, maar we mogen zeker niet klagen :)

7. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1567 jolan0, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    DNA: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik wens jullie heel veel geluk toe!

Kinderwens: heel veel plezier met de pretecho! Geniet ervan! En ik kom stiekum weer op je profiel kijken hoor als je iets plaatst! Ik ben benieuwd!

Tulip: niet te onzeker zijn hoor! (is gemakkelijker gezegt dan gedaan...) Ik hoop dat je gauw het hartje mag horen! Sterkte!

Kache en girafje: wat een akelige dromen! Hopelijk vind je gauw je rust terug! Sterkte!

Groetjes!

8. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    DNA; goed om te horen dat je zo'n mooie dag gehad heb. Ik kan me het gevoel nog herinneren, geweldig!

Jolan0; de echo was super, echt zo bijzonder om dat te zien. De kleine was lekker aan het bewegen, gapen, met de handjes aan het spelen, sabbelen op de vingers, geweldig gewoon!

Hieronder een foto, de rest moet ik er nog op zetten:

Bijgevoegde bestanden:

9. tulip

tulip Niet meer actief

Ooo mooi kinderwens, wij hebben die van ons half oktober...kan niet wachten!

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    kinderwens: wat bijzonder! Mooi hoor! Geniet er lekker van!

Groetjes!

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Jahaa! Hij/zij doet het goed :D!
    Ben blij, niet voor niets zo beroerd dus gelukkig. Over 4 wkn weer terug dan nog een echo.

12. tulip

tulip Niet meer actief

O fijn kache!! Mooi plaatje hoor.

13. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Kache,
    super zeg... geniet er maar van!

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kache: hoera! Geniet van het goede nieuws meid!

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd kache!!!nu kan je wat meer ontspannen en genieten (ondanks je klachten)!

Hoe gaat het met de andere zwangere? Allemaal goed hoop ik!
    En met de meiden die nog niet opnieuw zwanger zijn? Niet de hoop opgeven hoor! (sprak zei dapper....)

groetjes!

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Met mij gaat het goed! Morgen alweer de laatste vakantiedag en dan begint het nieuwe schooljaar weer.
    Wordt wel een raar schooljaar, want ik werk maar tot de kerst en in twee klassen. Wel lekker, want ik heb nu minder verantwoordelijkheid en kan lekker op tijd naar huis als het niet gaat!

17. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    #1577 DNA86, 2 sep 2012
    Laatst bewerkt: 2 sep 2012
    @ Kinderwens: wauw wat een mooie foto is dat zeg!

@ Kache: wauw super! Eindelijk een beetje genieten?

@ girafje: fijn dat je zelf kunt beslissen wanneer je naar huis gaat als het even wat minder gaat!

@ hier: net terug van een heerlijk weekje vakantie. Morgen alweer aan het werk. Maar over 3 weekjes gelukkig alweer een weekje verlof :) Tijdens de vakantie flink aan de klus geweest, dus hopelijk heeft het iets opgeleverd. Nu weer op het wachtbankje...

18. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ DNA: spannend weer! Hopelijk pakt het klussen op vakantie voor jou net zo positief uit als voor mij ;)!
    En hoe voelt het nu, als getrouwde vrouw naar je werk gaan, ha ha :p!

@ Girafje: fijn dat je wat 'ruimte' hebt voor als het even te veel wordt. Succes met werken straks.

@ hier: paar heel ellendige dagen achter de rug, ging niet goed, weer 2 kg afgevallen en zo slap/uitgeput. Heb sinds gisteren (met veel moeite :x, huisarts nam het allemaal niet zo serieus, terwijl ik niet eens meer voor mijn kinderen kon zorgen!) nieuwe medicatie en dit lijkt wel aan te slaan. Nog niet gespuugd en eten gaat weer een stuk beter. Nu maar hopen dat het voorlopig even zo blijft! En dat het met spruitje goed blijft gaan. Vreemd genoeg begint die angst steeds meer de kop op te steken :), terwijl de kans nu juist zo klein is...
    (oh, en het klinkt misschien erg ondankbaar, maar ik kan niet genieten op deze manier :). Ik (dag)droom wel over als de baby er is, probeer goed voor ogen te houden waar ik het allemaal voor doe!)

19. tulip

tulip Niet meer actief

Jolanda, dikke knuffel. Hoop dat het voor jou ook snel zo mag gaan.

Girafje, o das goed geregeld op je werk!

Kache, he vervelend zeg!! Hopelijk voel je je snel beter..

Hier alles goed, druk beebje, dus dat stelt gerust.
    Wel,heel nerveus voor de 20 wekenecho, das over 2 weken. Volgende week eerst nog lekker een weekje centerparks!

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ kache: hoop dat de medicatie goed blijft helpen voor je. Op deze manier kun je er inderdaad niet van genieten!

Deel Deze Pagina